Spring naar bijdragen

Jan Boonema

Members
  • Aantal bijdragen

    1
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Jan Boonema's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Goedenavond. Vorige week zaterdag heb ik op de account van mijn neefje geld gestort via m’n zakelijke bank rekening (ING). Heb eindstand €1000 winst gemaakt en wilde het bedrag uitcashen. De volgende dag zag ik dat Unibet het bedrag op on hold heeft gezet. We hebben contact met de Live chat gehad en we moesten een KVK uittreksel, de reden waarom er via de zakelijke account is gestort en een formulier ondertekenen dat we in de toekomst nooit meer via een zakelijke account zullen storten. Inmiddels zijn we 4 werkdagen verder en er is gezegd dat ze de documenten moeten herzien. Is er iemand aanwezig die dezelfde fout is begaan en hier ervaring mee heeft? Hoor graag van jullie!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.