Spring naar bijdragen

getpaidto

Members
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

getpaidto's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Na verschillende contacten met de helpdesk, zowel telefonisch als per mail , heb ik verschillende documenten moeten versturen (formulier met de bedragen, waar en wanneer ik de kaart heb gebruikt enz..) dat was enkele dagen na het voorval. Op dat moment zelf had ik natuurlijk onmiddelijk heb opgebeld met de vraag de betalingen te blokkeren maar dat kon blijkbaar niet zomaar. Men vertelde dat het zeker 30 dagen kon duren om dit te onderzoeken en een refund te geven. Ondertussen zijn we meer dan 2maand verder, heb echter nog niets van heb gehoord. In de laatste mail van 20december vertelde men dat ze me op de hoogte gingen houden , maar spijtig genoeg niets meer gehoord sindsdien. Begin deze week heb ik zelf om een update gevraagd , maar hierop nog geen antwoord gehad. Hopelijk hoor ik snel iets hiervan.
  2. @dopey, nee dat stond niet geactiveerd, maar ik veronderstel dat dit enkel met betalingen is die via je account zelf gebeuren, en dat dit niet slaat op het gebruik van de Mastercard.. Anyway, tot gisteren stond het bedrag hetwelke gestolen is, nog in 'pending' ... ondertussen staat het completed en is dus effectief afgeschreven. Had hun gisteren nog een mailtje verstuurd, helaas nog geen ractie. Spijtige van de zaak is dat ik op het internet veel negatieve revieuws lees, en dan voornamelijk over fees , of frauduleuze transacties zoals dit. Volgens een paar gebruikers zou het tot 90dagen kunnen duren vooraleer de zaak rond is, en dan hebben de meeste gewoon nix teruggekregen. Ik vrees ervoor maar laat ons hopen.
  3. Hallo iedereen. Ik lees hier al een hele tijd mee op het forum, maar nu toch even beslist om een accountje aan te maken. Zoals waarschijnlijk zovele, gebruik ik heel regelmatig Skrill om online te gokken. Ik vind het heel gemakkelijk, aangezien stortingen en uitbetalingen vrij snel gebeuren. Aangezien ik VIP member ben, had ik ook een mastercard aangevraagd, opnames aan een ATM kosten je dan bijna niets. Nu had ik vorige vrijdag ineens iets vreemds aan de hand. Normaal gezien, telkens je eender welke transactie met die Mastercard doet (opname ATM, betaling online), krijg ik een melding op mijn mobiel. Ineens krijg ik een melding dat er een betaling werd gedaan van 2 keer 14.117,55 INR (blijkbaar indische rupee). Ik log onmiddelijk op mijn skrill account in, en zie dat er 362euro is verdwenen. Omdat ik direct wist dat er iets aan de hand was, heb ik onmiddelijk die kaart online geblokkeerd, en het resterende bedrag overgeschreven naar een casino account waar ik regelmatig speel. Enige ogenblikken later kreeg ik de melding dat mijn 'transactie' van INR 8142,78 geweigerd was omdat er onvoldoende saldo op mijn account beschikbaar was. Gelukkig had ik dus het resterende bedrag overgeschreven , want anders was ik dus nog eens een kleine 150eur kwijt... De betaling zijn blijkbaar uitgevoerd aan 'RAZ*IRTCT, Statesman H New Delhi 110001' Uiteraard heb ik dit alles bijna onmiddelijk gemeld aan Skrill, maar spijtig genoeg lees ik veel slechte reviews over hen. Nogthans had ik hier absoluut niet over te klagen. Heeft hier toevallig iemand ervaring mee, en dan specifiek in het geval van Skrill? Ik begrijp trouwens nog altijd niet hoe deze personen, aan mijn kaartgegevens zijn geraakt. Buiten maximum 3 betalingen online, heb ik deze kaart (buiten de ATM gerekend dan) nooit gebruikt.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.