Spring naar bijdragen

Longshotslots

Members
  • Aantal bijdragen

    15
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Longshotslots's Achievements

Member

Member (2/3)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Yup alleen bij toto Zal ze vanmiddag eens bellen aangezien ze geen livechat hebben
  2. Gedurende de dag gisteren een aantal keer geprobeerd in te loggen op verschillende websites Ochtends kon ik nog zo goed als overal inloggen en savonds bijna nergens meer. Echter op toto kan ik nu op dit moment nog steeds inloggen/spelen geldstorten ( dit niet gedaan hoor ) Ik heb mijn cruks registratie gedaan omdat ik gewoon even een periode niet wil gokken en dit lijkt mij de makkelijkste manier. Ik vind het wel zorgwekkend dat een cruks registratie niet gelijk ingaat zeker voor een eventuele probleem gokker.
  3. Als ik inlog bij Cruks krijg ik te zien dat ik ben uitgesloten van kansspelen. Maar ik kan dus gewoon overal inloggen en zelfs geld storten mocht ik dit willen Zojuist telefonisch contact gezocht met Cruks.... de nederlands sprekende medewerkers zijn niet beschikbaar tot maandag ochtend Gesproken met een Deense student hij zou er een melding van maken zonder enige gegevens van mij te vragen..... haha wat een rotzooitje joh typisch Nederlandse overheid dit.
  4. Goedemiddag Ik heb mij gisteravond ingeschreven in het cruks systeem. Echter kan ik nog steeds op elke casino site inloggen iemand een idee na hoelang dit verwerkt wordt?
  5. Ziet er slecht uit , Niet eens een welkom bonus trieste bedoeling hoor.
  6. Poah wat een win !! Met zulke inzetten wat is dan meestal het bedrag dat je stort als ik vragen mag?
  7. Dit is een bewuste tactiek van dit soort casino's Ze gaan constant nieuwe documenten vragen in de hoop dat jij het gewonnen bedrag weer gaat opspelen / verliezen. Gewoon opsturen wat ze vragen en niet spelen met het bedrag.
  8. Gefeliciteerd met je win. Ik heb in juni 2021 ( dus nog voor de Nederlandse kanspelwet) een flinke cashout bij svenplay gehad. Dit duurde ongeveer twee weken en inderdaad meerdere keren documenten opsturen.. uiteindelijk het geld wel gekregen. Hoop voor jou dat je het geld gaat ontvangen maar alsjeblieft speel nu nog alleen maar op nederlandse casino's.
  9. De spins omgezet naar een 500 uitbetaling mooi win op nitropolis 3. Niet duidelijk of de 200 alsnog naar de bank komt. Ten slotte wel de uitbetaal bevestiging ontvangen.
  10. Ik heb mijn 200 na het telefoongesprek met klantenservice gisteren gelijk laten uitbetalen Avonds een mail ontvangen dat de uitbetaling is verwerkt echter nog niet op mijn bank ontvangen vanochtend normaal is dit bij toto wel altijd gelijk de volgende ochtend. Bij het account van mijn vriendin staat het nog in '' word verwerkt''. Verder geen enkele communicatie behalve de mail over de aantal verdiende tickets van de wekelijkse trekking. (Misschien hebben we allemaal wel geld ontvangen over een promotie waarvan de uitslag nog niet bekend was?) Meerdere vrienden van mij hebben namelijk helemaal niks op het account ontvangen. Tevens lijkt ook mijn bonus pagina op toto lijkt verdwenen te zijn. Ik vind dit echt ontzettend rare praktijken alsof wij als spelers hier schuldig aan zijn. Ik durf eigenlijk niet meer op toto te spelen achteraf gezien had ik liever de 200 niet laten uitbetalen.
  11. Zojuist ingelogd op mijn toto account , Tot mijn verassing staat er 200 euro in de balance gelijk even naar transacties waar dit vandaan komt Blijkt het bonus geld te zijn ik natuurlijk ontzettend blij de laatste tijd nogal veel op toto gespeeld zonder uit te betalen Toch maar even toto klantenservice gebeld ( ik wou gaan spelen met de 200 euro) en geen risico lopen met eventuele winsten die ongeldig verklaard worden.... Het verhaal van de klantenservice was '' Er is een actie verkeerd uitgekeerd sorry uw saldo zal worden teruggedraaid u ontvangt nog een nader bericht'' Ik vind dit zo ontzettend raar en slecht van toto. Eerder heb ik tijdens een weekend toernooi 200 freespins t.w.v. 1 euro gewonnen en deze tot op heden niet gekregen al 20 keer gebeld met klantenservice uiteindelijk ben ik doorverwezen naar de ombudsman van de Nederlandse loterij hierna heb ik het opgegeven.
  12. Ik zou zeker 777 en Bingoal vermijden. Ontzettend slecht qua uitbetalen en daarnaast word je constant uitgelogd of lopen de slots gewoon vast. Of die vervelende pop-up bij 777 over verantwoord spelen die dan over je balance zit waardoor je de balance niet kan zien ... Pop-up wegklikken betekend slot verlaten en opnieuw inloggen echt dramatisch Bij Bingoal weet je voor een spin al of het prijs is of niet bij een prijs duurt de spin 5 seconden langer belachelijk. Lekker bij de betere aanbieders spelen
  13. Zojuist het registratie proces doorlopen , account aangemaakt geverifieerd met IDIN legimatie geupload Na een aantal minuten is mijn account geblokkeerd volgens de livechat heeft dit te maken dat ik jaren geleden een keer mijn unibet account op timeout heb gezet. Blijkbaar maakt het geen verschil dat ze nu een Nederlandse licentie hebben erg jammer hopelijk kan ik ooit nog wel op unibet spelen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.