muts
Members-
Aantal bijdragen
7 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Recente profielbezoeken
Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.
muts's Achievements
Newbie (1/3)
0
Waardering in de gemeenschap
-
En wat is het geworden?
-
Wat is er nu eigenlijk gebeurd met die € 485,00 die verkeerd gestort is?
-
Die € 485,00 gewoon gebruiken voor de volgende trekking om er extra nieuwe loten voor tekopen.
-
€ 485,00 Gewoon er extra loten voor kopen.
-
https://www.nederlandseloterij.nl/inloggen En bij wallet - Instellingen voor uitkeren iets aanvinken.
-
Goed idee. En de 0 dan ?
-
Het vervellende is nu dat er diverse nieuwe spelers bij willen komen maar het systeem de uitnodigingen al weken niet verstuurd, na diverse emails reageren ze helemaal niet meer en vertikken ze om deze problemen (die al vaker voorkwamen) niet op te lossen en de klanten in het ongewisse te laten. Kwalijke zaak van de Staatsloterij groepspelen! Is dit probleem al opgelost?