Spring naar bijdragen

Criske

Members
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Criske's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. Update : confirmatie gehad via mail dat de uitbetaling correct doorgaat. Zwaar happy atm ofcourse πŸ˜‚
  2. Hey iedereen, aangezien ik dit echt in orde wou krijgen , heb ik toch nog eens een mailtje gestuurd . heb 1 uur later direkt een mailtje binnengekregen. schijnt nu dat er intern een klein foutje is gebeurd waarvan het eerste telefonisch gesprek niet geupload is geweest maar wel opgeslagen aangezien er personeel op vakantie was. ze gaan het telefonisch gesprek ZSM verwerken en gingen mij op de hoogte houden. Vond het al raar dat ze voor de 2de keer gingen bellen πŸ˜…
  3. Hi ! heb nog niets gehoord van unibet , ze hadden gezegd dat ze me β€˜hopelijk’ deze week gingen opbellen. Als het zover is dan geef ik zeker een update .
  4. persoonlijke bankafschriften, bewijs van woonst, id , bankkaart en een telefonisch gesprek waarvan op alles deftig geantwoord is , van stortingen tot wat ik op unibet speel. ik weet niet hoe ik nog meer kan bewijzen tegenover unibet πŸ˜…
  5. Dankuwel alvast voor uw reactie . Ik snap wel dat ze dit moeten verifieeren natuurlijk , begon aleen wat twijfels te krijgen , hoop dat alles goed komt !
  6. Ja zal raar zijn als dit verkeerd afloopt aangezien alles van documenten en etc kloppen. vind het aleen raar waarom ze nog eens voor de 2de keer moeten bellen , dan begin ik natuurlijk zelf te twijfelen. ’ we bellen voor je account β€˜ , ik zal niet weten wat ze nog kunnen vragen , heb ze 15 mins aan de lijn gehad πŸ˜…
  7. Hey iedereen, Ik heb een account aangemaakt op unibet en wat op gespeeld , alles goed en wel .heb een bedrag gewonnen van 2800 euro . Na het opnemen hebben ze een verificatie gevraagd wat ik geen probleem vind. ik kreeg een mail binnen dat ik van 6 stortingen een bewijs moest doorsturen , dit vind ik allemaal geen probleem en heb het netjes opgestuurd , ook foto van mijn bankkaart , identiteitskaart . na het opsturen contact opgenomen en hebben ze besloten voor mij telefonisch op te bellen wat ook geen probleem is natuurlijk. gisteren telefoontje gekregen op alles correct geantwoord , vandaag livechat gestart en gevraagd hoelang ik moet wachten voor mijn uitbetaling , sturen ze dat ze voor een 2de keer een telefonische verificatie willen aangaan. ik snap dit niet , heb alles mooi geverifieerd en ook alles correct geantwoord op de telefonische verificatie en willen ze mij nog eens bellen binnenkort ? ik wacht al bijna 20 dagen op mijn opname . Ik snap niet waarom dit zolang kan duren .... natuurlijk is bellen en verifieren allemaal geen probleem maar het is niet tof als je zolang moet wachten voor een uitbetaling. Ook ik vond ook dat ze zeer onvriendelijk waren op de chat. Ik vroeg waarom dit process zo lang kan duren , antwoord erop was omdat ze er niets aan kunnen doen , als u geen verdere vragen heeft , een fijne dag gewenst en toen sloot ze de livechat. Wat ik absoluut onrespectvol vind naar een klant toe . iemand een idee waarom ik zoveel stappen moet ondernemen ? Heb alles correct gedaan. dankuwel alvast
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.