Spring naar bijdragen

Ruimzien

Members
  • Aantal bijdragen

    10
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Ruimzien's Achievements

Member

Member (2/3)

6

Waardering in de gemeenschap

  1. Beste mensen, misschien was ik wat ongeduldig maar vandaag hebben beide casino's de tegoeden op mijn bankrekening gestort. Bedankt iedereen voor alle bijdragen. Discussie gesloten.
  2. Zojuist ontvangen van service @fortuincasino.com: Beste, Vriendelijk bedankt voor uw e-mail. We hebben uw aanvraag voor uitbetaling in goede orde ontvangen en hebben deze reeds verwerkt. Bedankt voor het spelen en vertrouwen in Polder Casino. Met vriendelijke groet, Hugo Customer Service Team Een beetje warrig maar er zit waarschijnlijk toch schot in...! Op 2-6 onderstaand bericht ontvangen van service@poldercasino: Beste, Uw uitbetaling was succesvol. Het bedrag van uw tegoed is overgemaakt naar de gekozen uitbetaal methode. Klantenservice Team, Tot op heden is er nog niet op mijn rekening bijgeschreven, of ben ik te ongeduldig?
  3. Hoi LasVegasNic, hiervoor hoef ik niet te sparen hoor, ik hoef alleen maar naar Axel op Zeeuws-Vlaanderen te gaan om een gokje in Las Vegas te wagen: Las Vegas is vlakbij Axel Of naar Partycentrum Las Vegas in Zaandam.
  4. Dat is mooi waardeloos dan. Ik kijk even verder op Onetime. Dank je.
  5. Ik informeer jullie hier over de storting. Ik wil wel spelen bij een ander casino maar de vraag is bij welk en wat is een goed en betrouwbaar casino? Waar kan ik ergens informatie vinden? Ik heb een keer bij Dunder gespeeld maar was daar zo door mijn credit heen. Wanneer er wat werd gewonnen dan ging het om centen in plaats van Euro's, Een leuke upgrade van 20 of 30 Euro zoals bij Fortuin en Polder was er niet bij.
  6. Dank je Gier, ik heb het gevonden. Bij Polder casino stond de knop inderdaad standaard rechtsonder en bij Fortuin casino moest ik naar een bepaald punt scrollen met de pagina voor de knop tevoorschijn kwam. Het is inmiddels opgelost. Men zei dat mijn mail niet was ontvangen terwijl ik toch volgens de instructies heb gehandeld. Maar Esther heeft het prima opgelost! Nu maar afwachten of de centjes worden gestort. Nogmaals bedankt voor de aanwijzingen, verder een fijn weekend allemaal.
  7. Kun je dan even uitleggen hoe ik bij de Live-chat kan komen? Ik krijg alleen de site te zien met daar overheen de "Zwarte Donderdag" melding en op de site is niets aan te klikken.
  8. Er is totaal geen contact (meer) mogelijk met Polder Casino, niet per e-mail, niet per chat en niet per telefoon. It sucks.
  9. Hallo JackPot, ik blijf hopen en houd jullie hier op de hoogte, positief of negatief...
  10. Donderdag 1 juni verscheen het bericht op de website van Fortuin Casino dat dit casino per 1 juni gesloten is. Er staat ook een melding dat je saldo wordt uitbetaald na een verzoek hierom per e-mail aan service @ fortuincasino.com. Onmiddellijk een mail gestuurd met alle gegevens met het verzoek om uitbetaling maar tot op vandaag (zaterdag 3 juni) totaal geen reactie gekregen, ook niet na een paar herinneringsmails. Een onfrisse zaak lijkt mij. Hetzelfde verzoek naar Polder Casino gestuurd en een uur later al antwoord dat het saldo wordt klaar gezet op de gebruikelijke manier en de volgende dag een bericht dat de uitbetaling binnen enkele dagen zou worden gedaan.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...