Spring naar bijdragen

Mitchbtc

Silver
  • Aantal bijdragen

    111
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Mitchbtc's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

54

Waardering in de gemeenschap

  1. Ze moeten ergens geld vandaan halen, dus lijkt me niet gek. Hoor het van veel mensen inderdaad, minder bezoekers = minder omzet, dat moet natuurlijk gecompenseerd worden...
  2. Op roulette gaat het over hè?! Die roulette is 1,- per nummer. De losse terminals die aan de speeltafels zijn gelinkt heb ik t over. Okido, ieder zn ding, maar met 2,50 per draai blijjf ik liever thuis. Maar....ik heb er wel ns 200,- mee gewonnen met zo'n lage inzet op de nieuwe gouden-bal roulette. Die is wel 0,50 ct per draai. Ik citeer even een oud bericht van je, van een paar maanden geleden...
  3. Met dit bericht heb je denk ik al je 'kansen' verspeeld, neem het nou aub van iedereen en schrijf je in bij CRUKS
  4. Ik denk dat dit niet echt in jullie voordeel werkt.. Desalniettemin wens ik jullie erg veel sterkte en succes toe om uit jullie problemen te komen. Ik heb mezelf ook inschreven in CRUKS, en dat heeft me echt een hoop ellende bespaard. Doe het gewoon, dan kun je ook niet (zo makkelijk) de fout maken om weer geld te vergokken.
  5. Goedemorgen, Een tijd geleden heb ik mezelf aangemeld bij CRUKS voor 6 maanden, dit was 14 november 2022. Afgelopen vrijdag logde ik, na 7 maanden voor de eerste keer weer in bij Jacks/Betcity/Unibet/Holland Casino. Bij Betcity en Unibet geen enkel probleem, echter kreeg ik bij Holland Casino online de melding dat mijn account geblokkeerd was door een actieve inschrijving in het CRUKS register. Van Jacks kreeg ik de volgende mail: Beste *********** Dit is een bericht van het Verantwoord Spelen-team, met belangrijke informatie over je Jack's account. We zien dat je na je inschrijving in CRUKS weer hebt ingelogd bij Jack’s. Op dit moment zijn je stortingen tijdelijk geblokkeerd en verzoeken we je vriendelijk de onderstaande vragen te beantwoorden. • Hoe is je onderbreking van het online spelen bevallen? • Wat was de reden waarom je je indertijd hebt ingeschreven in CRUKS? • Is er sinds die tijd iets veranderd? • Heb je het gevoel dat je het spelen onder controle hebt? Hartelijk dank voor je medewerking. Neem gerust contact met ons op als jij je speelactiviteiten wilt bespreken. We zijn er 24 uur per dag en 7 dagen per week voor jou. Met vriendelijke groet, Het Verantwoord Spelen Team van JACKS.NL Na antwoord gegeven te hebben zijn mijn stortingen (volledig) geblokkeerd en kan ik alleen inloggen en geld uitbetalen als er saldo op staat. Wat denken jullie hiervan? Naar mijn idee zouden alle gegevens gewist worden als de periode van 6 maanden voorbij zou zijn, en dit zijn er inmiddels al 7.
  6. Ik las dat hij ook op 12 kasten tegelijk speelde, als het dan een uurtje pech hebt zit je al ruim boven de €2000
  7. Misschien niet het juiste topic, maar samen met 2 vrienden wil ik begin augustus een casinotripje houden. Verschillende hallen bezoeken en afsluiten in Holland Casino. Iemand tips welke hallen we zeker moeten bezoeken? Mag door heel Nederland!
  8. 90% van de klanten speelt met contact geld. Dat geld is niet altijd even eerlijk verdiend. Denk dat daar de drempel zit. En er moet natuurlijk contact uitbetaald worden als mensen uit willen cashen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.