Spring naar bijdragen

BetCity Helpdesk

Online Casino
  • Aantal bijdragen

    18
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Locatie
    Amsterdam

Recente profielbezoeken

870 profielweergaven

BetCity Helpdesk's Achievements

Member

Member (2/3)

52

Waardering in de gemeenschap

  1. Hi allemaal, De refer a friend bonus die wij op onze website aanbieden moet twintig keer rondgespeeld worden om de bonus vrij te spelen. De bonus komt te vervallen als je balans op nul komt te staan. Mocht dit niet het geval zijn? Neem dan contact met ons op via [email protected], onze live chat en anders telefonisch via 0800-2382489. Onze bonusvoorwaarden kan je verder altijd bekijken op www.betcity.nl/bonus-voorwaarden. Mochten er nog verdere vragen of opmerkingen zijn; dan horen wij graag van jullie! We wensen iedereen een fijne dag toe!
  2. Hi allemaal, Wij bieden op onze website regelmatig toernooien aan voor bepaalde groepen spelers. Mocht je in de toekomst geen pop up zien om je aan te melden in de geselecteerde spellen, dan betekent het dat je niet in aanmerking komt voor het (Royaal) toernooi. BetCity.nl biedt verder wekelijks verschillende toernooien aan op onze website waarbij iedereen kan deelnemen. Je kunt al deze toernooien volgen op www.betcity.nl/promoties. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn? Dan horen wij graag van jullie! We wensen iedereen verder een fijn weekend toe!
  3. @D00PIE Wij vinden het erg vervelend om te horen dat jullie geen prettige ervaring hebben gehad met onze klantenservice en zijn blij dat je deze feedback met ons hebt gedeeld. Wij zullen dit intern bespreken en we gaan kijken hoe we dit soort kwesties in de toekomst kunnen voorkomen. Nogmaals bedankt!
  4. Hoi @PolkeNL en andere spelers, Allereerst willen we onze excuses aanbieden dat wij zo laat hebben gereageerd op deze kwestie. Met deze post willen we jullie laten weten dat alle bedragen klaar staan. Via de volgende pagina kan je zien of je in de prijzen bent gevallen: https://www.betcity.nl/promoties/wintercompetitie Nogmaals excuses voor de vertraging!
  5. Wat is je vraag precies? Voor zover ik kan zien zijn die ook uitgeschakeld.
  6. Om hier toch even kort op te reageren; Het verzoek staat bij Pragmatic Play uit en we controleren de situatie op dit moment (per spel), zodra bekend is waar er nog een aanpassing is vereist wordt deze doorgegeven en we verwachten dat we nog deze week alles helemaal op orde hebben. Je mag ons natuurlijk altijd tippen als er nog games zijn waar het ingeschakeld is, zodat we dit extra kunnen checken
  7. Je hebt een bericht ontvangen!
  8. Hi, Wat vervelend om te horen. We zouden je natuurlijk graag verwelkomen als speler bij ons! Helaas mag ik buiten ons eigen systeem geen persoonlijke gegevens opvragen, maar om je verder te helpen zou ik je graag even een DM sturen. Mag dat? Dan stuur ik je een persoonlijke, unieke code door. Als je ons dan een mail stuurt met die code erbij, ga ik kijken wat ik voor je kan doen! Helaas kan ik natuurlijk niets garanderen, maar ik ga wel uitzoeken wat het probleem is en of ik het voor je op kan lossen
  9. Scherp, excuses voor het ongemak! Bedankt voor het melden!
  10. Begrijpelijke vragen, die we hopelijk naar tevredenheid kunnen beantwoorden. Dit proces ligt geheel bij onze financiële partner, die de nodige screenings uitvoert wanneer zij dat nodig achten. Daarnaast is het in bepaalde gevallen mogelijk om verloren gelden (stortingen minus goedgekeurde opnames) te retourneren aan de speler. Echter is het vanzelfsprekend dat dit per situatie zal verschillen en dus geen vaste regel betreft. Wij behouden dus ook altijd het recht om niet tot terugbetaling over te gaan. We zijn altijd op zoek naar manieren om onze dienstverlening te verbeteren en zullen deze feedback dan ook ter harte nemen. Echter kunnen wij, zoals jullie ook zullen begrijpen, nooit garanderen of er iets zal veranderen in de toekomst. Bedankt voor de input!
  11. Het is enige tijd geleden, maar we willen hier toch nog graag een korte reactie op geven. Het uitbetalen kan door onze financiële partner om verschillende en uiteenlopende redenen geweigerd worden. Hier hebben wij niet altijd concreet inzicht in, omdat wij hier niet voor niets een derde partij voor in de arm hebben genomen. Het is volkomen begrijpelijk dat dit bij een speler voor frustratie en onbegrip kan zorgen, helemaal als er sprake is van een miscommunicatie omtrent de reden van het niet ontvangen van de uitbetaling. In de situatie van topicstarter trekken wij op dit vlak uiteraard het boetekleed aan en is de communicatie van onze klantenservice omtrent dit soort zaken dan ook inmiddels aanzienlijk verbeterd. Alsnog bieden we onze excuses aan topicstarter aan voor het veroorzaken van ruis en het vergroten van de frustratie. Vanzelfsprekend gaan we hier verder niet in op individuele zaken, maar willen we wel benadrukken dat de klantenservice 24/7 bereikbaar is om vragen te beantwoorden en eventuele klachten in behandeling te nemen. Dat de afhandeling hiervan niet altijd naar volledige tevredenheid van de speler zal zijn, is helaas de realiteit. We hebben niet altijd goed nieuws, maar willen wel eerlijk zijn én blijven.
  12. Onder het motto 'beter laat dan nooit', wilden wij toch nog even reageren op verscheidene berichten over de storing van 18 maart. Een hele vervelende situatie, voornamelijk voor de spelers, waarbij stortingen niet direct werden bijgeschreven op het account en behaalde winsten soms ook in het systeem bleven hangen. Het betrof helaas een storing aan de kant van de spelaanbieder die niet 1-2-3 was opgelost. Natuurlijk hebben we direct alles in werking gezet om de ontstane problemen spoedig op te lossen, maar helaas duurde dit langer dan gehoopt (en verwacht). Vanzelfsprekend is dit ook niet ons ideale scenario en hadden we liever gehad dat alles sneller hersteld was. Helaas hebben wij hier ook niet alle grip op (gehad) en hebben we ook te maken met externe partijen. Tot slot willen we nog wel benadrukken dat onze medewerkers van de klantenservice 24 uur per dag en 7 dagen in de week telefonisch en per chat bereikbaar zijn, dus ook tijdens de storing. Het spreekt voor zich dat wachttijden tijdens een storing van deze aard aardig op kunnen lopen, maar we herkennen ons absoluut niet in het verhaal dat onze klantenservice 'onbereikbaar' was. Onze medewerkers hebben, al helemaal tijdens de storing, erg hard gewerkt om alle spelers te woord te staan. Dat er dan lange(re) wachttijden zijn of de chat een keer weg kan vallen, is helaas onoverkomelijk. Er is in ieder geval geenszins sprake geweest van onbereikbaarheid, daar hebben wij als BetCity namelijk ook niets aan. We hopen op begrip. Hopelijk kunnen spelers die last hebben ervaren van de storing evengoed weer spelplezier ervaren op ons platform zoals zij gewend zijn.
  13. Bedankt voor je feedback Rudi! Ik heb het doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling zodat er gekeken kan worden naar eventuele verbeteringen op het platform
  14. Beste André, In eerste instantie bedankt voor het vertrouwen in BetCity. Natuurlijk betreuren wij om te lezen dat jouw ervaring met ons platform niet ideaal is verlopen. Goed dat je contact hebt gezocht met onze klantenservice om dit te bespreken, al vind je het waarschijnlijk wel jammer dat je niet helemaal het gewenste antwoord hebt gekregen. Graag maak ik van deze gelegenheid gebruik om toch nog iets meer toelichting te geven vanuit onze kant waarom we in deze situatie helaas geen coulance kunnen geven. Wat jou is gebeurd, is erg ongelukkig. Zoals ik het lees, heb je inderdaad (per ongeluk) op de 'max inzet' knop gedrukt, waardoor de inzet op 100,00 euro kwam te staan. Vervolgens heb je de spin-knop gebruikt en draaide je dus met 100,00 euro. Helaas won je in deze ronde niets en was je saldo dus direct flink verlaagd. Dat is erg vervelend, maar voor ons geen situatie waar wij iets aan kunnen doen. Voor al onze spelers geldt dat het de eigen verantwoordelijkheid is om in de gaten te houden hoe hoog je inzet is wanneer je besluit te spelen. Tevens is het voor ons natuurlijk in de basis ook erg lastig, ondanks dat de omschreven situatie geloofwaardig klinkt, om in te schatten of iets per ongeluk is gegaan. Spelers die een gewaagd gokje doen en hier achteraf spijt van hebben, komen natuurlijk niet in aanmerking voor een dergelijke coulance, waardoor we besloten hebben om dit soort situaties niet te doen. Tot slot is het dan ook nog zo dat je vanzelfsprekend bij winst ook gewoon recht had gehad op de prijs, waardoor dit bij verlies helaas omgekeerd van toepassing is. Samenvattend vinden wij het spijtig om te lezen dat jouw ervaring met ons platform niet optimaal is geweest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar kunnen we hier helaas niets meer aan veranderen. We spreken natuurlijk wel de hoop uit dat je nog het vertrouwen hebt in BetCity en in de toekomst meer geluk hebt met het spelen op ons platform.
  15. Goedemorgen! Jammer dat het niet is gelukt om de bonus rond te spelen, maar ik heb gelukkig wél een antwoord op je vraag. Zodra jouw bonussaldo onder de 1,00 euro is, wordt bij de eerstvolgende storting het overgebleven bonussaldo overgeheveld naar je eigen saldo. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...