Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Ik heb dit een keer gehad bij Holland Casino online. Destijds negeerde ik gewoon hun mails, vond het vrij belachelijk om dit soort gegevens op te vragen zomaar per mail. Ging zelfs zover dat ze me paar keer in de week iedere keer opbelde, bijna stalkerachtig. Uiteindelijk hadden ze mijn spelersaccount geblokkeerd totdat ik de gegevens stuurde. Bij mij wilde ze bankafschriften en belastingaangiften. Ik denk dat Unibet dat ook zo maar zou kunnen beslissen.
  3. Ik heb zelf bij een stuk of 20 casino's de gegevens opgevraagd. In ruim 50% van de gevallen binnen een week de overzichten ontvangen. Bij twee van hen besta ik kennelijk niet meer, terwijl ik er eind 2019 nog voor het laatst gespeeld heb. De rest neemt de tijd, al dan niet bewust. Bovendien valt het me op dat veel grote casinobedrijven elkaar hebben opgekocht de afgelopen 5-10 jaar. Het zijn dus letterlijk miljardenbedrijven tegen wie we het in veel gevallen opnemen. Die zullen alles uit de kast halen om dan ook maar geen cent uit te keren. Ik denk dat dit wel de juiste instelling is om er zonder verwachtingen in te gaan. Kan het alleen maar meevallen.
  4. Gisteren
  5. Ik heb ook al meer dan een week geleden emails gestuurd naar de betreffende casino’s. Heb reacties gekregen met dat ze identificatie nodig hebben deze heb ik opgestuurd en daarna hoor je niks meer. nog van geen een enkelen casino iets gehoord. Terwijl ik hier lees dat velen dat wel gehad hebben. Wie heeft hier nog meer last van? Denk trouwens dat dit hele procederen een hele lange proces gaat worden. Ik ga ook mijn bankgegevens opvragen voor het geval dat. Dit voelt als valse hoop ze zullen vast wel wat vinden om niet te betalen. Dus belangrijk om zonder verwachtingen erin te gaan.
  6. Vragen staat vrij en PSD2. Ik heb Unibet laten meekijken op de bankrekening die ik voor dat casino gebruik, heb er wel enkele en doe het merendeel van de betalingen cash.
  7. Ik kan wel naar een ander gaan, maar het probleem is dat steeds meer aanbieders dit soort dingen vragen Die stap gaat wel heel ver... mag dat wel zomaar ivm privacywetgeving? En wat heb je uiteindelijk gedaan?
  8. Casino Specialist

    Hapjes

    Toen der tijd (2021) was deze collega zo'n 3 á 4 jaar werkzaam voor Novomatic. En heeft ze inderdaad voor een langere periode in Helmond gewerkt. Zover mij bekend werkt ze trouwens nog steeds in de Casino wereld.
  9. Vrij milde regeling als je alleen loonstroken van 3 maanden hoeft op te sturen. In augustus 2023 vroeg Unibet me nog om op de bankrekening mee te kijken; Wij nemen bij Unibet verantwoord spelen zeer serieus en we willen zeker zijn dat het bedrag dat wordt uitgegeven op onze site duurzaam is over een langere periode. Om het huidige ingestelde verlieslimiet op je account te kunnen verhogen hebben we om deze reden bewijs nodig van je inkomsten. Je kan dit verificatieproces doorlopen door toestemming te geven voor ‘Open Banking’ of door documenten handmatig te uploaden.
  10. Ik zou zoiets nooit opsturen. Geniet ander aanbod. Het gaat me een paar stappen te ver…
  11. Williewam, welke bookie speel je? En wellicht belangrijker, waarom?
  12. Ik houd mijzelf aanbevolen hahaha😂
  13. Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een andere advocaat. Zeker als de spits er een beetje afgebeten is qua rechtszaken en de uitspraken gunstig zijn. Dan is het belang van een zeer gespecialiseerde advocaat wel wat minder
  14. Ook ik merk overigens dat ik opeens niet voorkom in het klantenbestand van enkele casino's. Nou had ik bij eentje een winst en de ander een zeer klein verlies. Toch gevraagd naar de gegevens om het dossier per exploitant zo compleet mogelijk te maken en niet willekeurig. Nou, dan maar niet. Mag toch hopen dat ik dit niet vaker ga tegenkomen.
  15. Maar er zou dan toch wel eens wat naar buiten komen met dat er geld is ontvangen of een schikking akkoord is gegaan heb wel gelezen dat iemand een bod heeft gekregen en die niet akkoord is gegaan ! Maar daarna hoor je er niks meer over
  16. Dat zou goed kunnen. Meestal zit daar wel een geheimhoudingsplicht aan vast. Wellicht dat er tot nu toe in veel meer zaken dan we denken geschikt is in plaats van de gang naar de rechter.
  17. Denk dat als er betaald is vanuit een schikking er ook een geheimhouding getekend zal worden.
  18. Daar ben ik ook wel benieuwd naar
  19. Ik ben voornamelijk benieuwd naar verhalen waar al daadwerkelijk geld is terugbetaald aan de spelers. Op het internet ben ik ze nog niet tegengekomen voor Nederlandse spelers. Hooguit twee comments waar er geschikt werd voor 60% en iemand voor 25%. Overigens ook niet in de reviews van de genoemde advocatenkantoren. Hebben de heren die een zaak tegen PS en Bwin hebben aangespannen de centen al uitgekeerd gekregen? In Duitsland en Oostenrijk zijn blijkbaar wel veel mensen terugbetaald. In Nederland zijn die verhalen vooralsnog zeldzaam.
  20. Ja ben ik ook wel benieuwd naar ! heb ook nog jiemand gehoord die uiteindelijk zijn geld terug heeft gekregen dat zal ook wel tijden duren
  21. Het duurt bij mij dus al 1 tot 1,5 jaar. Dus hoop dat straks na meerdere uitspraken het sneller zal gaan.
  22. Heeft u al wat rechtzaken gehad dan ? ik vraag wat informatie hoor want zitten zelf ook te denken om deze stappen te ondernemen maar omdat ze zeggen dat het rond 1 a 1,5 jaar duren zal wat dus niet echt klopt
  23. Ik hoop het niet.. Mijn sommatie brief nu al langer dan jaar verstuurd. Zit al in de laatste fase van het verweer. Dat hoop ik ook.
  24. Dat ligt eraan elke zaak is vrijwel identiek, als over 6 weken de rechtszaak positief uitpakt kan het vrijwel hard gaan.
  25. Dat denk ik ook, maarja heb niets te verliezen.
  26. Ben benieuwd ! Zal wel een lang traject worden
  27. Dat denk ik niet, mijn sommatiebrief is afgelopen maand verstuurd aan Unibet waarin zij aansprakelijk zijn gesteld.
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.