Spring naar bijdragen

Amsterdam020

Members
  • Aantal bijdragen

    9
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Amsterdam020's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

4

Waardering in de gemeenschap

  1. Idd gaf het ook dat het nog al tegenstrijdig is om mij dan wekelijks bonussen aan te bieden zodat ik daardoor meer ga spelen. Heb idd niks verkeerds gedaan maak me alleen zorgen dat ze mij kunnen gaan afstanden door het storten vanuit een zakelijk account. @LuukFODis dit mogelijk?
  2. Dank voor jullie berichten 🙏🏼. Ik ben inmiddels geblokt en kan niet meer inloggen. Ze geven mij aan dat ze zich zorgen maken om mij speel gedrag en voor 6 maanden een Time out moet nemen. IK heb ze wel een uitbrander terug gegeven dat het mij bevreemd dat ze er nu pas mee komen en mijn account manager mij juist aanmoedigde om te spelen om de week een bonus te geven van 1000 euro. Ik heb ze tot aanstaande dinsdag gegeven voordat ik een officiële klacht zal indienen. Is dit wel verstandig?
  3. Wat is gebruikelijk aan tijd om te wachten voordat ze over gaan naar betalen? antwoord van Unibet. Good evening, I hope you’re doing well. Please note that I’m currently looking into this matter, also I want to tell you that this can take some time since the withdrawals needs to be approved first by our responsible departments. I will contact you once everything is settled. Have a good day.
  4. Ik heb alle stukken aangeleverd en niks verkeerds gedaan. Veel gespeeld de afgelopen maanden waardoor ik wekelijks speel bonussen heb gekregen tussen de 500 en 1000 euro zonder enige Wagner erop. Met de laatste bonus heb ik dit bedrag gewonnen. Ze hebben vandaag mijn account geblokkeerd en kom er niet meer in ook geen enkele reactie krijg ik meer vanuit de mail contact. Dit kan en mag echt niet wat hier gebeurd!! Heeft iemand enig advies voor mij ben radeloos op dit moment. Hoor het graag van jullie heren. Jullie hebben hier ervaring. @LuukFOD@TheGallant @TheGreatOne
  5. Nee, ook bij unibet. reactie van Unibet.😑. Kent iemand een goede advocaat of procedure die ik eventueel zou kunnen starten als het lang gaat duren. Mijn account is vandaag ook geblokkeerd. Thanks for your email. We appreciate all the effort you have taken to look up these deposits. Our verification department will pick up your case the soonest as possible. As soon as we have an update we'll let you know. A statement of proof of the amount you have won is something we don't provide, unfortunately. Thanks for your patience and understanding. Best Regards,
  6. Heb alles aangeleverd ben benieuwd. Ik hou jullie aangehaakt. Dank voor alle waardevolle informatie en advies 🙏🏼
  7. Bij Unibet ben ik idd ViP member hier speel ik nu 5 maanden. Ik heb er al een paar keer om gevraagd maar krijg er geen een toegewezen. Wat betreft betaling via zakelijk account was in een dronken bui verkeerde rekening geselecteerd maar dit is allemaal van 3 maanden geleden. Wat een gezeik met ze.
  8. Heb vaker uitgekeerd 3 maanden geleden 99k. En ook weer verspeeld account is geverifieerd en er zaten een aantal betalingen vanuit appellpay vanuit mijn zakelijke account wat een een fout was vanuit mij kant. Maar dit is 3 maanden geleden. Het bevreemd mij dat ze er nu mee komen nadat ik heb gewonnen met mij eigen gelden en bonus geld. Hebben ze hier recht toe? wat kan ik doen?
  9. Veel geld verloren de afgelopen jaar online. Door Corona veel online gespeeld. Nu heb heb ik gewonnen en Unibet stuurt mij vraag om vraag om mij maar niet te betalen. Er is hier ook geen enkele reden voor. Wie kan mij helpen aub.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...