Spring naar bijdragen

marcoadam

Members
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

marcoadam's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. even een update'je Ik ben nog steeds per e mail in discussie met de medewerkers van Slotjoint.. ik dacht dat ik een betaling had gedaan per paysafecard omdat er een storing was. maar als ik bij de transactions en vervolgens bij de Deposit overzichten kijk zie ik dat ik gewoon met IDEAL heb betaald. ik had eerder een keer een Paysafe betaling gedaan op de site en die staat vervolgens ook netjes in het overzicht vermeld als Paysafe betaling. Of het is een fout van hun... ( waar ik misschien alsnog een voordeel uit kan halen ( geld terug ) of het is gewoon fout geregistreerd Nu heb ik om 19.33 een mail ontvangen met de vraag of ik nu per Paysafecard of IDEAL heb betaald.. tja 3 keer raden wat ik daar op antwoord ;-) het staat nu eenmaal zo bij hun geregistreerd.. dus als het een IDEAL betaling is geweest moeten ze dus gewoon een uitbetaling doen... wordt vervolgd
  2. erg jammer.. maar bedankt voor je antwoord ... ik wacht nog even op hun reactie misschien zijn ze nog schappelijk maar ga er maar niet meer vanuit
  3. bedankt voor je reactie Reno .. tja ik heb er meer gespeeld en ook uitbetalingen gemaakt waar verder geen problemen mee waren maar denk dat dit ook inderdaad de laatste keer is geweest. je gaat er niet vanuit dat de inzet per spins ineens anders is dmv een andere betaalwijze...
  4. nee dat bedoel ik dus... gewoon al je winst af pakken.. maar wat ik al zei op het moment dat ik een storting deed lag IDEAL er bij hun uit.. vandaar me keus voor Paysafe denk je dat ik nog een kans maak ??
  5. bedankt voor de snelle reactie TheGreatOne... ik speel inderdaad ook weleens in andere cassino.s en met Leovegas persoonlijk nooit problemen gehad... ik zal het stukje tekst plakken wat er in de e mail stond die ik kreeg over de spins.. misschien lees ik het verkeerd ;-) My name is David from the SlotJoint Casino Payment and Verification Team.I regret to inform you that your winnings were forfeited because you violated our max bet with a bonus rule. Please find this term listed below per paragraph 7 of our Bonus Terms & Conditions:"The max bet rule applies to both your cash funds and bonus funds that are both locked until the wagering requirements are met. The max bet when wagering requirements are in place from a deposit made from Ecopayz, Neteller, Paysafecard or Skrill is 2.00 €/USD/GBP/AUD/CAD. For all other deposit methods the max bet is 4.00 €/USD/GBP/AUD/CAD. Any wager over this amount will result in the forfeiture of all funds in your account and any winnings. The maximum bet per game round limit includes additional gamble features. For example, if a Player bets $4 per spin playing 300 Shields then bets another $4 on the gamble feature then this Player has violated this max bet rule and the Players funds and winnings will be forfeited."
  6. Beste mensen Ik ben nieuw hier en ontdekte deze site gister :-) Ik heb een probleempje met Slotjoint casino Op 12 Maart heb ik daar een bedrag gestort.. vervolgens 20% bonusgeld overheen gekregen en vervolgens netjes de bonus vrijgespeeld en uiteindelijk een bedrag van 700 euro gewonnen... dacht ik ... Nu kreeg ik 2 dagen geleden een mail dat mijn winst verbeurt verklaard was omdat ik teveel heb ingezet per spin... nou ik heb op een automaat gespeeld waar ik eerder in het casino ook had gewonnen en gewoon uitbetaald was maar deze keer was het anders Het moment dat ik geld wou storten werkte IDEAL niet .. ik kreeg een foutmelding.. dus heb vervolgens een Paysafe betaling gedaan. Nu blijkt dus dat je met Paysafe maar 2 euro per spin mag inzetten maar met IDEAL 4 euro per spin. En nu hebben ze alleen mijn stortingsbedrag teruggestort op me account inclusief die 20% bonus wat ik had gekregen.en kan dus fluiten naar me 640 euro winst???? Het is toch niet mijn fout dat IDEAL niet werkte?? Ik heb een mail gestuurd maar tot op heden geen enkele reactie ontvangen heb ook via de online chat me bezwaar gemaakt maar deze persoon vertelde me ook dat ik het per email moest doen iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen ?? of ben ik gewoon me 640 euro kwijt?? bedankt vast voor de reactie,s groet Marco
×
×
  • Nieuwe aanmaken...