Spring naar bijdragen

Jimoco84

Members
  • Aantal bijdragen

    18
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Jimoco84's Achievements

Member

Member (2/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. 21red heeft vandaag een gedeelte uitbetaald. Nog 2 gedeeltes te gaan, aangezien zij een maximale withdrawal per dag hanteren. Ik ben benieuwd!
  2. Op Nl casinos heb je geen mogelijkheid tot autoplay en bonusbuyā€¦ Dat is voor mij een rede om elders te spelen. 21.red heeft een MGA licentie, dus mijns inziens betrouwbaar alhoewel het deze keer erg moeizaam verloopt šŸ˜”
  3. Zojuist ontving ik onderstaand e-mailtje van 21.red casino
  4. Dank u wel voor de tip, ik kies graag voor een casino met een MGA licentie. Ik heb echter nog nooit zoveel moeite gehad met een uitbetaling. Ik ga een mail sturen naar de support van het casino. Ik zal updates blijven plaatsen.
  5. Er is een andere 21 red volgens mij, het casino waarover ik het heb heeft een licentie bij de MGA. Ik zie over dat andere casino ook veel negatieve reviews, maar ā€˜mijn casinoā€™ is vrij nieuw op de markt zoals ik kan beoordelen.
  6. Sorry mensen het is inderdaad 21.red casino, heel dom van mij dat ik het verkeerd in het topic heb gezet.
  7. Hoi allemaal, inmiddels wacht ik al ruim 8 dagen op een withdrawal in 21.red casino. Het casino heeft een MGA licentie en leek me dus betrouwbaar. Alle documenten zijn inmiddels geverifieerd maar mijn uitbetalingen verzoek blijft maar pending. Wanneer ik de live chat om hulp vraag geven zij aan dat de afdeling het erg druk heeft. Hebben jullie ervaring met dit casino? En zou een klacht indienen bij de MGA zin hebben? Of kan ik spreekwoordelijk fluiten naar mā€™n geld? ben benieuwd naar evt reacties
  8. Bedankt voor je reactie, ik heb een profiel aangemaakt op de website. Nu in afwachting van goedkeuring.
  9. Helaas is de uitbetaling wederom gecanceld omdat de namen op mijn paspoort niet zouden kloppen. Inmiddels heb ik de uitbetaling opnieuw aangevraagd, maar heb ik een mail gekregen dat mijn account voorgoed is gesloten. Ik weet dus niet of ze nog van plan zijn om uit te betalen. Ze hebben een licentie in CuraƧao dus waarschijnlijk kan ik nergens terecht met mijn klacht. Ik ben boos en voel me zeer oneerlijk behandeld, maar waarschijnlijk sta ik machteloos. Hebben jullie misschien nog tips?
  10. Het casino is nog steeds online, en mijn withdrawal staat niet meer onder ā€˜pendingā€™. Helaas heeft het geld mijn bank ook ( nog ) niet bereikt! Grote oplichters met een licentie in CuraƧaoā€¦ Dus waarschijnlijk geen enkele poot om op te staan, of een goede klachtenregeling
  11. Hallo, Na 150 euro te hebben gestort in het casino, maakte ik een mooie winst binnen enkele dagen. Ik heb veel van de winst weer verspeeld maar hield uiteindelijk in totaal een account balans over van ā‚¬1250,-. Tot mijn grote verbazing werd bijna de helft hiervan ineens van mijn account verwijderd in een ā€˜debit walletā€™. Ze stelen hiermee ruim ā‚¬560,00 van mijn winst! Ook aangevraagde uitbetalingen worden zonder verdere kennisgeving geannuleerd waardoor het geld steeds weer in mijn account werd gezet, en vervolgens dus door het casino ā€˜deductedā€™ wordt. Het casino heeft geen live chat en reageert zeer traag op support vragen. Ook een aangevraagde uitbetaling die ik heb gedaan nu staat al 5 werkdagen op ā€˜pendingā€™.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...