Spring naar bijdragen

Gameplayer32

Members
  • Aantal bijdragen

    7
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Gameplayer32's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

5

Waardering in de gemeenschap

  1. Sorry dat het wat langer duurde. Ik heb de uitbetaling inmiddels binnen gekregen. Heb hier wel echt zelf continue achter aan moeten gaan bij de live chat. Toen ik het hier bij jullie melden zij die medewerker het duurt maximaal 72 uur met uitbetalen vaak eerder , die was heel positief. De volgende dag nog geen uitbetaling of verrificatie. Toen weer naar de live chat. Toen waren uiteindelijk de documenten niet goed! Zonder dat ze na 3 dagen dat zelf helemaal niet aangaven. Ik heb er toen gelijk werk van gemaakt in die live chat omdat ik het geregeld wilde hebben snel. Documenten werden afgekeurd omdat het afgestreept was belangrijke dingen. ( Bijzonder nog nooit meegemaakt) hoe stom ook daarna gewoon zonder (Blurring) opgestuurd. Bankafschrift was ook niet goed, mocht geen screenshot zijn, geen uitgeprint bankafschrift , geen foto van maken. Moest per Pdf en ook niet afgeblurd worden. Dus was een heel getouwtrek uiteindelijk zij de medewerker dat het goed was maar dat een hogere functie ze moest goedkeuren. Hij zei er duidelijk bij geen idee Hoelang het duurt. ( Leuk om te horen als je al zolang wacht ) Ruim 1 dag later documenten geverifieerd. Uitbetaling werd nog steeds niet gelijk gedaan. Ik denk zal maar even geduld hebben dan, 24 uur later nog geen uitbetaling, weer naar de live chat en toen zijde ze sorry ga hem nu gelijk versturen. Mijn ervaring was dus dat het heel erg veel tijd kosten dat ik zelf meermaals echt uit me zelf contact moest opnemen. Gelukkig is de uitbetaling inmiddels gelukt, voor mij was het wel een minder goede ervaring, en had dit ook nog nergens eerder meegemaakt.
  2. Even een Kleine update: Het gaat erg moeizaam. Ondertussen continue in contact met de live chat. Ik hou jullie op de hoogte.
  3. Dankjewel weer voor je bericht weer. Die live chat was me niet opgevallen heb er gelijk werk van gemaakt. Ze vertelde mij dat het tot 72 uur kon duren , maar dat het vast sneller gedaan zal worden. Nou we wachten dan maar even af, ik hou jullie op de hoogte!
  4. Wat me zo argwanend maakt is dat ik ook gewoon 0.0 response krijg op mails die ik stuur. Het blijft stil...
  5. Dankjewel voor je snelle antwoord! Waardeer het zeer. Betreft de bonus , adviseer je op cancel te drukken of gewoon niks aan raken en laten verlopen?
  6. Inmiddels is deze nu ook toegevoegd 25 EUR - MON - UCDR6 Amount credited: € 25 Amount remaining: € 25 Inital wagering requirement: € 500 Remaining wagering requirement: € 500 0.00% CREDITED ON 28.12.2020 7:50 PMEXPIRES ON 29.12.2020 7:50 PM Cancel bonus Nu staat er dus Ipv van 15 ineens al 40. Betrekking to bonus die toegevoegd wordt zonder dat ik speel.
  7. Goedenavond, Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie ervaringen zijn betreft UltraCasino, Ik heb een uitbetaling aangevraagd Zaterdag nacht, tevens ook gelijk alle documenten op gestuurd. En ik heb op beide nog steeds geen reactie , documenten zijn ook nog steeds under review. Heb zondag al proberen contact op te nemen omdat ik dacht dat er live chat was, Achteraf was het een mail formulier, vraag gesteld.. tot op heden geen antwoord gehad. Niet gebruik gemaakt van bonussen tot zover ik weet doen ze dat ook niet bij aanmelding. Tot dat er gisteren ineens €15,- werd toegevoegd aan bonus balance, heb het niet geaccepteerd dit staat er nu in het account : 15 EUR - SUN - UCDR4 Amount credited: € 15 Amount remaining: € 15 Inital wagering requirement: € 300 Remaining wagering requirement: € 300 0.00% CREDITED ON 27.12.2020 10:15 PMEXPIRES ON 28.12.2020 10:15 PM En ik kan het ook cancelen zelf staat eronder in een button ( voorlopig even niks aangedrukt ). Ik werd een beetje onzeker naar al die bonus verhalen gelezen te hebben, maar heb dus zelf geen bonus gebruikt . Heb zelf gestort met trustly, uitbetaling ook via trustly verzonden. Heeft er iemand ervaring met deze website? Hopelijk maak ik me onterecht zorgen, maar in het verleden met andere website’s heb ik dit gevoel eigenlijk nog niet gehad. Ik heb dus tot heden helemaal niks ontvangen.( Alleen reclame e-mails ) Ik hoor graag jullie reactie..
×
×
  • Nieuwe aanmaken...