Spring naar bijdragen

Ash82

Members
  • Aantal bijdragen

    14
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

  • Days Won

    1

Ash82 last won the day on november 25 2022

Ash82 had the most liked content!

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Ash82's Achievements

Member

Member (2/3)

8

Waardering in de gemeenschap

  1. Ash82

    MADRE/MGA

    Nee klopt maar zie zo vaak dat mensen nog bij illegale casino's spelen en dan worden doorverwezen naar MADRE of MGA... vroeg mij dus af of mensen daar dan ook echt verder mee komen. Nogmaals naar mijn idee krijgt bijna nooit iemand reactie laat staan dat het opgelost word. Wat betreft NL pleit ik zeker voor een goede ADR.. nogmaals KSA doet niets voor de spelers wat betreft persoonlijke klachten. Dat is jammer en echt een gemis hier in NL.
  2. Ash82

    MADRE/MGA

    Ik heb altijd de indruk dat als je een klacht indient bij MADRE of MGA dat er totaal geen response komt. In het verleden wel eens een klacht ingediend over een online casino maar kreeg dus nooit een andwoord. Het zijn officiele ADR's maar helpen dus naar mijn mening totaal niet. Jullie wel de ervaring dat klachten worden behandeld!?. Leuk dat bv de kansspelautoriteit bestaat maar deze helpt niet bij een klachtenbehandeling. Zou in NL eigenlijk ook een officiele ADR moeten komen die ook klachten behandeld.
  3. Ik zie trouwens dat svenplay IDEAL als betaal middel aanbied!? Mag geloof ik ook niet!?.
  4. MGA. Van elke klacht die ik ooit heb ingediend heb ik 1x een reactie gehad. Lijkt wel of ze bijna niet reageren. MADRE zelfde verhaal... deze zijn overigens de ADR van Sven Play niet MGA. Dus je kan een klacht indienen bij MADRE. Maar ook die zijn wederom niet vlot. Sven play is LCS Limited. LCS Limited is Betsamigo, lapilanders, wallacebet ... en ook Sons of slots ( die al een boete opgelegd kregen door de KSA ) Zoals ik al zei word moeilijk.... lcs limited staan ook niet bekend om het vlotte communiceren. Chat support vaak lange wachtrijen en zodra je klacht indient bij madre wachten zij dit af en is er radiostilte. Dus dan maar hopen dat MADRE (snel) reageert.
  5. Van uit waar heb je dan een account aangemaakt? *ah zie het al Baarle Nassau... waarschijnlijk dus Belgie. Lastig Svenplay sowieso moeilijk zoals alle LCS casino's. Helaas is MADRE ook niet vlot.. kan ook weer maanden duren.
  6. Poeh spannend!! Hopelijk goede afloop!
  7. Hoi dank je wel voor de duidelijke uitleg dit klopt inderdaad. Maar uiteraard na de promotie mails heb ik voorheen al proberen in te loggen. Dit kon uiteraard niet door de cruks registratie. Maar dan toch nog bleef ik die mails ontvangen. Ik heb dit dan nu ook aan ze gemeld. En hun zeggen dat de KSA hier van op de hoogte is. Ik ben nu uitgeschreven uit hun mailing. Ik blijf het toch een kwalijke zaak vinden .. inlogpogingen en dan toch nog steeds gespammed worden met promotiemails. Zoals ik zei het blijft je triggeren en dan ga je naar andere opties zoeken. Maar ik heb nu bij ieder casino waar ik spam mail van blijf krijgen een mail gestuurd om mij uit te schrijven ( al heb ik meerdere inlogpogingen gedaan ) . Dit is toch iets wat eens gefixt zou moeten worden.
  8. Je word er wel degelijk door getriggerd. En iedereen weet ook dat de Cruks omzeild kan worden door bij "andere" niet KSA casinos te spelen. Helaas door dat zulk mails ga je toch weer kijken naar opties. En dat een klantenservice er dan eigenlijk zo laks mee omgaat en excuses zoekt zoals je hebt niet meer ingelogd etc is dan ook behoorlijk vervelend. Koude douche voor jackcasino support.
  9. Hoe kan het dat al sta je ingeschreven bij Cruks ik nog steeds continu promotie/aanbieding mails krijg van casino's zoals jack casino en 777. Als ik hun er op attendeer dat ik deze mails niet wil omdat ik er door word getriggered. Geven zij aan dat het casino systeem het niet oppikt dat je geregistreerd staat bij cruks, pas als je een inlog poging doet word het systeem getriggerd. Daarom zou ik nog steeds allemaal promotie mails krijgen. Dit is toch eigenlijk van de zotte?. Ik schrijf mij in bij Cruks wegens gokverslaving... en wil mij dus onthouden van casino's en alles wat mij doet triggeren. En dan nog blijf ik aanbieding mails krijgen... en dan word het zogenaamd pas opgepakt door het systeem als ik een inlogpoging zou doen?. Vind dat best wel een kwalijk iets en dat zou dan toch ook gewoon allemaal geblokkeerd moeten worden? Volgens Jacks zou de KSA hier dan ook gewoon van op de hoogte zijn.... gokverslaafde die ingeschreven staan bij Cruks maar dan toch gewoon gespammed worden met casino mails. Toch vreemd....
  10. Naast volledige eigen verantwoordelijkheid voor online gokken is er tegenwoordig ook een zorgplicht voor online casino's. Dat merk je door oa de deposit limieten die je zelf kan instellen of de verwijzing naar Cruks, verslavingpreventie systemen etc Als het goed is word je spelgedrag in de gaten gehouden. Vandaar dat je zo nu en dan wel eens een mailtje krijgt van een online casino of alles goed gaat of je niet een pauze wil?. Sommige bellen je zelfs op of het nog wel goed gaat. Sommige vragen je zelf naar bewijs van inkomsten. Maar wat nou als een online casino hier niet aan doet? Terwijl je bv flinke bedragen verspeeld in een korte tijd, lange tijden speelt ook... etc dus eigenlijk best bijzonder gedrag vertoont.. Je vaak mailt of chat over bonussen.. je zelfs een eigen account manager krijgt omdat je flinke bedragen deposit. Maar op geen enkel moment word er ingezet op preventie.. geen mail over je speelgedrag, tijd wat je besteed op de website etc. Tot hoe verre is een online casino gebonden aan een zorgplicht? En wat zijn de ervaringen van jullie qua preventie beleid bij online casino's. Wel eens een mailtje gehad? Telefoontje? Ben benieuwd in hoe verre deze zorgplicht nou echt verplicht is voor casinos. Wat als ze hier dus in falen. Probleem gokkers krijgen geen telefoontje of mailtje... of hulp aangeboden. Zoals er op vele online casinos wel word vermeld. Kan men hier casino's op aan spreken / verandwoordelijk voor stellen?. https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/kansspelen/betere-bescherming-online-gokkers
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.