Spring naar bijdragen

GegoktEnVerloren

Members
  • Aantal bijdragen

    20
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Locatie
    Noord-Brabant

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

GegoktEnVerloren's Achievements

Member

Member (2/3)

17

Waardering in de gemeenschap

  1. Is er niemand die het antwoord kent op de bovenstaande vragen? Ik ben hier wel benieuwd naar.
  2. Ik vraag mijzelf af of er ook bepaalde regels van toepassing zijn op het bijwonen van de trekkingen van de Staatsloterij…. De trekkingen van de Staatsloterij vinden plaats om circa 18:30 u. en de bekendmaking van die uitslag is vervolgens steeds om 22:00 u. Het komt, bij mijn weten, nooit voor dat bezoekers die trekkingsuitslag al vóór 22:00 u. delen via websites of via “X” (Twitter). Ik zie daarvan ook nooit foto’s of videobeelden verschijnen. • Hoe komt het dat de aanwezige personen bij die staatsloterijtrekking kennelijk nooit foto’s of video’s naar buiten brengen? • Wat doet men verder om een voorkomen dat de trekkingsuitslag daarvan al voor 22:00 u. op social media rondgaat?? • Of is het misschien zo dat je, als bezoeker, weliswaar aanwezig kunt zijn in die ruimte waar die staatsloterijtrekking verricht wordt, maar dat je niet precies kunt zien welke lotnummers winnend zijn?
  3. Oooww, excuses. Niet gespeeld bij BetCity. Wanneer dat dit zo geen geldige weddenschap is dan begrijp ik het. Excuses, want ik heb niet goed gekeken.
  4. @JackPot Nu nog niet?? Dan weet ik helaas niet wat ik verkeerd doe.
  5. Bij dat spel van Playtech wordt er dit geschreven over het hervatten van een spel na een onderbreking van de internetverbinding: Bij de twee gevallen waarin ik speelde was er echt alleen sprake van een korte hapering in mijn verbinding. Ik hoefde helemaal niet opnieuw in te loggen en kon de dealer nog steeds kaarten zien trekken (weliswaar met enige vertraging). Ik had gewild dat die rondes van het spel gewoon afgehandeld werden op basis van het werkelijke spelverloop. Wanneer dat je bijvoorbeeld roulette aan het spelen bent, en je verbinding doet het eventjes niet, dan wordt er daarna toch ook gewoon gekeken in welk getal dat de kogel toen echt gevallen was. Zijn er misschien meer mensen die bij Live Blackjack van Playtech te maken gekregen hebben met hetzelfde verloop van een spel als ik?
  6. Holland Casino Het eerste online casino waar ik mijzelf aanmeldde was dat van Holland Casino. De bespreking van Holland Casino Online zal langer zijn dan de besprekingen van de twee andere casino’s. Dit komt deels doordat ik op deze website iets langer gespeeld heb dan op andere websites, maar deels ook doordat ik een paar kritiekpunten zal benoemen die ik hier ook graag helder en goed wil toelichten. Er zullen hier en daar wat argumenten volgen die wat meer toelichting behoefd hebben. Bij Holland Casino Online merkte ik tijdens de aanmeldprocedure op dat je geen gebruik kon maken van een e-mailadres dat reeds bekend was in de administratie van Holland Casino. Ik besloot daarom om mij hiervoor aan te melden met een ander e-mailadres dan mijn primaire e-mailadres. (Ik beschik toch over een paar adressen, dus dat maakt eigenlijk weinig uit.) De aanmeldprocedure hier liep in één keer goed. Er was geen tussenkomst van de klantenservice benodigd en de procedure heeft me 6 á 7 minuten gekost. Holland Casino was de aanbieder waarvan ik eigenlijk wel hoge verwachtingen had. Zou het casino deze verwachtingen ook kunnen waarmaken? belevingswaarde/uitstraling De verwachtingen die ik van Holland Casino Online had, zijn (voornamelijk) gebaseerd om de ervaringen die ik heb met de bezoeken van de fysieke casino’s. Ik ken de casino’s van Utrecht (Overste den Oudenlaan), Breda, Amsterdam Centrum, Eindhoven en Groningen (het oude filiaal aldaar). De fysieke filialen van Holland Casino vind ik stijlvol en modern. Ik vind dat dat best aansprekende uitgaansgelegenheden zijn. Wanneer dat iemand voor de allereerste keer binnen gaat bij het casino in Breda dan kan de hele inrichting en de entourage best een indruk achterlaten, meen ik. Ik had verwacht dat de website van Holland Casino er (visueel) ook stijlvol en ‘state of the art’ uit zou zien. Maar in werkelijk vind ik deze website er best gewoon uitzien. Ik vind de website zelfs eerder ‘kneuterig’. Dit is voor een deel natuurlijk gewoon mijn particuliere mening over de vormgeving van de website als geheel. Maar daarnaast ook doordat die tafels in de speciale studio in Scheveningen zo relatief laat openen. Ik heb wat blackjack gespeeld met die Nederlandse croupiers in de speciale studio in Scheveningen, en deze croupiers vond ik (sorry dat ik dat zeg) ook wat sullig en studentikoos overkomen. Dat ‘sullige’ deed voor mij ook een beetje afbreuk aan de uitstraling. Ik was op dat vlak dus een beetje teleurgesteld. spelaanbod In casino’s speelde ik in de laatste jaren onder meer graag deze slots: Wolf Gold, Big Bass Bonanza en Penguin Style. Bij Holland Casino kon ik twee van deze drie slots ook vinden. Ik heb op de website even gekeken of ik daar nog (voor mij) nieuwe slots tegen kwam die ik ook heel graag wilde spelen. Dat was eigenlijk niet het geval. Ik heb in het live casino roulette en ‘All Bets Blackjack’ (Playtech) gespeeld. Ook ‘Majority Rules Blackjack’ heb ik eventjes geprobeerd. welke zaken vielen mij op? Afgezien van de openingstijden van de Nederlandse tafels en de croupiers die ik wat ‘sullig’ vond, vielen de onderstaande dingen mij op: Ik heb een poosje geprobeerd om dat ‘All Bets Blackjack’ te spelen op een mobiele telefoon. Hoewel ik dit eigenlijk wel heel spannend vond, waren er ook een paar dingen waar ik niet tevreden over was. Zo vind ik dat, op mijn mobiele device, de knopjes voor kopen, passen etc. wel wat dicht bij elkaar staan. Ik was een beetje bang dat ik niet exact goed zou drukken en daardoor ongewenst een kaart zou kopen (of omgekeerd). Bij dit spelletje op mijn mobiele telefoon maakte ik daardoor maar helemaal geen keuze op het moment dat ik wilde passen. Dan kon ik in ieder geval niet per ongeluk op de toets ‘hit’ drukken. Maar eigenlijk is dat niet was je zou willen. Verder ondervond ik bij dat ‘All Bets Blackjack’ dat de verbinding daar tijdens het spel zeker niet weg mag vallen! Zo was daar een spelronde waarin dit mijn kaarten waren: negen en Queen (19 dus). De eerste kaart van de bank was een Aas (1/11). Ik had verzekeren afgewezen. Er deed zich bij deze ronde een hapering voor bij de internetverbinding, maar na een hapering van een seconde of 10-13 kon ik die livebeelden gewoon weer bekijken. Ik was zelf compleet in de veronderstelling dat ik gepast was op 19, ook al gebeurde dat ten tijde van die hapering (!!) Vervolgens zag ik in mijn scherm dat de dealer uitkwam op 25. Ik dacht: ‘Deze heb ik dan toch mooi gewonnen’. Maar tot mijn verbazing werd deze ronde van blackjack niet afgehandeld op basis van de (vertraagde) beelden van de casinogame die ik gewoon keurig had kunnen zien. In plaats daarvan werd ik gedwongen om vanuit de ‘live game’ naar een andere modus toe te gaan en om de ronde daar op basis van een RNG te voltooien. (Je krijgt dan dus een niet-live spelronde en eigenlijk had ik dat helemaal niet gewild.) De dealer kreeg in deze versie van de ronde ook 19, wat dus een stuk ongunstiger was. In het verleden speelde ik al ‘Infinite Blackjack’ (Evolution) daarbij gebeurde dit soort dingen nooit! Verder zie ik in het Holland Casino Online dat mijn saldo (terwijl ik in de lobby ben) soms zomaar kan veranderen. Ik heb meegemaakt dat mijn saldo eerst 210,50 euro was en op een volgend moment was het zomaar 14,00 euro hoger, zonder dat er daarbij ergens een notificatie verscheen. Was dat een bedrag dat bij een niet-afgehandeld spel hoorde?? Ik zou het niet kunnen zeggen, maar op dat soort momenten wil ik wel even een duidelijke notificatie lezen. Nu lijken dat soort notificaties helemaal te ontbreken. Dit vond ik zeker niet professioneel. (Uit de speelgeschiedenis van mij viel ook niet heel gemakkelijk op te maken waar dat de 14,00 euro betrekking op had. Het was vast en zeker niet het meest recente spel geweest.) oordeel De verwachtingen die ik vooraf had van Holland Casino Online waren hoog, en naar mijn oordeel voldoet dit casino niet aan de verwachtingen. In mijn optiek ademt deze website niet een stijlvolle, luxe sfeer maar bestaan er juist meerdere zaken die ik op dit moment nog kneuterig vind. Het lijkt erop dat voor spelers bepaalde notificaties afwezig zijn op de momenten dat deze eigenlijk juist belangrijk zouden kunnen zijn. Voor mij persoonlijk werd het binnen enkele dagen al duidelijk dat bij de spellen van Playtech een aantal functionele aspecten niet zo handig zijn, terwijl dat die bij de aanbieder Evolution eigenlijk wel in orde waren. Ik speel voorlopig echt niet meer bij Holland Casino Online. (Ik heb zelfs mijn account een aantal weken gepauzeerd; ik heb een ander online casino gevonden waar ik op dit moment liever speel.) Binnenkort plaats ik mijn bespreking van het Toto Casino.
  7. inleiding In de dagen dat in Nederland de allereerste websites met een licentie van de Kansspelautoriteit van bezocht mochten worden (rond 4 oktober) stond ik zelf niet meteen vooraan om mij overal te registreren. Ik las op dat moment de vele berichten over opstartproblemen of ‘kinderziektes’. Ik las ook berichten over de overbelasting van de klantenservices achter meerdere online casino’s en de frustraties die daarmee gepaard gingen. Ik besloot op dat moment om gewoon even een poosje af te wachten alvorens mij bij de casino’s in te schrijven. Inmiddels zijn we een tijdje verder, en sinds 19 oktober jl. heb ikzelf gespeeld in de online casino’s van drie partijen met een licentie van de Nederlandse Kansspelautoriteit. In dit topic wil ik graag mijn eerste ervaringen in die fonkelnieuwe casino’s met jullie delen. De zaken die ikzelf bij een (online) casino van heel groot belang vind, zijn de belevingswaarde, de klantvriendelijkheid (professionaliteit) en de uitstraling van de sites. Deze punten zal ik in ieder geval per website even bespreken. Het aspect spelaanbod vind ik verder ook redelijk belangrijk, al ben ik zelf best een gewoontedier. Ik ben op dat vlak ook al redelijk snel tevreden. Het onderwerp spelaanbod zal daarom niet zo heel veel aandacht krijgen. Wat ik in deze bespreking verder achterwege zal laten zijn quoteringen. Ik plaats doorgaans niet echt heel grote bets op sportwedstrijden. En of een quotering voor een bepaalde weddenschap nu 1,73 is of 1,77…. Ik neem eigenlijk nooit de moeite om mij daarin te verdiepen. De quoteringen van de diverse ‘sportsbooks’ vormen daarom dus geen thema binnen mijn besprekingen. Ik ga voor de online casino's waar ik gespeeld heb ook vermelden welke punten mij verder nog opgevallen zijn. Ik wens iedereen veel leesplezier.
  8. Op de website “Casinonieuws.nl” las ik een nieuw bericht dat geschreven was na de openingsceremonie van Holland Casino Online en de viering van het 45-jarig bestaan van het bedrijf. Het frappeerde mij dat een onderdeel van het bericht niet besproken is hier op OneTime, en dat dat verder ook niet opgepikt lijkt te zijn in de andere media. Op de bovengenoemde bijeenkomst zou Van Lambaart namelijk aan het publiek medegedeeld hebben dat een nieuwe vestiging van het Holland Casino momenteel in de planning zit. De auteur van dit bericht op Casinonieuws beweert met een zekere stelligheid dat dit zou gaan om een “[landgebonden] 15e vestiging van Holland Casino” en “niet om een vestiging die een reeds bestaand filiaal zou vervangen”. Ikzelf vind het best tricky om het verhaal van Casinonieuws meteen voor waar aan te nemen. Ik ben daar zelf niet aanwezig geweest en ik weet dus niet hoe de speech van Van Lambaart precies geweest is. Is de auteur van dat bericht dan wel écht zo'n goede toehoorder geweest? Wanneer dat er door Van Lambaart met een “15e vestiging” gedoeld zou zijn op Holland Casino Online en hij drukte zich misschien wat vreemd/ongelukkig uit, dan kan er natuurlijk sprake zijn van een spraakverwarring. Weten jullie misschien meer over dit onderwerp?
  9. Heeft Holland Casino online verder ook een bepaald loyaliteitsprogramma??
  10. In dat geval: Gefeliciteerd, @foxy!! Je hebt een goed besluit genomen.
  11. Ikzelf zit hier ook erg over te twijfelen. Op dit moment neig ik er naar om mij ook voor de eerstkomende zes maanden uit te schrijven via dat Cruks. Ikzelf heb ik het verleden 3 maal uit eigen beweging een preventief bezoekverbod voor telkens zes maanden aangevraagd bij Holland Casino. De laatste keer dat mijn preventief bezoekverbod afliep, was rond 15 juni 2020. Ik speel zelf bijzonder vaak blackjack. Online spreekt dat ‘Power Blackjack’, ‘Free Bet Blackjack’ of ‘Infinite Blackjack’. Het enige nadeel van die vormen van blackjack is, vind ik, dat er haast altijd verschrikkelijke andere spelers zijn die tienen splitsen en/of die een kaart kopen op 19. Van dat soort zaken gebeuren daar heel de tijd, dat voelt toch al spelbederf!! Maar goed.. Ik denk er nog even over na, misschien ga ik mij uitschrijven in Cruks.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.