Heb hem nu ook een paar keer gespeeld, maar echt leuk is hij helaas niet. En ja, hij is leuker dan de oude, maar dat kon ook eigenlijk niet anders.
Ik weet niet, maar mis toch een beetje de spanning. Er zijn wel wat bonussen etc ingebouwd die spannend lijken, maar na een paar keer spelen weet je eigenlijk dat er toch nooit een dikke valt... en ja, ergens is dat logisch natuurlijk, maar de spanning bij de oude versie was wat dat betreft vele malen beter gedaan.
Het scheelt misschien dat ik dat bellenspel niet echt leuk vind. Ik heb er op zich geen probleem mee dat het al een bestaand spel was dat nu geupgrade is, maar kan toch niet anders denken dan dat het een matige lightning link kloon. En dat laatste is een beetje mijn probleem. Lijkt wel of 90% van alle gokkasten bij HC tegenwoordig van die Lightning Link kloons zijn.... ze betalen allemaal veel minder uit dan die oude klassieke kasten....
Nee, ik word hier niet warm van en zal hem denk ik ook niet snel meer gaan spelen.
Waahaaa, is toch geen opleiding voor nodig?! Gewoon observeren en nog meer observeren. Oogjes en oortjes open. Doen de afleggers toch ook? Wat hun kunnen, kunnen wij ook.🤣
Ik heb hem nu 4x gespeeld, de nieuwe million, helaas niet zo enthousiast over het nieuwe spel dan mijn voorgangers, al vind ik dat spel met die tovenaar wel gemiddeld leuk.
Deze kan je het beste hoogspelen en dan niet met een tientje, maar briefje van 50. Meer spellen, meer kansen.
De 1e keer dat ik kwam waren er mensen aan het bekvechten wie als eerste op een net vrijgekomen million mocht spelen.....gezellig....😁