Spring naar bijdragen

LuckyV

Members
  • Aantal bijdragen

    17
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

LuckyV's Achievements

Member

Member (2/3)

6

Waardering in de gemeenschap

  1. Update: Mail gekregen van eCogra. Case is aangenomen en word onderzocht.
  2. Ik heb al door dat dit een forum is en ik dacht dat dit in contact ligt met casino’s zoals anderen websites die echt in verband liggen met het casino. Heb inmiddels een advocaat erop, een valse aangifte zou ik niet doen als het verhaal niet waar is. Communicatie is altijd netjes geweest en heb nooit iemand uitgescholden of in caps lock of in een rare manier gepraat tegen het casino. Heb alle emails tussen mij en het casino opgevraagd en heb alles op papier. Daarin kun je ook zien dat ik beleefd ben. TEN DERDE: Mocht ik onbeleefd zijn en een medewerker hebben uitgescholden, zou het casino dat gewoon aangeven en de reden zeggen van mijn permanente sluiting. Ook is mijn account is 3 maanden bevroren en daarna meteen permanent gesloten. bedankt iedereen voor de reacties maar dit word verder opgelost met eCOGRA en mijn advocaat.
  3. Ja en dan glitched het? Dat is geglitched geld, iets wat je niet kunt inzetten. In bijvoorbeeld een tafelspel. En nog geen reden om een account 3 maanden te vriezen en daarna permanent te sluiten
  4. Wat 😂 Sinds wanneer bestaat er geglitched geld. Ten tweede dat geld zou je dan niet kunnen inzetten. ten derde: waarom word mijn account permanent gesloten als het een glitch is?
  5. MGA verwijst mij door naar eCOGRA. De punten die je benoemde zijn niet van toepassing. Heb eerder uitbetaald, mijn correcte gegevens zijn ingevuld op de site en helemaal geverifieerd. En kijk mocht ik iets fout hebben gedaan, wat ik zelf niet door heb gehad. Wil ik dat graag weten met een uitleg en niet eerst 3 maanden mijn account bevriezen wanneer ik wil uitbetalen en vervolgens mijn account permanent sluiten zonder geldige reden. ik hou het up to date wat ecogra zegt. gaat nog wel ff duren moet de bewijzen nog opsturen etc nadat mijn zaak is geaccepteerd door hun.
  6. Geen idee waar jij het over heb? Betsson? En volgensmij blijft het gokken. Zo grappig dat wanneer je een groot geld bedrag heb het opeens onmogelijk is. Terwijl je op de video mijn balance ziet, mijn inzetten, dat ik chat met de medewerkers. ten tweede: hoe kun je geld winnen op een verkeerde manier? Stel dat zou zo zijn zou ik graag een uitleg van hun willen en niet klakkeloos mijn account dicht gooien zonder enige reden
  7. Heb zojuist antwoord van MGA dat ik eCOGRA moet contacten. Heb dit zojuist gedaan en krijg binnen 7 dagen antwoord. MGA zei in het verleden iets heel anders en nu verwijzen ze me door naar eCOGRA. Apart.
  8. Beste, MGA laat er niks over los en sluit zich aan bij casinowinner. Account blijft gesloten met als reden management decesion. Als ik 30 maal vraag wat de reden is en wat ik fout heb gedaan geven ze daar geen antwoord op. Geld was gewonnen op verschillende slots (max bets) + tafelspellen. Storting was destijds gewoon gedaan via mijn bank. Dat was toen destijds nog ING. Heb nu momenteel een anderen bank. Ik weet van mezelf dat ik geen enkele regel heb overtreden dus dat het account permanent word gesloten zonder enige reden na die winst zegt voor mij al genoeg. Account was helemaal geverifieerd en heb al eerder uitbetalingen gedaan.
  9. Stuur je nummer in een DM, dan laat ik je de video zien. Als je er echt zo erg op geilt mag je het zien hoor voor mij geen probleem.
  10. Ah, dan is dat mijn fout. Zal de post dan idd verwijderen.
  11. Waarom zou ik ‘wolfie’ die niet bij onetime werkt, die niks kan betekenen. Dingen gaan vertellen en schermopnames opsturen. Ik weet wat ik voor bewijzen heb. Ook is mijn account gesloten voor geen enkele reden. Heb geen enkele regel overtreden dus dat moet al genoeg zeggen.
  12. Heb ik ook zeker gedaan Duhh, als ik aangifte doe bij de politie. Eerste wat ik heb gedaan is naar MGA gaan… komt niet echt ver met de opties die je geeft. Fijne dag verder
  13. Kan jij helpen of ben jij gewoon een benieuwde gokker die af en toe hier en daar wat speelt? Ten tweede, je kan heel goed heel veel geld winnen op slots. Er bestaan 10/20.000 euro feature buys. Daarin kun je tonnen winnen in 1 bonus spin. Schermopnames deel ik niet openbaar en deel ik alleen met iemand die kan helpen. Nogmaals als je denkt dat ik voor me lol 2 jaar bezig ben met deze zaak maar geen bewijzen heb gaat er iets goeds mis bij je…
  14. Nee? Joker Millions is 1 van de slots waar ik als laatst een groot bedrag heb gewonnen. Heb het nooit gehad over jackpot. Heb het hele woord jackpot niet eens in m’n mond gehad. Voortaan even wat beter lezen voordat je conclusies trekt Fijne dag en graag alleen mensen die kunnen helpen en niet hier zijn om te vragen of het verhaal klopt. Heb alle aangiftes hier liggen en schermopnames.
  15. Ik heb nooit gezegd dat ik al mijn geld heb gewonnen van Joker Millions. En waarom zou ik een verhaal opmaken terwijl ik alles op screenrecord heb vanuit mijn Iphone die avond. Ben je hier om verhalen te lezen of om mijn geld terug te krijgen?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.