Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Today
  2. Klopt dat denk ik ook niet ! maar ik blijf van mening eerst maar eens afwachten dat iemand na de uitspraak ook in werkelijkheid zijn geld terug krijgt ! Ik heb daar wel een zwaar hoofd in want ik heb nog niemand gehoord die een cent terug heeft gekregen
  3. weet niet hoe het in Malta is maar de bewaar termijn voor bedrijven is in Nederland minimaal 7 jaar.
  4. Het is dan ook de vraag of FP na deze mededeling een niet alleen een interne herstructurering aangaat, maar ook een externe. Dat ze bijvoorbeeld met het 'vrijgekomen' kapitaal/besparingen afkomstig van verkopen van hallen en machines de (potentiële) winstgevende hallen een oppepper gaan geven, en beleid veranderen waar nodig. Of dat FP simpelweg hoopt/denkt dat hetgeen wat overblijft solide genoeg is om een toekomst te hebben. Ik durf verder nog niet te speculeren over welke hallen in de nabije toekomst mogelijk helemaal verdwijnen, maar dat niet alles levensvatbaar is, staat vast. Deze zullen daardoor ook niet voor overname in aanmerking komen...
  5. Het onderscheid tussen de serieuze gokkers en de meer recreatieve spelers is cruciaal. Zonder deze scheiding zullen spelers met minimale inzetten dezelfde eisen gaan stellen als de hardcore gokkers, wat alleen leidt tot spanningen en ontevredenheid. Dit model werkt alleen wanneer de grote gokkers voldoende opbrengsten genereren. Maar de realiteit van vandaag toont aan dat dit niet altijd het geval is. Naast dit dilemma is er een ander knelpunt: het ontbreken van een duidelijk beleid omtrent fair play. Casino's lijken niet volledig gericht te zijn op de behoeften van de hardcore spelers, maar ze schieten ook tekort in het bieden van een aantrekkelijke ervaring voor degenen die komen voor de gezelligheid. Zonder een heldere doelgroepstrategie is het casino gedoemd om te mislukken. Desondanks zijn sommige casino's erin geslaagd om een duidelijke doelgroep te kiezen en deze te scheiden, waarbij de behoeften van beide partijen worden erkend. Door dit onderscheid te maken, voorkomen ze dat de twee groepen tegen elkaar botsen en creëren ze een omgeving waarin zowel de hardcore gokkers als de recreatieve spelers zich thuis kunnen voelen. Denk hierbij aan de high limit zone van Holland Casino.
  6. ^^ dat was even geleden dankje jantje
  7. In de hallen die ik ken(de) - vooral in Z-O Brabant - hebben de eigenaren het mijns inziens helemaal aan zichzelf te wijten. De grote (lees: hardcore en verslaafde) spelers konden zich alles veroorloven en er werd gewoon doelbewust weggekeken bij het overtreden van huisregels en fatsoensnormen. Alles werd in het werk gesteld om de grote spelers (en afleggers) maar binnenboord te houden en dat leidde tot een steeds agressievere sfeer en verpaupering. Ik kan tig praktische voorbeelden geven van zaken die gewoon niet door de beugel konden, maar werden gedoogd om de grote spelers niet voor het hoofd te stoten. ´Jan met de pet´ ziet dit op en duur ook en zal op termijn wegblijven en kiezen voor een zaak waar de ´gewone´ speler wel serieus wordt genomen. In het geval van Fair Play kan ik je zeggen dat ze het volledig aan zichzelf hebben te wijten. Het werden naar verloop van tijd gewoon een soort vrijhavens voor agressiviteit, verslaving, verpaupering en eigenrichting. Het concept heeft zich in zekere zin zelf de das om gedaan als je het mij vraagt.
  8. Mijn inziens is dit niet (alleen) terug te brengen op externe factoren. Dit is jarenlang falen van het management. Geen aanpassingen aan de nieuwe tijd en voor blijven borduren op het verleden. Dit is ook weer zichtbaar bij het online casino. Zeer matig online casino, slecht beleid, hotshot binnen halen die voornamelijk columns schrijft over verantwoord spelen. Treurig voor de werknemers, maar dit zag een ieder al van mijlenver aankomen helaas.
  9. Ik begrijp wat je bedoelt en onderschrijf dit helemaal. Mensen zoeken wel een ´gezellige sfeer´ als ze (grof) geld uitgeven op een plek waar het uitbetalingspercentage al heel laag is. Ikzelf ben een prototype voorbeeld van iemand die al bijna 5 jaar niet meer in gokhallen komt uit principe. Ik heb het door de jaren heen zien afglijden in alle opzichten en vind het gewoon het geld niet (meer) waard. Halletjes waar het personeel steeds jonger, ongeinteresseerder en onervarener is. Nauwelijks wat fatsoenlijks te eten/drinken, amper service, een agressieve sfeer, onhygienisch vaak, airco´s die niet werken of het is er juist stervenskoud, nauwelijks/geen handhaving op de eigen huisregels, troep die niet wordt opgeruimd en ga zo maar door. Het mag allemaal best wat kosten, maar mensen willen er gewoon wel iets voor terug. Ik kom zelf uit Z-O Brabant en hier zitten nogal wat halletjes van Fair Play. Nou ik kan je uit ervaring zeggen dat dit echt donkere gokhollen zijn waar het wemelt van de hardcore (verslaafde) spelers. Heeft weinig meer te maken met amusement of vermaak, maar het waren meer vrijhavens van anarchie. Ik ga liever naar Holland Casino; meer sfeer, aankleding, entourage, leuker en gemeleerder publiek, leukere gokkasten, prima bar en best prima eten, veel en veel beter en gekwalificeerder personeel etc, etc. Een concept als Fair Play is gewoon niet meer van deze tijd en ik bedoel het niet cru, maar van mij mag het vandaag nog over de kop.
  10. Sinds de implementatie van het Centraal Register Uitsluiting Kansspelen (Cruks) ondervinden speelautomatenhallen aanzienlijke moeilijkheden. Voorheen levendige centra van vermaak worden nu geconfronteerd met een aanzienlijke afname van bezoekersaantallen, voornamelijk onder de categorie van grotere spelers, die voorheen substantiële inkomsten genereerden. De huidige bezoekers zijn voornamelijk kleinere spelers, die vaak slechts een bescheiden inzet spelen. Echter, hun verwachtingen staan niet in verhouding tot hun inzet. Zij streven naar luxueuze voorzieningen zoals uitgebreide buffetten en hoogwaardige broodjes, en eisen tevens dat deze faciliteiten met een aanzienlijke snelheid worden verstrekt. Zolang je geen volume draait is het dan ook totaal niet rendabel voor de casino uitbater.
  11. Veel bedrijven hebben een data retentie periode voor wat betreft persoonlijke data van klanten. Data retentie is meestal 5 jaar na het beindigen van de relatie. Dus zodra je 5 jaar geen activiteiten meer onderneemt, wordt je data verwijderd. *miljoenen eerder, kijk maar naar de acquisities de voltooid zijn. Flutter en Entain zijn in Europa de enige bedrijven waar miljarden wordt omgezet.
  12. "En die Bill55, gaat never nooit geaccepteerd worden en ik hoop dat die flikkers in Malta goed worden aangepakt." Dat vooral ja
  13. ^^ maar het zou wel mooi zijn als er tenminste 1 hal overblijft waar iedereen komt om een beetje lekker door te spelen.
  14. Ik heb het afgelopen 10 jaar goed kunnen analyseren omdat ik er vaak kwam voor reviews en verhalen. Vanochtend bij ontbijt toen ik het las dacht ik, mooi dat ze het inzien en gaan acteren erop. En hoe het gekomen is, de zware (boefjes) van spelers trekken CRUKS (controle) erg slecht en blijven weg. Ze richten zich echt op de (grote) spelers en hardcore. Daar is tegenwoordig steeds minder vraag naar. We willen luxe, sfeer en broodjes ei zonder er voor te betalen en pro actief ook graag.
  15. Nee klopt, door recente uitspraken is de kans best groot dat men echt gaat kijken naar het gokgedrag en de mate van verslaving. Anders was iedereen al uitbetaald als er alleen wordt gekeken naar de illegaliteit. En die Bill55, gaat never nooit geaccepteerd worden en ik hoop dat die flikkers in Malta goed worden aangepakt.
  16. Vind het eigenlijk nog een wonder dat ze het zo lang hebben volgehouden met hun donkere gokholletjes wemelend van de hardcore gokverslaafden.
  17. Ogawa NEC is mijn inbreng deze week Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
  18. HERSTRUCTURERING JANSHEN-HAHNRATHS GROUP Kerkrade, 25 april 2024 - Als gevolg van achterblijvende resultaten heeft Janshen-Hahnraths Group (JHG) het voornemen de hoofdkantoor-organisatie in het Limburgse Kerkrade grondig te herstructureren en het besturingsmodel van haar Fair Play Casino’s te wijzigen. Daarnaast vindt er een inkrimping plaats van de activiteiten van Fair Play Casino’s. Verwacht wordt dat met een kleinere – maar beter gestroomlijnde – organisatie effectiever kan worden ingespeeld op de markt waarop Janshen-Hahnraths Group actief is. De aandeelhouders van Janshen-Hahnraths Group betreuren dat de directie dit besluit heeft moeten nemen, maar onderschrijven de noodzaak hiervan. Er liggen diverse externe marktontwikkelingen aan de basis van dit voorgenomen besluit. Te denken valt aan gewijzigde wetgeving en de recente verhoging van de kansspelbelasting. Bovendien hebben de langdurige sluiting van de casino’s als gevolg van Covid19 en de fors toegenomen loon- en exploitatiekosten ook negatieve gevolgen voor de resultaten van Janshen-Hahnraths Group. Als gevolg van de voorgenomen herstructurering zullen er naar verwachting 106 arbeidsplaatsen verdwijnen. De medewerkers van het hoofdkantoor en de casino’s zijn vandaag van het voorgenomen besluit op de hoogte gesteld. Eind mei worden individuele gesprekken gevoerd met de desbetreffende medewerkers. Hierin zal worden gesproken over de persoonlijke gevolgen van de herstructurering en over de mogelijke begeleiding die vanuit de organisatie beschikbaar is. Ondernemingsraad en vakorganisaties zijn inmiddels geïnformeerd. Binnenkort wordt met hen verder overleg gevoerd over de gevolgen van de herstructurering. Met meer dan 60 jaar ervaring biedt Janshen-Hahnraths Group in haar Fair Play casino’s een veilige en betrouwbare off- en online casino-ervaring waar spelers verantwoord kunnen genieten van een groot aantal verschillende (casino)spelen. PERSBERICHT HERSTRUCTURERING JANSHEN-HAHNRATHS GROUP Kerkrade, 25 april 2024 - Als gevolg van achterblijvende resultaten heeft Janshen-Hahnraths Group (JHG) het voornemen de hoofdkantoor-organisatie in het Limburgse Kerkrade grondig te herstructureren en het besturingsmodel van haar Fair Play Casino’s te wijzigen. Daarnaast vindt er een inkrimping plaats van de activiteiten van Fair Play Casino’s. Verwacht wordt dat met een kleinere – maar beter gestroomlijnde – organisatie effectiever kan worden ingespeeld op de markt waarop Janshen-Hahnraths Group actief is. De aandeelhouders van Janshen-Hahnraths Group betreuren dat de directie dit besluit heeft moeten nemen, maar onderschrijven de noodzaak hiervan. Er liggen diverse externe marktontwikkelingen aan de basis van dit voorgenomen besluit. Te denken valt aan gewijzigde wetgeving en de recente verhoging van de kansspelbelasting. Bovendien hebben de langdurige sluiting van de casino’s als gevolg van Covid19 en de fors toegenomen loon- en exploitatiekosten ook negatieve gevolgen voor de resultaten van Janshen-Hahnraths Group. Als gevolg van de voorgenomen herstructurering zullen er naar verwachting 106 arbeidsplaatsen verdwijnen. De medewerkers van het hoofdkantoor en de casino’s zijn vandaag van het voorgenomen besluit op de hoogte gesteld. Eind mei worden individuele gesprekken gevoerd met de desbetreffende medewerkers. Hierin zal worden gesproken over de persoonlijke gevolgen van de herstructurering en over de mogelijke begeleiding die vanuit de organisatie beschikbaar is. Ondernemingsraad en vakorganisaties zijn inmiddels geïnformeerd. Binnenkort wordt met hen verder overleg gevoerd over de gevolgen van de herstructurering. Met meer dan 60 jaar ervaring biedt Janshen-Hahnraths Group in haar Fair Play casino’s een veilige en betrouwbare off- en online casino-ervaring waar spelers verantwoord kunnen genieten van een groot aantal verschillende (casino)spelen.
  19. Daar heb je gelijk in, een avondje stappen na het uit eten gaan kost zo'n beetje hetzelfde.
  20. Tandjes.....Nice [emoji108] Verstuurd vanaf mijn SM-G990B met Tapatalk
  21. Wauw. Die wil iedereen wel even voorbij zien komen. Gefeliciteerd!
  22. Als het gezellig is, drankje en eten erbij! Gezellig avondje uit en gaat in mijn ogen niet zozeer wat je op die dag verliest (snap dat veel spelers een nul meting doen per dag) maar uiteindelijk draait om om het totaal, kan je het missen en heb je deze entertainment er voor over. Elk inzet op de roulette kost je 2.7% van je inzet of je nu wint of verliest dat is de gouden regel.
  23. Als ik hierop klik krijg en zie ik nergens free spins, dit is nu al een paar weken zo. Heb niet de klanten service nog bericht maar dacht, laat ik het eerst eens vragen op Onetime. Speelt überhaupt iemand bij Hommerson Online? Wat zal de toekomst van dit online casino zijn?
  24. Zag deze online voorbij komen ,dus maar even proberen🤣 https://replay.hacksawgaming.com/?roundid=2000320351364&partner=2236&language=nl
  25. Even een weinig spectaculair topicje tussendoor, meer voor de gezelligheid en afwisseling. Ik was laatst bij De Gouden Leeuw in Zuidlaren. Komt regelmatig voor, maar dat terzijde. In principe wil ik niet meer dan 100 euro verliezen, soms laat ik me toch verleiden tot 150 euro. De laatste keer kwam ik na mijn 2e briefje van 50 euro op 1 punt terecht, 0,20 dus. Ik vind van héél weinig punten terugkrabbelen een leuke uitdaging. Maar vanaf 0,20..............Nog nooit gedaan. Enfin, 0,20 op roodzetten etc. en weldra kwam ik op 12 euro terecht. Niet heel veel later kwam ik op 52 euro!! Ik had de neiging om uit te tikken en te stoppen, zodoende had ik dan mijn verlies tot 48 euro beperkt. Maar........je raadt 't al......ik speelde door en eindigde op 0! Zouden jullie ook doorgespeeld hebben?
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.