Spring naar bijdragen

Dutch31

Members
  • Aantal bijdragen

    28
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

Dutch31 last won the day on oktober 29 2022

Dutch31 had the most liked content!

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Dutch31's Achievements

Member

Member (2/3)

53

Waardering in de gemeenschap

  1. Was blij dat ik de bonus zou krijgen op Fire in the Hole 2, tot ik zag wat voor enorme line hit ik pakte voor de bonus begon. Goed begin van mijn Pasen! 😁 Http://fan.nolimitcity.com/replay/ukibamuzusagisopubaradamupurutunobauposazupepipurezedopo
  2. Mee eens. Het was meewerken of uitgesloten worden. Aangezien ik gewoon een geldige herkomst van mijn geld had was er geen probleem. Snap dat ze ergens een controle moeten doen, maar ook de banken doen zo'n witwascontrole al, die vragen namelijk ook om herkomst van geld in sommige gevallen. Waarom een casino het dan ook nog eens moet doen, als je toch stort via je bank, is mij een raadsel. Lijkt mij behoorlijk dubbelop en werkverschaffing...
  3. Uiteindelijk is het allemaal goedgekeurd en kan nu alles weer. Wel nadat ik allerlei bankafschriften en dergelijke moest sturen. Privacy is tegenwoordig ver te zoeken... In ieder geval: mag weer spelen van ze, heeft wel bijna 2 maanden geduurd.
  4. Dank voor deze tip. Ik heb net een melding gedaan bij de KSA. Ik zal er zelf waarschijnlijk niet veel aan hebben, maar misschien voorkomt dit gedoe voor andere spelers in de toekomst.
  5. Wat goed dat je hier bovenop zit. Ik zelf heb hier momenteel niet zoveel tijd voor, maar blijf HC wel mailen met de vraag om terugkoppeling. Inmiddels hebben ze al meer dan 2 weken geleden aanvullend document ontvangen waaruit mijn vermogen blijkt. Belachelijk dat dit zo lang duurt vind ik zelf.
  6. Ok, dank voor je reactie nogmaals. Wel zonde dat iemand van de vestiging zelf het dan niet afhandelt maar enkel verwijst naar de online afdeling en dat ik daar maar contact mee moet opnemen. Bij het online VIP team vraag ik al twee weken om reactie, maar krijg dus enkel terug dat er nog geen antwoord is. Lijkt dus weinig schot in de zaak te zitten en in alle eerlijkheid doet het echt afbreuk aan de algehele ervaring die tot hiervoor toch best positief was.
  7. Hoi, dank voor je reactie. Ik hoorde dit dus inderdaad pas in het casino zelf. Was meer een mededeling en geen gesprek dus was mijns inziens slordig. Kun jij bevestigen dat het zo druk is bij de afdeling die documenten moet beoordelen dat je soms weken moet wachten? Twee jaar geleden heb ik geloof ik zelfs meer dan een maand gewacht. Lijkt er dus op dat er structureel te weinig mensen werken op de afdeling Security en Compliance waarnaar werd verwezen.
  8. Thanks voor je reactie! Ben heel benieuwd naar de uitkomst van je gesprek met de medewerker van HC. Als je tijd hebt en mij dat wil laten weten, heel graag (mag uiteraard ook via een privéberichtje). Ik zal ook laten weten hoe het bij mij verder verloopt, ik had zelf ook al zo'n vermoeden dat ze die gegevens van online en het fysieke casino helemaal niet mogen mixen. Mijn grootste pijnpunt is misschien nog wel de slechte communicatie. Zonder pardon werd mijn account geblokkeerd en niemand die even de moeite nam om te vertellen dat ik ook het echte casino niet meer in mocht. Had me een onnodige reis naar het casino gescheeld, want was er natuurlijk niet heen gegaan als ze me dat verteld hadden..
  9. Hi allemaal, Ik vroeg mij af of er mensen zijn die ervaring hebben met Holland Casino Online en de zogenoemde verklaring van inkomen. Ik speel al jaren in hun fysieke vestigingen en sinds de legalisering ook online. Heb twee jaar geleden al eens bewijs van vermogen aangeleverd, en nu moet ik dit opnieuw doen. Ik had een loonstrook aangeleverd en blijkbaar is dit niet voldoende, dus moet ook nog mijn vermogen onderbouwen met documentatie (wat ik dus ook al in 2022 had gedaan). Nu hebben ze zonder bericht gewoon mijn account geblokkeerd en tot mijn verbazing kwam ik deze week ook niet eens meer het "echte fysieke casino" in. Werd doodleuk medegedeeld dat ze via online een onderzoek hebben lopen naar mijn vermogen en ik tot die tijd niet welkom ben. Inmiddels wacht ik al meer dan 2 weken op goedkeuring van het document dat ik heb aangeleverd en krijg enkel te horen 'sorry, de afdeling heeft het druk en het is nog niet beoordeeld'. Ben nota bene VIP speler en zou dan sneller geholpen moeten worden, maar daar is hier echt niks van te merken. Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt en misschien advies heeft? Ik vind het bovendien belachelijk dat ik nu ook niet meer het echte casino kan bezoeken. Als ik dat had geweten, had ik wel online op andere sites gespeeld...
  10. Hier mijn hit van eerder vanavond op Folsom Prison van Nolimit city. Mijn all-time record als ik het heb over aantal x de bet in winst 🤩 https://replay.nolimitcity.com/show/muhatikuozotane
  11. Tweede keer in mijn leven vier scatters op Folsom Prison en een heerlijk bedrag gewonnen! https://replay.nolimitcity.com/show/muhatikuozotane
  12. Lang geleden, vandaag eindelijk weer eens een full screen op Legacy of Dead voor een mooie 600x
  13. Lang geleden dat ik 5 scatters had maar vandaag weer eens gehad op Legacy of Dead. Totale bonus betaalde iets meer dan 20K 😁
  14. Aan wat voor service moet ik denken dan? Uitnodigingen voor evenementen, gratis cash bonussen (dus hoef niet rond te spelen als ik het direct uit zou willen betalen), persoonlijke accountmanagers die dingen zoals uitbetalingen net iets sneller voor je laten gaan. Aan dat soort dingen moet je denken.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.