Spring naar bijdragen

FreebetFreddie

Silver
  • Aantal bijdragen

    513
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    3

FreebetFreddie last won the day on januari 30 2022

FreebetFreddie had the most liked content!

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

FreebetFreddie's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

315

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik kreeg regelmatig leuke bonussen, maar na het toesturen van documenten vanwege een verzoek tot herkomst gelden kan ik nu al bijna 3 maanden niet spelen op BC. Support kan ook niks zeggen en komt met het standaard "we hebben een bericht gestuurd na desbetreffende afdeling" antwoord. Ik vermoed dat het ook te maken heeft met de boete die ze onlangs gekregen hebben (niet het bedrag, maar de reden waarom ze die boete kregen) en de berichtgeving in de media.
  2. Mwah, ze hebben over het algemeen wel een punt. Het Jacks voorbeeld is alleen niet al te sterk. Laten we nou niet net doen of de meeste mensen die termen als "+EV" gebruiken gokken omdat ze het zo leuk vinden. En ja, je kunt prima gebruik maken van casinopromoties en tegelijkertijd vinden dat de consumenten beter beschermt moeten worden.
  3. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat DeV bij het WEF zit!!1!
  4. Ik denk dat echt niemand (naast jezelf) er mee zit of jij wel of niet denkt dat wat DeV zegt waar of onwaar is.
  5. Sterker nog, bij B365 werd er aan de telefoon specifiek gezegd dat ik eerdere opnames (van B365) niet mocht meetellen om mijn stortingen te verklaren...
  6. Dit heeft vorig jaar ruim 3 maanden geduurd bij mij, als ik ze niet zelf had gemaild nog langer vermoed ik. Ik zit nu in de wachtkamer bij BC.
  7. Ik ben inmiddels 3x gebeld door casino's. Livescore om naar de gebruikerservaring te vragen en of ik nog tips voor ze had, hier kreeg ik als bedankje €25 cash voor. HC over verhoogd speelgedrag. B365 na "versterkte verificatie" De medewerkers waren professioneel en kundig (is weer eens wat anders dan de klantenservice medewerkers dit ik heb getroffen). Het hele verificatie proces bij B365 is wel erg traag.
  8. Betnation heeft nu Weekly and Mystery drops
  9. Vandaag eindelijk een mailtje gekregen dat ik mijn B365 account weer kan gebruiken, na "versterkte verificatie". Een kleine 3 maanden niet kunnen spelen/storten/opnemen. Paar keer moeten mailen na het doorsturen van documenten, omdat er wekenlang geen reactie kwam. Vorige week werd ik gebeld door een medewerker, die nog een aantal vragen had (vrijwel allemaal Verantwoord Spelen gerelateerd). Op zich is het allemaal netjes afgehandeld, maar ik heb het idee dat de Nederlandse support en/of de afdeling die de verificatie doet onderbemand is. Ik heb ook een paar keer geprobeerd ze te bellen, maar er werd niet opgenomen.
  10. Ik mis ook ineens ongeveer de helft van m'n saldo op Betcity. Ik kan het terugzien in de geschiedenis, het is misgegaan rond 12:45. Het is bekend.
  11. Ik had PSV, was elke wedstrijd raak in Augustus.
  12. Hiet hetzelfde verhaal, ik verloor de hand ook tegen een 21. Edit: jammer dit, ik had alleen de datum en tijd in de openingspost gezien. Gefeliciteerd aan de winnaars.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...