Spring naar bijdragen

Empty Wallet

Silver
  • Aantal bijdragen

    153
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

1 Volger

Recente profielbezoeken

359 profielweergaven

Empty Wallet's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

104

Waardering in de gemeenschap

  1. Ruud, ik doe graag mee. 1 lot Grtz Empty Wallet. Zie Vegas app 😘
  2. Was een geweldige week in Vegas. Helaas niet met winst afgesloten. Ik heb mijn naam eer aan gedaan... 😉
  3. Hoe heb je dan je ID ge-upload? Dat werkte bij mij dus niet op m'n Mac...
  4. Ik heb er even geen zin meer in, kan m'n geld maar 1x uitgeven en dat heb ik nu bij Batavia gedaan 🙂
  5. Via IDIN werkt prima moet ik zeggen, snap niet dat HC Online daar niet voor heeft gekozen. Werkt simpel en snel.
  6. Mooi dat het bij jou wel werkte! Maar dat blijft apart natuurlijk. Het zou bij iedereen gewoon moeten werken...
  7. Het is woensdag 5 januari als Armijn mijn opdracht 10 bekend maakt (ik ben nog steeds in de race voor de legendarische trip met Onetime naar Las Vegas). Via een WhatsApp spraakbericht krijg ik te horen of ik een account wil aanmaken bij Holland Casino Online. Ik moet zien dat ik de 1 hit op de Live Roulette, screenshot maken als bewijs, deze doorsturen naar Armijn, en dan ben ik door.... Zo gezegd, zo gedaan..... dacht ik.... Ik ga naar Holland Casino Online via de link ik heb opgekregen. Daar kun je een account aanmaken. Ik klik op registreren en begin met de gegevens in te vullen. Zo ook mijn e-mail adres. En daar ging het al mis. Ik bleek nog in het bestand te staan, prima, want ik had ook een Favorite card en maakte in het verleden wel eens gebruik van de app. Maar doordat het e-mail adres al bestaat kom je niet verder, in mijn geval. Dus een ander e-mailadres aangemaakt. Toen kwam er al heel snel een bericht dat ik contact moest opnemen met de helpdesk van HC Online. Vervolgens gebeld met de helpdesk(eerste keer) en dat gesprek verliep prima. De medewerker zag dat ik een dubbel e-mailadres had en vroeg welke ik wilde behouden. Mijn keuze werd gemaakt. Hij zou het bijwerken en na 24 uur zou ik kunnen inloggen op de website en mijn registratie kunnen voltooien. De volgende dag had ik geen tijd, dus vrijdag weer verder gegaan. En ja, ik kon inloggen, happy dus. Het was van korte duur. Stap drie van het registreren bestaat uit het uploaden van een geldige legitimatie. Ik doe dit overigens vanaf een iMac in Chrome(belangrijk detail zal later blijken). Deze stap zegt dat ik het beste met een mobiele telefoon kan verdergaan omdat doorgaans de kwaliteit van een computercamera niet goed genoeg is. Je klikt op de button en een QR code verschijnt, deze scan je dan in met je smartphone. Hmmmmmm, dacht ik al meteen, dit is een dingetje. Maar, de QR code werkt feilloos en ik word op mijn iPhone naar safari gestuurd om aldaar een app te openen die in staat wordt geacht mijn legitimatie te scannen. De eerste keer komt er meteen een groen kader om je rijbewijs(in mijn geval) en dan wordt er gevraagd om je ID te draaien om de achterkant te scannen. Ook die wordt vrij snel gezien. Vervolgens wordt er niet herkent om welk soort ID het gaat en dat moet je dan zelf aan geven, prima. Vervolgens moet de app het gaan verwerken, en dat gaat dus helemaal fout.. Verschillende foutmeldingen gedurende de verificatie. Dit scherm klik ik weg, en nu begint het herhalen van de procedure. Dit heb ik een aantal keer gedaan, ik gok een keer of 10 zonder resultaat. Toen maar eens de helpdesk weer gebeld( tweede keer). Een uiterste vriendelijke en behulpzame medewerker komt aan de lijn. Hij weet mij te vertellen dat soms de gegevens niet overeenkomen, dat moet gelijk zijn. Dus als je je naam invult, moet dat dezelfde naam zijn als op je ID. De medewerker heeft een en ander aangepast en ben ik weer gaan proberen. Dit meerdere malen geprobeerd. Ik denk in totaal zo’n 5 keer. Toen kwam er opeens tijdens het scannen van de foto’s opeens nog een optie in de buttons naar boven, ik kon bestaande foto’s uploaden naar de app/website. Dat meteen geprobeerd, hè jammer, werkt ook niet. Toen dacht ik, laat ik het toch eens proberen met de camera van de iMac. Camera aan, take one! Echt niet, werkte weer niet, hoe ik het ID ook er voor hield, er gebeurde weinig. Tot de derde of vierde keer, toen kwam ook opeens de extra button tevoorschijn bij de keuzes, zodat ik uit bestand kon kiezen om te uploaden. Mooi niet, noppes, nada.. Toen weer met de helpdesk gebeld en kwam de volgende aardige medewerker aan de lijn. Ik vraag hem wat er mis is “Dit gaat heel vaak mis meneer” is zijn antwoord. Hij kon zien dat ik met safari inlogde en raadde me aan om dit met Chrome te gaan op mijn smartphone. Hij zou de database leegmaken zodat ik opnieuw de legitimatie kon uploaden. Dus nu met Chrome, ook dit werkt niet en de ene na de andere foutmelding verschijnt. Inmiddels ben ik een uur verder kan ik zien aan mijn ingelogde tijd die keurig meetikt in het scherm, dat werkt dan weer wel... Ik ben gestopt met proberen in te loggen. Het was na 25 pogingen en na een paar uur prutsen en proberen foto’s te uploaden wel genoeg. Aan het einde van de dag word ik gebeld door HC Online, door dezelfde medewerker die mij op weg heeft geholpen gedurende de dag. Hij vraagt of het nog is gelukt om de regsitratie af te ronden. “Helaas” zeg ik “het is niet gelukt”. Vervolgens krijg ik een mail van HC Online om 15.17uur. "Bedankt voor het sturen van uw documenten. Helaas voldoet het door u verstrekte identiteitsbewijs niet aan onze verificatievereisten. Upload een nieuwe kopie van uw identiteitsbewijs zodra u bent ingelogd. De verstrekte kopie moet duidelijk zijn en alle randen van het document moeten zichtbaar zijn. Daarnaast moet de foto origineel zijn zonder te zijn bewerkt. We stellen uw medewerking op prijs en zien uw documenten graag tegemoet." Met vriendelijke groet, Klantenservice Holland Casino (in deze mail was een upload button verwerkt om je identiteitsbewijs te laten verwerken), je komt echter in dezelfde loop terecht van het uploaden, welke niet werkt. Snappen jullie het nog? AHA, dacht ik nog, een nieuwe button met nieuwe kansen…. Ook daar ging het weer mis. Ik ben er mee gestopt, het werkt gewoon niet! Op zaterdag ontvang ik deze mail: Beste Richard, Mijn excuses vor de late reactie maar het is namelijk heel erg druk. Uw account is in de tussentijd wel actief, u kunt stoerten en spelen! Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en mocht er nog iets zijn wat ik voor u kan doen, bel ons dan op elk gewenst moment op 088-0900-500. Zoals altijd blijven wij 24 uur per dag en 7 dagen per week tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, (weer van Holland Casino Online) Aangezien ik dit bericht op mijn telefoon las, heb ik toch nog een poging gewaagd. Ik kon inloggen, jippie... Ik dacht, nu kan ik spelen, opzoek naar de Live roulette, krijg ik weer een foutmelding. Ik zie dat mijn account is geschorst en wordt verzocht om contact op te nemen met de klantenservice. Nu heb ik HC Online toch aardig wat kansen gegeven, maar dit was de druppel. Ik ben er mee gestopt. PS; vanavond(10-01-2022) op aanraden van The Great One een account aangemaakt op Batavia. Het inloggen met IDIN werkt een stuk beter, en mijn speelbudget staat nu daar. Jammer Holland Casino Online. Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn met het inloggen, registreren, verificatie en andere beslommeringen van HC Online. Graag had ik het positief gehouden maar dat gaat echt niet lukken. Ze scoren hier een zware onvoldoende mee. De helpdesk krijgt van mij een een 7. Ze waren netjes, konden hier en daar een antwoord of oplossing geven, maar toereikend als helpdesk is het niet. Holland Casino Online heeft duidelijk de zaken niet op orde, terwijl ze al heel lang bezig zijn om op de online markt te komen. Slechte zaak en zeker geen reclame. Nu moet je de markt veroveren. De landbased Holland Casino(de vestigingen in het land) zijn dicht, dus nu is je kans gekomen om je als bedrijf te bewijzen. Niets van dat.
  8. Ik ben nr 25 en doe dus mee, grtz Empty Wallet 😂😎
  9. Ik slaap in Hotel de Brink van zaterdag op zondag 🙂 dus kom maar door met van alles 🙂
  10. Joehoe! Ik ben er bij! Kunnen we met z’n allen op de foto met de Onetime goes 2 Las Vegas auto!
  11. overigens heb ik mijn actie uitgebreid door een “vrijstaande” foto toe te voegen aan de actie. Je kan nu naar hartelust deze foto shoppen door bv jezelf achter het stuur te plaatsen op een voor jou bijzondere plaats.. de meest originele wint een leuke prijs 😊
  12. Ook ik promoot Onetime uiteraard. Helaas kon ik niet eerder tijd vrijmaken voor mijn opdracht en had ik uiteraard wel een sponsor nodig om dit voor mij te regelen. Een echte Onetimer wil natuurlijk voor niks op de eerste rang! Die is gevonden. Eipi belettering heeft de materialen geprint, gesneden en verder voorbereid. Enige wat ik hoefde te doen was …….. plakken.. Dank aan Eipi Belettering in Purmerend, supergaaf!! In eerste instantie dacht ik origineel te zijn, en de enige… maar er rijden inmiddels nog meer auto’s rond met Onetime afbeeldingen. Aangezien ik in de randstad woon en veel woon-werk verkeer rijd, is die 1000 mensen(bestuurders, medepassagiers) natuurlijk een eitje.. waar rijd ik zoal? Zandvoort-Zaandam-Amsterdam-Haarlem-Hoofddorp en nog veel meer plaatsen en grote hoofdwegen. Omgerekend in kilometers zo’n 2500-3000 per maand! Via mijn social media op FB, Insta, Linked In bereik ik ook veel mensen. Zie je mijn auto, en tag je mij in je post dan maak je ook nog eens kans op een leuke prijs die ik volgend jaar voor je meeneem uit Las Vegas!
  13. Ik heb al een ideetje, moet alleen even een sponsor vinden 🙂
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.