Spring naar bijdragen

Weetikveel

Members
  • Aantal bijdragen

    10
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Weetikveel's Achievements

Member

Member (2/3)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. In 2019 ben ik begonnen met gokken bij One Casino. Al snel toonden mijn spel, stortingen, chatten en opnames aan dat ik verslaafd was aan gokken. Ik heb veel grote bedragen gestort en gespeeld, hier is nooit enige controle op geweest. Na enkele weken tot maanden won ik een bedrag van 13000 euro. Ik vroeg toen om betaling op zaterdagavond goed te keuren. Dit zou die avond nog gebeuren (bijgevoegd screenshot). Die avond werd er niets uitbetaald en de volgende dag in de avond speelde ik 12000 euro weg. De dag erna keurde ze snel mijn betaling goed. One casino wist van mijn gokverslaving en deed dit bewust zodat ik het weer weg zou spelen. Ik had al mijn andere uitbetalingen geannuleerd in de maanden er voor. Ik heb hier ook screenshots van. Achteraf werd ik boos en wilde mijn eigen gokverslaving niet toegeven en gaf aan dat dit niet door mij was gedaan. Dit bleek uiteindelijk ook het geval te zijn. Dit was ook geen reden om mijn account te sluiten omdat ik hierna weer speelde. Uiteindelijk heb ik via Onecasino alle chatgeschiedenis, betalingen en spelgeschiedenis opgevraagd. Dit duurt keer op keer erg lang. Uiteindelijk heb ik alle gevraagde stukken gekregen, maar dit laat zien dat ze in de chatgeschiedenis hebben geknoeid en dingen hebben verwijderd. Ik heb keer op keer gevraagd om dit via een tussenpersoon op te lossen, maar er is steeds geen reactie gekomen. uiteindelijk kreeg ik via One Casino het voorstel om dit via de Europese Geschillencommissie te laten oplossen. Ook dit kostte veel tijd en uiteindelijk bleek dat ze dit niet meer wilden verwerken omdat het al meer dan een jaar geleden was. Ik heb overal bewijs van. Ik heb One Casino al vaak een mail gestuurd dat ik het opgelost wil hebben en beantwoord vragen zoals waarom de chat is aangepast, maar het enige wat ik hoor is dat de zaak voor ze is opgelost. ik wil graag gewoon antwoord op de vragen: - waarom hebben ze de betaling niet goed gekeurd - waarom hebben ze de chathistory aangepast - waarom hebben ze niets ondernomen in het kader van de verlavingspreventie. helaas krijg ik geen reactie. Tuurlijk was ik gokverslaafd maar Onecasino heeft gewoon bewust het eea verzaakt en vind dat ik hier gelijk in moet krijgen maar het is bijna onmogelijk. Wie kan mij helpen. In de bijlage enkele documenten.
  2. Na een conflict heb ik het een en ander uitgezocht en ze hebben zich niet aan bepaalde regels gehouden. Hierom heb ze besloten mijn verloren gelden terug te geven.
  3. Ik heb inmiddels mijn verloren gelden terug van Playamo / Direx NV. Gezien de regelgeving heb ik het voor elkaar gekregen om mijn verloren gelden terug te krijgen van Playamo. Heb jij veel verloren? Ik kan je hierbij helpen.
  4. Laten we zeggen dat het iets op kan leveren.
  5. Precies een grote partij wie er alles aan doet om niet negatief te boek te staan. Ja echt alles doen ze daar aan. Dit hebben de nodige personen mogen ervaren. Het enigste wat ik vraag is spelers die daar nu nog bij spelen? Zodat ik met hem in contact kan komen!!
  6. Snap ik maar dat kan ik pas later publiceren. Het gaat me vooral op huidige spelers die nog bij een van die casinos spelen. Met die wil ik graag in contact komen.
  7. Daar heb ik zo mijn redenen voor 😉😉 ben met een onderzoekje bezig naar meerdere online casino’s.
  8. Al langere tijd gespeeld bij Playamo? (of bijbehorende casinos) en nu klachten. Ik hoor ze graag......
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.