Spring naar bijdragen

Search Events

Zoeken op maand

  • Aug 29

    Tennistips

    Ik doe al een poosje wedden op tennis en dat gaat erg goed. Ik begin met 1 unit en als ik verlies ga ik naar 2 units. 3 units is de max. ik speel altijd op odds tussen 1.65 en 1.85. IK ZET ALTIJD OP DE FAVORIET IN EN WIJK DAAR NOOOT VAN AF. ik doe mijn eigen onderzoekje en speur naar value. Ik wed nooit live en laat de wedstrijd gewoon gaan. Wat er ook gebeurd. Ik ga probe

  • Aug 30

    Last minute change

    Kuzmanov 1 unit  31 8 31  

  • Aug 30

    Kuzmanov

    Helaas werd deze gevoid ivm opgave . Dit gebeurd helaas vaker.  Ook vaak raindelay hoor. Dat hoort er echt bij. Moest jl. zondag 2 dagen wachten op een wedstrijd aan het comomeer . Regen.ook nog 3 units ingezet. Ja mensen,winnen is intensief. Veel moeilijker dan de makkelijke weg naar verlies en lekker klagen. Vanmiddag nieuwe tip.  

  • Aug 30

    Nieuwe ouwe tip

    Escoffier 1 unit Hij is inmiddels geen favoriet meer. Maar de bij de initiele odds was hij dat wel.

  • Aug 30

    Harold mayot

    Escoffier won. 1 unit Nu speel ok harold mayot 1 unit

  • Aug 30

    Dagresultaat: 1 void 2 won 0 lost

    Ws heeft niemand de laatste gecheckt. Was weer ouderwetste rollercoast. Hahaha 1 unit staat bij mij voor een x-bedrag. Ik speel als gezegd max 3 units op 1 specifieke tenniswedstrijd. Unit 1,2 en 3 staan gelijk aan een bepaalde geldwaarde. Daardoor ben ik altijd winstgevend na max 3 bets. Ik doe geen uitspraken over bedragen of geld of value. De rede hiervan is dat ik niet wil

  • Aug 31

    Benoit paire 1 unit

    15 uur comomeer challenger

  • Aug 31

    US OPEN VOORSPELLING

    Tommy paul 1 unit

  • Aug 31

    Tommy paul wint

    Okee. Ik heb 3 bets gespeeld vandaag. De eerste alleen op protipster.com. ik was te laat met inzetten. De 2 anderen ook met echt geld gespeeld. 1 lost 2 wins Resultaat: 2 units vandaag. Geloof niet dat er echt interesse is.  Ik zet mijn link denk ik maar gewoon hier neer. Mocht er toch interesse zijn, dan kun je op de link klikken en zie je mijn dagelijkse v

  • Aug 31

    Link naar mijn protipster.com

    https://www.protipster.com/referral/ewoutzelf/zpe7yvz9me9m

Geen activiteiten deze maand

No more events to show

There were no events matching your search
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.