Ik snap je frustratie volkomen. Echter is het wel waar wat het Casino verteld: ze weten niet of je staat ingeschreven, totdat je een poging doet om in te loggen.
De reden hiervoor is, dat de gegevens allemaal veilig en versleuteld zijn. De database van de CRUKS bevat GEEN persoonsgegevens. Deze bevat slechts een code die door encryptie is gegenereerd op basis van jou persoonsgegevens. Alle casino's hebben een zelfde concept. Ze sturen jou persoonsgegevens niet door. Ze sturen alleen code door die op basis van jou persoonsgegevens worden gegenereerd. (ieder casino bedrijf heeft eigen unieke versleutelcode) welke bekend is bij het CRUKS. Deze code wordt opnieuw versleuteld en hier rolt een code uit doe wordt vergeleken met alle codes die in de database staan. Als deze overeen komt, dan is het een match wat betekend dat je in het CRUKS staat, en niet toegelatenag worden.
Dit is natuurlijk allemaal om privacy en veiligheid van zeer gevoelige gegevens te waarborgen. Maar dat betekend ook, dat omwille van deze beveiliging de KSA niet de gegevens heeft om naar de casino's te sturen om te vergelijken.
De enige andere optie zou zijn, dat telkens als het Casino een promotie wil uitvoeren, ze iedereen in hun database opnieuw moeten controleren op CRUKS registratie. Dit kan echter niet omdat ze hiermee gevevens gaan opvragen over de speler zonder dat de speler hier toestemming voor geeft. Het controleren van de speler is namelijk alleen toegestaan doordat een speler hier automatisch mee instemd wanneer deze een casino bezoekt.
Om deze reden wordt dus ook verteld dat zodra je een inlog poging doet, de CRUKS registratie pas bekend wordt bij het casino. En ze dus ook pas vanaf dat moment hun marketing naar jou moeten/kunnen wijzigen.
Dit betekend dus ook dat als je jezelf voor 6 maanden in CRUKS registreerd, en 7 maanden niet inlogd, dat het casino ook geen idee heeft dat je ooit in CRUKS geregistreerd bent geweest.
Ik snap dat deze uitleg je niet direct helpt in het probleem dat je ondervindt, echter hoop ik dat ik je in ieder geval meer inzicht heb kunnen geven in waarom dingen zijn zoals ze zijn.
De beste tip die ik je kan geven is dan ook: Zie je een mail? Meld je onderaan bij de mail af, of doe een inlog poging (Je loopt geen risico, want je zal immers niet toegelaten worden). Hierna stoppen de mails vanzelf.
Krijg je ook na een inlog poging bij het casino nog promoties en reclame van datzelfde bedrijf? Geef dit door aan de KSA, zij zullen hier kennis van nemen en bij veelvuldige of grove overtredingen optreden. Reclame maken voor mensen in kwetsbare doelgroepen (CRUKS geregistreerden ect.) is namelijk niet toegestaan..
Zo gaf de KSA recentelijk nog een boette van 400.000 aan de TOTO vanwege reclame gericht op jongeren: https://nos.nl/artikel/2453879-boete-van-4-ton-voor-goksite-om-reclames-gericht-op-jongeren