Spring naar bijdragen

High King Gil-Galad

Members
  • Aantal bijdragen

    27
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

244 profielweergaven

High King Gil-Galad's Achievements

Advanced Member

Advanced Member (3/3)

7

Waardering in de gemeenschap

  1. Toen ik deze week zag dat 13,6,13,6 back to back vielen stopte ik met spelen man šŸ¤£ Gewoon Holland Casino vanaf nu.
  2. Inmiddels te horen gekregen dat alles goed is en ze het geld gaan overmaken, eindelijk is alles achter de rug. Ze hebben mijn klacht officieel afgesloten.
  3. Waar ik het sterk opmerk is bij Unibet hun XXXtreme lightning roulette bijna iedereen daar speelt onder de 1 euro. Ik ben altijd de hoogste winnaar die meer dan 500 euro pakt op 1 getal. Meeste mensen spelen met 50 cent etc. Dus waar ga je de Lightnings meer laten vallen om grote uitgaves te vermijden? De getallen die het minste inzet hebben. High rollers als ik maken zeer weinig kans om een hoge lightning te pakken.
  4. Ik speel nog maar zet alleen geen 100/200 euro per getal meer in. Max 30/50 euro.
  5. Inmiddels al 3 dagen voorbij na het opsturen van de afschrift, toen kreeg ik al te horen dat er spoedig naar gekeken wordt, vandaag weer een mailtje dat er spoedig naar gekeken gaat worden. Alleen woede stroomt door mijn aderen nu. Wat is zo moeilijk om een afschrift te verifiƫren en het geld meteen over te maken?
  6. Ik heb de meest dodgy spins gezien wanneer ik 100 euro per getal speel, spel begint eens te haperen etc. Lightnings die never op mijn getallen komen met 100/200 euro inzetten voor lange sessies. Komt er eens een 700x op mijn getallen valt het constant ernaast. Zodra ik laag inzet win ik ineens wel met multipliers šŸ¤£šŸ¤£. Ja mensen winnen hoge multipliers maar met zeer lage inzetten van 7 euro ( Ja 7 euro is laag voor mij šŸ˜) Ik denk niet dat ze staan te wachten dat een 1000x op mijn 200 euro valt dus gaan de magneten te werk. High rollers worden kapotgemaakt, wat mij ook opvalt is dat er heel veel multipliers vallen op getallen waar niemand ingezet heeft. Hopelijk komen er meer spelers die grof spelen om die software voor de magneet gek te maken. En waarom kunnen we niet inzetten bij Lightning Roulette als de bal draait zoals bij elke andere Roulette? Omdat ze analyseren waar de high rollers inzetten! En hoge lightnings kunnen vermijden.
  7. Begin op de helft van de dag te spelen dan kan je 24 uur achter elkaar spelen. Het reset om 24:00.
  8. Maanden geleden aangemeld en volledig geverifieerd met mijn rekening bij Revolut, in september een klein bedrag gestort en 1400 euro gewonnen na 3700 euro te verliezen ervoor. Wil ik het uitbetalen krijg ik te horen dat ze niet kunnen uitbetalen naar Revolut rekeningen. Ik kan geen Nederlandse rekening aanmaken. Werd een tijd voor de gek gehouden dat ik een email moest opstellen en uitleg kon geven waarom ik geen NL rekening kan aanmaken, een manager van de casino zou dan haar best voor mij doen. Er gingen een aantal weken overheen en ik hoor niets. Toen heb ik weer contact opgenomen met de klantenservice en kreeg te horen dat er onder geen beding naar mijn Revolut uitbetaald kan worden. Het is niet mogelijk en er is geen andere manier. Op dat moment raakte ik zeer geĆÆrriteerd aangezien ik al heel lang bezig ben met een uitbetaling, nog nooit meegemaakt dat een online casino niet kan uitbetalen naar een Litouwse Iban die in de SEPA omgeving zit. Ik gebruik deze rekening voor alles. Na een tijd ben ik bij een jurist langsgeweest en we hebben deze situatie besproken, ik heb een mail opgesteld en officieel een klacht ingediend bij 777. Toen kreeg ik ineens te horen dat ze wel kunnen uitbetalen maar dat er een storing zou zijn bij hun provider die de uitbetalingen faciliteert vanwege de verhuizing van Revolut naar Litouwen. Dat is weer heel wat anders dan helemaal niet kunnen uitbetalen. We zijn nu al 2 maanden verder en het is nog niet opgelost met de problemen die ze ervaren met Revolut. Ik ben toen eens gaan snuffelen en kwam erachter dat ik een jaar geleden een rekening bij Transferwise een rekening heb aangemaakt met een Belgische Iban en die heb ik gister dus voor ze opgestuurd met afschrift. In een reactie werd gezegd dat ze het gaan checken en mij op de hoogte houden, maar ik heb vandaag niks vernomen. Een afschrift checken en een uitbetaling uitvoeren zou niet dagen moeten duren vooral als iemand al bijna meer dan 2 maanden wacht. In al mijn jaren dat ik online gok is dit de meest belachelijke ervaring die ik meegemaakt heb. Unibet staat mijn geld na een aanvraag er binnen seconden op. Dus is het heel moeilijk voor mij om te geloven dat er 2 maanden lang problemen zijn met de provider. Wat mij ook heel erg irriteert is het heel traag reageren van de klachten afdeling, sturen 9/10 keer heel laat op de dag een bericht (na 18:00) wat dit proces nog meer vertraagd. En als ze iets zeggen reageren ze daarna niet meer zodat we dit sneller kunnen oplossen. Nadat ik die afschrift opgestuurd had konden ze dit allang een einde geven door het geld meteen over te maken. Ze werken niet effectief maar strekken iets wat nu opgelost kan worden over enkele dagen.
  9. Inmiddels een Belgische rekening die ik vroeger had aangemaakt teruggevonden en daarvan een afschrift opgestuurd. Ik heb een mailtje van ze ontvangen dat ze het gaan bekijken en mij op de hoogte houden. Dat bericht heb ik gister gekregen, waar ik nog misselijker van word bij 777 is dat wanneer er een bericht terugkomt het in de meeste gevallen na 18:00 uur is. Er wordt heel traag gecommuniceerd om dit zo lang mogelijk uit te rekken. De meest trieste ervaring die ik ooit van een online casino heb meegemaakt.
  10. Het probleem ligt aan Revolut en hun provider zeggen ze, ze kunnen wel naar Belgische rekeningnummers overmaken. Ze vroegen mij naar een afschrift om te verifiƫren. Trouwens nergens op hun website staat er dat een NL rekening "verplicht" is.
  11. Ik ben erachter gekomen dat ik nog een Belgische rekening heb bij Transferwise en heb ze een afschrift gestuurd ervan en dat ze het geld daarop mogen overmaken. Hopelijk niet nog een smoes die weer opduikt..
  12. Een aantal maanden geleden heb ik mij aangemeld bij deze online casino met mijn Revolut rekening, ik ben netjes geverifieerd en stortte in de maanden daarop meer dan 3700 euro in totaal, geen geluk. In September win ik 1400 met een lage storting. Nu aangekomen bij de uitbetaling krijg ik te horen van de klantenservice dat uitbetalen naar een Revolut rekening niet mogelijk is. Ik werd letterlijk voorgelogen door de klantenservice, ik moest in een mail opstellen waarom ik geen Nederlandse rekening heb en dan zou de zogenaamde manager haar best voor mij doen zodat ik het geld toch snel zou ontvangen, na weken wachten geen reactie. Weer voorgelogen dus. Van de klantenservice kreeg ik daarna ineens te horen dat er onder geen beding naar mijn rekening uitbetaald kon worden. Op 19 oktober een klacht ingediend bij hun klachten afdeling na een gesprek met een jurist gehad te hebben. Toen was het ineens dat er vanuit de provider problemen zijn met uitbetalen vanwege de verhuizing van Revolut naar Litouwen, iets wat al bijna 2 jaar geleden is. Dat is weer anders dan "helemaal" niet kunnen uitbetalen. Jammer dat de klantenservice aan het liegen was denk ik dan. Tot op heden staat er nergens een waarschuwing dat Revolut bij hen problemen ervaart. Ik wacht nu sinds 28 september op die 1400 en we zijn nu al bijna in december. Telkens krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben, maar dit is niet normaal meer vandaar deze review om anderen te waarschuwen voor de praktijken die Casino777 uithaalt. Ik ben toen gaan rondsnuffelen en kwam erachter dat op de Belgische variant er ook iemand was in 2019 die ook al problemen had met Revolut bij hen. En aangezien de Nederlandse variant ook de uitbetalingen verricht via Belgiƫ, is het toch te zot voor woorden dat dit nog steeds niet opgelost is in 2022 en ik hiervan de dupe ben. Hieronder een review die iemand geplaatst heeft in 2019 op de Belgische variant. "Fraud. Beware! The gladly accept deposit with Skrill, but has stalled my withdrawal for many weeks because they claim that they are experiencing "difficulties". They can't withdraw to my VISA card, and they can not withdraw to my bank account, because I have a bank account with Revolut. Casino777/Bet777 does not tell its players that they are unable to withdraw funds. However they suggest that I could return the money to the casino and "play more". The also suggested that I could fly back home and open a bank account, pay a 50 pound yearly fee, and also a 60 pound foreign exchange fee for the transfer which they will not reimburse." Midden november en nog steeds geen 1400 euro te zien..
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.