-
Wie is online 1 lid, 0 anoniem, 36 gasten (toon volledige lijst)
Meer onderwerpen:
-
Topics
-
Members
-
Posts
-
Ik heb ook al meer dan een week geleden emails gestuurd naar de betreffende casino’s. Heb reacties gekregen met dat ze identificatie nodig hebben deze heb ik opgestuurd en daarna hoor je niks meer. nog van geen een enkelen casino iets gehoord. Terwijl ik hier lees dat velen dat wel gehad hebben. Wie heeft hier nog meer last van? Denk trouwens dat dit hele procederen een hele lange proces gaat worden. Ik ga ook mijn bankgegevens opvragen voor het geval dat. Dit voelt als valse hoop ze zullen vast wel wat vinden om niet te betalen. Dus belangrijk om zonder verwachtingen erin te gaan.
-
Vragen staat vrij en PSD2. Ik heb Unibet laten meekijken op de bankrekening die ik voor dat casino gebruik, heb er wel enkele en doe het merendeel van de betalingen cash.
-
Door mrblackjack · Geplaatst
Ik kan wel naar een ander gaan, maar het probleem is dat steeds meer aanbieders dit soort dingen vragen Die stap gaat wel heel ver... mag dat wel zomaar ivm privacywetgeving? En wat heb je uiteindelijk gedaan?
-