Spring naar bijdragen

Barbera89

Members
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Barbera89's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

7

Waardering in de gemeenschap

  1. Bedankt voor je tip! Ik had zelf ook een software gevonden hiervoor. Ik heb overigens ook andere maatregelen getroffen en nu ik niet aan het gokken ben, ben ik eigenlijk pas wakker geschud. Ik denk hierdoor dat het me wel zal lukken om dit niet weer te doen
  2. Tja, dat wordt misschien soms wel eens lastig. Mijn vriend krijgt iig inzicht in mijn bankrekening en wellicht schaffen we een 'gameblock' software aan. Door de controlefactor hierin denk ik dat het zal slagen. Ik had van mezelf ook niet echt verwacht om door te slaan in gokken, maar toch..
  3. Hoi allen, Het is gelukt! Ik heb bericht van Kroon ontvangen dat ik het geld krijg terug gestort en dat mijn account op mijn verzoek wordt gesloten. Bedankt voor jullie hulp! Groet, Barbera
  4. @TheGallant ja, dat begrijp ik. Toch voelt het niet goed om te doen, omdat ik nu al een aantal dagen niet heb gespeeld. Wellicht als dit de enige optie blijkt dat ik dat zal overwegen. Maar ik ben liever het geld kwijt dan een (ergere) verslaving creeeren ;). Ik heb Kroon inmiddels gemaild en houd jullie op de hoogte!
  5. Hoi @TheGreatOne, @TheGallanten @JackPot Wauw, bedankt voor jullie snelle en begripvolle reactie. Fijn ook om te horen dat ik niet de enige ben. Gisteren heb ik zowel een mail gestuurd als een chatgesprek gehad met een medewerker, maar deze hield ook voet bij stuk. Ik ga het nog eens per mail aankaarten, en heel fijn dat je het ook wilt doorgeven aan de contactpersoonJackpot. Is het handig om te verwijzen naar deze topic op dit forum richting Kroon Casino? Groet, Barbera
  6. Hoi allemaal, Sinds een tijdje ben ik online aan het gokken bij Krooncasino. Na veel verlies heb ik besloten om te stoppen, ik kan toch niet zo goed met geld omgaan als ik dacht..... Echter heb ik voor dit besluit nog een deposit van €370 gedaan vanaf mijn creditcard (MasterCard Rabo). Omdat ik dit echt niet meer wilde inzetten heb ik besloten om dit bedrag ook gelijk weer te laten uitbetalen naar mijn Rabo rekening (gekoppeld aan cc). Ik ontving gisteren een mail van Kroon dat ze dit bedrag niet kunnen uitbetalen omdat het niet is rondgespeeld. Ik moet dit bedrag dus inzetten. Ik snap heus de reden wel met fraude etc, maar mijn account is geverifieerd en ik heb niet anders dan van de cc en bijbehorende rekening gestort. Staan dus beide op mijn naam. Ik heb mijn vriend (en mijzelf) beloofd niet meer te gokken, dus het bedrag inzetten is voor mij geen optie. Zien jullie nog mogelijkheden? groet, Barbera
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.