Spring naar bijdragen

Jacco

Members
  • Aantal bijdragen

    11
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Jacco's Achievements

Member

Member (2/3)

4

Waardering in de gemeenschap

  1. Jazeker wel...en die zijn al meerdere maken geüpload maar ik krijg daar geen reaktie op het probleem is alleen dat daar niet mijn naam bij staat .
  2. Hoi allemaal, Vorige week heb ik hier een bericht geplaats over het niet uitbetalen van kroon.Inmiddels zijn we weer bijna een week en 33 mails en 17 chats verder.Ik heb dus afgelopen vrijdag gemaild dat ik het er niet mee eens was en graag zou zien dat een manager alles eens bekijkt...en dat gebeurde dus ook.De beste man vroeg om mijn privebakpas OF een bankafschrift te uploaden op mijn account .Ik dus mijn bankpas geüpload aangezien ik al jaren geen bankafschrift meer ontvang.Bericht terug gekregen dat ze deze niet konden verifiëren..vervolgens toen een oud bankafschrift opgezocht en die geüpload..en niets meer van gehoord. Gisteren maar weer een mail gestuurd maar weer dezelde tekst...u kan niet op een zakelijke laten uitkeren ...weer uitgelegd en ze zouden contact opnemen met de betreffende afdeling..waar je dus niks meer van hoord..dus vanavond maar weer een chat begonnen in de hoop dat er een helder licht dienst heeft.Na alles weer uitgelegd te hebben ging hij zijn uiterste best doen Maar op één of andere manier heb ik er een zwaar hoofd in.Ik ben bijna op het punt dat ik zeg steek dat geld maar ergens in waar de zon nooit schijnt. Mvg jacco
  3. Beste Pat; Ik ben nu zover dat een manager mijn probleem bekijkt...ik moest weer wat documenten uploaden dus ik wacht nu af. Mvg jacco
  4. Beste Pat; Dat van die 3e partij wil ik graag proberen kan je me vertellen hoe dat moet..?
  5. Beste Pat; Dat begrijp ik,ieder casino heeft zijn eigen beleid en werknemers. Ik denk dat het in mijn geval een gevalletje van ,niet verder kijken dan hun neus lang is.Alle gegevens die aantonen dat het een privérekening is liggen bij kroon naar op dit moment niemand die er even induikt.Maar ik ga door met bellen,mailen en chatten...net zolang tot ik een welwillende medewerker tref. Mvg jacco
  6. Beste Gier.; Ik heb de eerste keer eenmaling met de zakelijke gespeeld...daarna nooit meer omdat deze geblokkeerd werd .Vanaf toen met mijn prive tot gisteren.ook geblokkeerd omdat kroon hem ziet als zakelijk ondanks bewijs in overvloed. Mvg jacco
  7. Ik heb vanavond wel een 0800 gebeld..ik was de eerste in de rij...na een half uur nog...morgen nieuwe poging Mvg jacco
  8. Beste jackPot..100% geen storting met zakelijk (kon ook niet want die is al een jaar geblokkeerd)werd er is mijn account 2 maanden geleden geverifieerd bij een hogere uitbetaling en ook goedgekeurd.En ook heb ik weer al de bewijsstukken gemaild.Id,screenshot internetbankeren met mijn rekeningnummers enz.maar ze blijven bij hun besluit Mvg jacco
  9. 2.maanden geleden is dus mijn account geverifieerd door Kroon casino na het winnen van een leuk bedrag,alles opgestuurd en uitbetaald..Nu heb ik weer wat laten uitbetalen maar kroon betaalt niet ,mijn rekening is geblokkeerd omdat het volgens hen een zakelijke is(wat dus niet zo is).Dus wat heeft het voor nut als ze je eerst verifiëren(en alles goed is)en 2 maanden later blokkeren en niet je gewonnen.geld uitbetaald krijgt. Mvg jacco
  10. Ik speel nu ruim een jaar bij kroon casino en nu is mijn bankrekening geblokkeerd...ik zal even de voorgeschiedenis opratelen..Ik begon dus als online casino leek bij kroon , geld gestort met mijn zakelijke rekening en spelen met €50 op mijn account..en door mijn beginners onkunde zet ik alles per ongeluk in bij het roulette..27 ...shit geld kwijt dacht ik maar...kassa...gelijk laten uitbetalen maar kreeg bericht dat ik niet met een zakelijke rekening mocht spelen maar het voor één keer zouden uitbetalen als ik mijn privebanknummer zou doorgeven met ID,bankafschrift,enz.dat werd allemaal goedgekeurd en uitbetaald...daarna nog verschillende keren bedragen van enkele honderden euro's laten uitbetalen....tot vandaag..een leuk bedrag laten uitbetalen dacht ik maar kroon heeft de rekening geblokkeerd omdat het een volgens hen een zakelijke is...wat dus niet zo is...ik heb dus van alles opgestuurt.kopie prive bankpas,screensave Internet bankieren met al mijn rekeningnummer enz...maar ze blijven erbij dat het een zakelijke rekening is en ik het geld alleen krijg als ik mijn priverekening opgeef .En dat kan dus niet meer omdat deze door Kroon is geblokkeerd omdat die volgens kroon zakelijk is.Ik krijg het idee dat als je teveel win ze problemen gaan zoeken. Weet iemand een oplossing voor dit probleem?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.