Spring naar bijdragen

Edwinh

Members
  • Aantal bijdragen

    10
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Edwinh's Achievements

Member

Member (2/3)

5

Waardering in de gemeenschap

  1. HET GELD IS BINNEN hahah eindelijk
  2. Toch maar opgestuurd maar krijg weer hetzelfde mailtje zal toch nog maar eens contact met ze opnemen want weet niet wat ik fout doe
  3. Heb het gestuurd wacht wel ff op het groene vinkje dat die is goedgekeurd
  4. Zal dit goed zijn ? De tijd die zei aangeven klopt niet maar dit is mijn eerste deposit bij hun
  5. Het ging lang goed maar nu toch weer mail dan die weer gecanceld is. Ik zal de mail even doorsturen toch een mooi bedrag dus ja haha. Denk dat jullie maar stap voor stap moeten uitleggen
  6. Ik Heb ze allemaal foto's gestuurd ze zien maar wat ze nodig zijn haha tot nu toe received en nog niet weer gecanceld. In ieder geval nu al thanks voor de hulp keep up the good work, en als jullie niks meer horen in deze discussie is het geld binnen
  7. Ik Heb ze allemaal foto's gestuurd ze zien maar wat ze nodig zijn haha tot nu toe received en nog niet weer gecanceld. In ieder geval nu al thanks voor de hulp keep up the good work, en als jullie niks meer horen in deze discussie is het geld binnen
  8. Factuur van mijn telefoon kan ik wel opsturen maar hier staat niet mijn bank account bij alleen mijn adres
  9. Dus ik moet gewoon even een foto maken van bank account waar je mijn initialen ziet staan en mijn rekeningnummer ( overigens ook hoeveel ik op de bank heb staan) En over de die storting refereren ze naar een een tijdstip wat eerder is dan dat ik voor het eerst geld heb gestord en ik zie hier ook niet mijn naam bij En ik kan zo snel geen rekening vinden met alles gaat online en heb geen eigen huis of zo dus energierekening word ook lastig. Ik vroeg al of een rekening van de garage goed was maar dat was niet goed kreeg ik te horen Mvg Edwin
  10. Hallo zou iemand me misschien kunnen helpen? Ik hen gisteren geld gewonnen bij een online casino ( casino buck )nu wil ik dit uit betalen maar nu moet ik mijn account verifiëren. Maar ik vind het maar lastig wat ik nu allemaal op moet sturen en mijn Engels is soms ook niet altijd het beste haha. Dit is wat ze sturen : In order to verify your account you still need to upload: - Photo/screenshot of your bank account with your full name and IBAN ************524987 visible; - Confirmation of your deposit in the amount of 100 EUR made on May 09, 2021 15:31 with the amount, date, time and your name visible. - Photo of the document that confirms your address (utility bill, bank statement, which has your name and address fully specified). The document should be dated within the last 90 days. Mvg Edwin
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.