Spring naar bijdragen

WIN_Online

Members
  • Aantal bijdragen

    14
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

WIN_Online's Achievements

Member

Member (2/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. Beste @JackPot, De punten die op de highscorelijst te zien zijn, zijn scores die door iedereen te behalen zijn. Met wat geluk kun je bijvoorbeeld met een kraskaart in "paradize Prize" al hoge scores behalen. Naast geluk is het natuurlijk ook de tijd die men er aan besteed. Zoals je zegt, het is mooi voor de speler wanneer hij of zij een hoge score behaald heeft, het is natuurlijk minder leuk voor de speler die niet de tijd of het geluk heeft om soortgelijke scores te behalen. Dat is dan ook één van de redenen waarom we drie wekelijkse prijzen verloten uit alle highscores en drie wekelijkse prijzen die vallen op vooraf bepaalde winnende posities. In het verleden gaven we ten alle tijde de prijzen aan de top drie. Hiermee sloten we de spelers uit die weinig tijd te besteden hadden aan het spelen van deze spellen, we willen tenslotte dat iedereen kans maakt. Over de introductie van nieuwe spellen kunnen we momenteel nog geen uitspraken doen. Binnenkort introduceren we een vernieuwde website met een concept dat vergelijkbaar is met het concept van WIN Online. We hebben geluisterd naar de ervaringen van vaste spelers en wat zij graag toegevoegd willen zien. Bovendien kun je gaan spelen op de eerste live-roulette van Nederland. Een vervolg daarop zouden inderdaad nieuwe spellen kunnen zijn, we zullen jullie op de hoogte stellen wanneer we daar nieuws over hebben.
  2. Beste SquareOne, Bedankt voor het delen van jouw mening over WIN Casino’s Online. Op vragen geven wij graag antwoord en jullie mening is welkom. WIN Casino’s Online is gekeurd en werkt binnen het wettelijke kader. WIN Online leeft de Algemene Voorwaarden en Spelvoorwaarden na die beschreven staan op de website en daarom is er geen twijfel over mogelijk hoe de spellen werken of hoe de prijzen worden weggegeven ter promotie van WIN Online. Alle spellen en spelers worden gemonitord voor een eerlijk spelverloop. Iedere zondag trekking worden er spelers blij gemaakt met prijzen omdat zij hun best hebben gedaan om een winnende positie te veroveren. Ook de spelers die minder geluk in het spel hebben maken nog kans op een leuk prijsje doordat er drie mystery prijzen verloot worden. Vervolgens wordt er ook de maandprijs aan de hoogste score van de maand weggegeven. Dit alles is te behalen met gratis tickets. Er worden ten alle tijde gratis tickets weggegeven, maar ook voor de speler die langer door wil spelen is dat nu mogelijk door een ticket aan te schaffen. Het bekendmaken van de winnaars wordt voortaan gedaan op de “uitslagen” pagina op de WIN Online website. We hebben hierbij ook geluisterd naar spelers die niet op Facebook actief zijn en toch graag willen weten wie de winnaars geworden zijn. Daardoor is er gekozen om dit te verplaatsen naar de WIN Online website. Op de WIN Online website zijn altijd de winnaars van de vorige trekking te zien, de winnende posities van deze week én de winnende posities van volgende week. Facebook wordt hierin niet per definitie als vaste informatievoorziening gebruikt, de website is leidend. Wanneer de winnaars niet bekend worden gemaakt op Facebook staat er altijd een verwijzing naar de website waar de winnaars terug te vinden zijn. De scores hangen inderdaad helemaal af van de spelers van de website. Zo kan je als speler er voor kiezen om veel scores te plaatsen en hiermee kans te maken op de mystery prijs. Je kunt er voor kiezen om heel lang te sparen en te spelen in de hoop een hoge score te behalen. Maar je kunt er voor kiezen om voor de weekprijzen te gaan of juist te wachten totdat jij denkt dat het goede moment daar is om een score te plaatsen. Er zijn zoals je leest dus meerdere factoren die de highscorelijst bepalen. Mochten er nog vragen zijn horen we dat graag. Een mail naar [email protected] volstaat.
  3. SquareOne zei: Hallo W!N Online, vandaag heb ik een paar keer geprobeerd om een e-mail te verzenden aan het e-mailadres support @ xlwin.nl. (De e-mail die ik probeer te versturen is niet bijzonder omvangrijk.) Bij het verzenden naar het bovengenoemd mailadres doet zich echter een probleem voor. Deze bug is inmiddels opgelost SquareOne! Wanneer je de mail opnieuw verzendt wordt deze niet meer 'gebounced'. hotshot123 zei: dit casino ken ik nog niet,zal straks is ff zien....ben benieuwdmaar hoe zit het met ,als je wil uitbetalen gaat dat makkelijk? storten is vaak geen probleem ,maar als je wil uitbetalen.....dan moet je eerst van alles invullen Hallo hotshot123, Zoals Jackpot al vermeldde kun je niet voor geld spelen maar wel voor de fun! Ter promotie kun je bij ons kans maken op leuke prijsjes!
  4. Er is een fout opgetreden bij het verwerken van uw verzoek!Probeer het opnieuw of contact opnemen en uw foutcode vermelden 'functions_global_checkinputfunction_103' indien het probleem aanhoudt. Beste TheGreatOne, Vannacht tijdens de daluren zijn er een paar updates uitgevoerd. Het kan zijn dat deze nog in je 'cache' staat. Dit is op te lossen door 'CTRL' en 'F5' even tegelijkertijd in te drukken terwijl je op de website zit. Je zou dan weer gewoon online kunnen! Ik zag dat er weer een paar Onetimers zijn die in de prijzen gevallen zijn. Zelf net de mystery prijs (10€) gewonnen en afgelopen periode mijn BOL.com bonnen mooi ingeleverd voor cadeautjes onder de kerstboom. Dank Win Online. Dat vinden wij als W!N Online top om te horen. Deze week zijn de plaatsen 3, 13 en 23 de winnende posities. Ook gaan er wederom drie mystery prijzen verloot worden. Misschien nog net een extra kado onder de kerstboom?! We wensen je alvast fijne feestdagen toe. Gr. W!N Casino's Online
  5. Hallo SquareOne, Deze bug kwam inderdaad voor op ios. Het is direct verholpen. Veel plezier met het spelen van je favoriete spel en succes met het behalen van een winnende positie op de highscorelijst!
  6. Het automatisch inloggen via Facebook is momenteel even niet mogelijk. Je kunt wel inloggen door middel van je email adres en wachtwoord in te vullen! Dit werkt ook als je met je Facebook geregistreerd bent. De prijzen moeten officieel binnen vier weken verzonden zijn. W!N Online tracht naar 7 dagen nadat je je gegevens hebt doorgestuurd. Veel plezier met spelen en succes met het behalen van de hoogste score van de maand in de komende paar dagen!
  7. Bedankt voor de melding "Gebruiker" & "The_Special_One"! De problemen zijn als het goed is opgelost. We zijn druk bezig om de website te verbeteren en te voorzien van verschillende updates. Deze gaan helaas wel eens gepaard met verschillende foutmeldingen. Mochten er nog foutmeldingen te zien zijn dan kun je deze natuurlijk hier melden, maar het is ook mogelijk om via het contactformulier het support team daarover te contacteren. Dit zorgt voor een snellere afhandeling en kun je weer sneller de spellen spelen! Dat heb je goed gezien "Gebruiker"! Erg scherp! We berichten de prijswinnaars inderdaad met een ander emailadres.
  8. volgens mij is wincasino online redelijk deaud aan het gaan? wordt niet meer gereageerd op bovenstaande posts? Beste Gebruiker, W!N Online is zeker niet dood! Bovenstaande posts zijn privé beantwoord. De prijzen zijn allemaal uitgekeerd en de Punto Banco werkt ook weer. Ook zijn deze week weer nieuwe winnaars, kun je deze maand een bol.com voucher twv 200 euro winnen en wordt er deze week een nieuwe slotmachine bekendgemaakt!
  9. Het verzenden van een gratis voucher is inderdaad niet moeilijk. We willen graag achterhalen wat er in die procedure mis is gelopen. Hiervoor hebben we wel je spelersnaam nodig, zou je deze even willen mailen naar [email protected] ? Dan gaan we kijken waarom je de prijs niet hebt ontvangen.
  10. De procedure is als volgt: 1. Je wint een prijs 2. WIN Casino's Online bericht binnen 24 uur de winnaars 3. De winnaars hebben vervolgens 7 dagen de tijd om hierop te reageren inclusief de verificatie (18+) Hiermee claimen zij hun prijs. 4. Wanneer de mail van de winnaars in goede orde is ontvangen laten wij dit direct weten en wordt de prijs zo spoedig mogelijk verzonden.
  11. Thanks! En ik heb gereageerd en een kopie ID gedaan, alleen toen nooit meer wat gehoord Als je de mail even doorstuurt naar [email protected] dan zullen we dit controleren.
  12. Dan post ik het hier ook maar: *Ik wacht al 2 weken op mijn bol.com voucher, *Ik krijg nog 6 tickets aan bugmeldingen (plus nog eens 2 van het onderstaande) *Punto Banco klopt voor geen meter.. het tableau waarbij kaarten worden getrokken slaat nergens op, en het zou op deze manier geen Punto Banco genoemd mogen worden.. Beste TheMikeyx, Fijn dat je het aangeeft! De Punto Banco werkte inderdaad nog niet naar behoren. Dit probleem is bekend en wordt momenteel klaargemaakt om weer online te gaan. Deze is dan momenteel ook tijdelijk niet op WIN Online te vinden. Je hebt inderdaad (inclusief punto banco) deze bugs aangegeven. Als je nu inlogt staan deze 8 tickets dan ook op je te wachten! Dat je al twee weken op je bol.com voucher aan het wachten bent is natuurlijk vervelend. Hier zijn echter wel regels voor, voordat we deze prijs verzenden. Als het goed is heb je wel de mail ontvangen van ons dat je een prijs gewonnen hebt. Hiervoor heeft de winnaar dan een week de tijd om te reageren om de prijs te 'claimen'. Hierbij vragen we ook om een verificatie (18+).
  13. Beste support team & Dennis. Dank voor het aanmelden hier en dat jullie zo er op in kunnen springen.Wat zijn de plannen voor WinCasinosOnline de aankomende periode, blijven de tickets gratis en kunnen we gratis prijzen blijven winnen? Beste TheGreatOne, Over toekomstplannen wordt er alleen in de nieuwsbrief uitspraken gedaan, houd de nieuwsbrief dan ook goed in de gaten, hierin worden ook nieuwe spellen, prijzen etc. bekendgemaakt. In de aankomende periode blijft het mogelijk om gratis tickets te claimen.
  14. Beste Onetimers, Doordat we merken dat Onetime een steeds grotere community wordt met een grote passie voor de spellen dat wij aanbieden, hebben we een account aangemaakt om de gebruikers van dit forum te woord te staan wanneer er ideeën, vragen, opmerkingen of klachten zijn. Wij willen tenslotte voor iedereen bereikbaar zijn. Mocht je iets willen melden over W!N Online is dit mogelijk via de topics die momenteel al openstaan op dit forum. Wij zullen ons ook beperken tot de huidige W!N Online topics. Met winnende groet! Namens het support team, Dennis
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.