Spring naar bijdragen

Nadim

Members
  • Aantal bijdragen

    2
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Nadim's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Bedankt voor jullie berichten! Ik heb aan alle voorwaarden voldaan. Heb alle voorwaarden gelezen(ook kleine lettertjes). betamo stond hoog aangeschreven toen ik zocht naar meest betrouwbare online casino’s. bedankt voor het advies. Ik moet mij inderdaad inhouden om niet verder te gokken, maar heb mezelf afgesproken met dit mooie bedrag weg te lopen. Ik heb ook het idee zat ze er alles aan doen om mijn withdrawal te vertragen. Communicatie is in het Engels. Erg fijn de tips die ik nu ontvang!! Ik heb nog geen ervaring met Malta Gaming authority contacten maar dit zal ik zeker in mijn achterhoofd houden. Ik heb vanmiddag nieuwe documenten opgestuurd maar deze zijn opnieuw zonder onderbouwing afgekeurd. Vervolgens teruggestuurd naar de livehulp die slechte ondersteuning geeft. Zo gaat het nu al dagen zeer vervelend.
  2. Hallo, Ik heb een verontrustende & uitzichtloze situatie met Betamo.com. Wat ik ook doe, ze weigeren mijn documenten goed te keuren. Met online roulette heb ik in een aantal dagen een aanzienlijk bedrag gewonnen; €10.945! Ik begrijp dat bij dergelijke bedragen extra veiligheidscontroles(documenten) uitgevoerd dienen te worden, maar ik heb inmiddels 15 documenten opgestuurd. Proof of wealth(3 laatste loonstroken), proof of id, en proof of adress zijn inmiddels allen goedgekeurd. Echter vraagt het support team nu telkens wanneer ik een withdrawal van €4000 maak nieuwe documenten. Vervolgens word mijn verzoek tot withdrawal afgewezen. De redenatie is het absoluut belachelijk of geven geen enkele reden. Ik heb hen gevraagd om hun eisen om verschillende vormen van verificatie maar de communicatie is zeer amateuristisch. Ik heb alle mogelijke documenten die ik kon krijgen toegestuurd. Ik heb de meest recente bankafschriften met elke nieuwe maand verzonden, maar ze blijven deze afwijzen zonder gegronde reden. De laatste bevatten een officiële stempel van mijn bank. alvast bedankt voor het lezen & ik hoop dat iemand mij tips kan geven in deze situatie.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.