Spring naar bijdragen

Kboy22

Members
  • Aantal bijdragen

    6
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Kboy22's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

6

Waardering in de gemeenschap

  1. Casino's moeten een bepaalde verantwoordelijkheid nemen. In dit geval hebben zij dat niet gedaan, slordig. Het uitsluiten van spelers is een manier om verslaving of beginnende verslaving tegen te gaan. Ik kan je alleen aanraden zelf de verantwoordelijkheid te nemen. Doe het gewoon niet meer, lukt dat niet? Zoek hulp. Het klinkt heftig, maar als je alleen niet meer speelt wanneer je wordt uitgesloten, denk ik dat het verstandig is afspraken met jezelf te maken. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  2. UPDATE!! Gisteren contact gehad met Unibet. Ze begrijpen de situatie en hebben de openstaande withdraw direct verwerkt. Mijn account is gesloten en er is een nieuw account aangemaakt. Om dit de volgende keer te voorkomen. Al met al, zeer netjes opgelost door Unibet. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  3. Laten we hopen dat het goed kom, I'll keep you posted!! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  4. Vooral roulette, maar ook het live dreamcather wheel trekt regelmatig mijn aandacht [emoji14] Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  5. Bedankt voor je snelle reactie! Het gaat om € 200,-. Genoeg geld om het toch even na te vragen. Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
  6. Hi leden! Al jaren gok ik weleens online. 6 jaar geleden ben ik echter zo dom geweest om op 16 jarige leeftijd met wat vrienden een account aan te maken (Unibet). Nu ik 22 ben en nog regelmatig speel was ik mij van geen kwaad bewust tijdens het gebruik van mijn account. Totdat ik afgelopen week een withdraw probeerde te maken en deze op hold kwam te staan. Standaard ID controle vanuit Unibet wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Geen probleem en direct verstuurd. Nu kom ik erachter dat ik nog steeds op het account speel, wat ik op 16-jarige leeftijd heb aangemaakt.. En er dus een verkeerde geboortedatum in staat. Ik heb de klantenservice van Unibet gesproken (erg vriendelijk), maar mijn account is direct geblokkeerd. Heeft iemand ervaringen met de afhandeling van z'on soort situatie? Ik ben benieuwd of ik mijn geld ooit nog terug ga zien. Groet! Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.