Spring naar bijdragen

Maluku_Tenggara

Members
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Maluku_Tenggara's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Ze hebben uitbetaald! En ook vrij snel gegaan moet ik zeggen, vanmiddag stond het nog op Pending en ik keek net was die completed en stond direct op rekening!
  2. @Rudi wat bedoel je met meelezen van KSA? @TheGreatOne Als ik dit heb aangeleverd, heb ik toch alles kunnen aanleveren wat mogelijk is? Of willen ze mijn pincode ook nog hebben. In hoeverre kunnen ze documenten blijven opvragen? Nota van mijn telefoonnummer, geheel onlogisch lijkt mij, want ik heb nergens mijn telefoonnummer hebben moeten invoeren!
  3. Zoals gedacht, withdrawal gecanceld. Word nu gevraagd om screenshots te uploaden van mijn E-Wallet. Ze blijven het maar door vragen! @TheGreatOne wat is de beste methode om hiermee verder te gaan? groeten iedereen!
  4. Zojuist zijn de documenten goed gekeurd. Nu afwachten waar ze nu weer naar gaan vragen. Ik houd jullie op de hoogte
  5. @TheGreatOneThnx voor de snelle reactie! Inderdaad zwaar iritant dat ze tijd lopen te rekken zodat jij verder gaat spelen! @Robert Douna idd ik snap dat ze aan die regels moeten houden, maar dat ze zo sluw zijn om het terug te storten met de bedoeling dat je het opspeelt vind ik ook slecht! Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij dit soort casinos. Zodra je een hoog bedrag wilt uitbetalen doen ze lastig.
  6. Goedenmiddag, Ik heb bij Nucleonbet een account geopend, omdat ik deze tegen kwam op een site die er "goede" reclame voor maakte. Nadat ik mijn geld heb gestort, wat vrij makkelijk en soepel liep, heb ik een mooi bedrag gewonnen van €800,-. Nu heb ik de KYC gevolgd, alles netjes opgestuurt waar ze in eerste instantie naar vroegen, mijn withdrawal request gedaan en deze is gecanceld. Of ik een selfie wou sturen met mijn ID ter vertificatie, zo gezegd zo gedaan. Opnieuw een withdrawal request gedaan, ondertussen gemaild waarom ze deze moesten hebben, kreeg er niet een specifiek antwoord op. Weer een gecancelde withdrawal, nu zou het liggen aan dat ik een factuur van mijn telefoonnummer op moet sturen. Ze blijven maar documenten vragen die in mijn ogen niet relevant zijn. Het weekend komt eraan en ze proberen net zo lang uit te stellen tot het geld weer op is (wat meestal gebeurt bij veel gokkers). Ik laat het er nu opstaan, maar ik kom geen stap verder. Wat moet ik doen om mijn geld gewoon netjes uitbetaaldt te krijgen? Mvg, Tim
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.