Spring naar bijdragen

LaFlame

Members
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

LaFlame's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

1

Waardering in de gemeenschap

  1. Heeft iemand enkel idee of het uitmaakt of je meedoet via een fysiek papiertje of online meedoet? Volgens mij zou daar geen verschil in moeten zitten? En is het beste om automatische nummers te spelen of zelf nummers te kiezen? Iemand nog leuke bedragen gewonnen?
  2. Ik denk dat ik het idd lekker houd bij af en toe Toto en Holland Casino. Bedankt voor je hulp, zeer behulpzame en fijne forum!
  3. Ik heb zojuist al mijn geld ontvangen door Unibet, dat is netjes! ik vind het alleen nog jammer en vaag hoe dit allemaal gelopen is van Unibet’s kant. Ik ben 23, zou dat er mee te maken kunnen hebben?
  4. Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom ze dat zouden moeten denken? Ik heb nooit duidelijk gemaakt dat ik daar problemen mee heb en ik ken mensen die veel meer actief zijn met hogere bedragen. Qua stortingen heb ik altijd zelf al mijn geld van mijn rekening(en) gestort op mijn Unibet account en aan niemand anders, daar ligt zeker niet het probleem. Ik heb overigens net mijn geld uitbetaalt gekregen door Unibet, na heel wat klagen op verschillende websites en ook bij hun zelf
  5. Bedankt voor je reactie! Ik heb Unibet via de live chat meerdere keren proberen te vragen wat precies de reden is dat zij mijn account geblokkeerd hebben. Ik krijg dan altijd het antwoord dat de support team dat niet kan inzien, alleen een bepaalde afdeling van Unibet. De medewerkers geven altijd aan dat ik geduldig moet zijn en dat we gewoon “even” moeten afwachten. Ik ga ze morgen gewoon een e-mail sturen dat ik mijn saldo teruggestort wil hebben. Hopen dat ik nu wel een normale reactie kan ontvangen... Weet jij trouwens een beetje wat de tijd frame is bij geblokkeerde account tot dat het geld teruggestort word?
  6. Ik heb periodes dat ik elke dag een livebet speel en soms een paar weken helemaal niet. Het kan zijn dat de medewerker mij bedoelde, maar ik zou echt totaal niet weten waarom.
  7. Hallo iedereen, Twee weken geleden kreeg ik uit het niets een e-mail van Unibet dat mijn account geblokkeerd is. Nadat ik Unibet gecontacteerd had, kwam na een vaag gesprek uit dat het ging om een “random security check” waarbij niks gezegd worden en ook niet wanneer het ongeveer opgelost zou worden, ik zou geduld moeten hebben. Gisteren besloot ik weer contact op te nemen met Unibet en weer na heel wat wikken en wegen, kreeg ik een antwoord dat mijn account is geblokkeerd tot 1 augustus 2021. De reden: Unibet heeft een jaar nodig om een “security check” uit te voeren. Ik heb toen een verzoek tot uitbetaling gedaan, het gaat om een bedrag van €500 en de medewerker gaf aan dat ze nog niet zeker zijn of dit wel of niet kan. Net weer contact gehad en geprobeerd een manager te spreken of een e-mail adres te bemachtigen maar dit is schijnbaar onmogelijk. Na een lang gesprek gaf de medewerker aan dat ik onlangs in contact ben geweest met een persoon die een gok verslafing heeft? Totaal geen idee hoe ze aan dit soort informatie komen en ik ken ook geen mensen in mijn directe omgeving die gok verslaafd zijn. Ik ben trouwens op de hoogte van de voorwaarden van Unibet en al mijn gegevens zijn correct, mijn verificatie is goedgekeurd, ook speel ik met twee bankrekeningen die beide op mijn naam staan en ook daadwerkelijk door mij gebruikt worden. Daarnaast deposit ik ook wel eens geld via mijn Skrill account die ook gewoon op mijn naam staat. Kan iemand mij asjeblieft helpen met wat ik verder kan doen, want ik wil gewoon het liefst mijn geld terug, de account zelf boeit me niet veel.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...