Spring naar bijdragen

Zou dit echt kunnen werken? Ervaringen gezocht


Aanbevolen berichten

Ok. Ik ben dus iemand die van gokken wel een probleem maakt. Ik word er t#ring onzeker van en al m'n geld tot soms m'n huur toe gaat eraan.

Ik zoek al meer dan een 4 jaar een uitweg. Ik heb aan verschillende therapieën en programma's deelgenomen. Vaak met geen en soms met wisselend succes.

Op een gegeven moment kwam ik uit bij Ayahuasca. Een zogenaamd plant medicijn, dat verslavingen zou verhelpen.

Maar ik ben hier flink huiverig voor en slik ook medicatie, wat niet samen gaat.

Nu, kwam ik een shambala druppels review tegen. Normaal gesproken blijf ik uit de weg van die zogenaamde ervaringen, maar deze klonk authentiek. Zeker ook, omdat sinds kort er steeds meer positieve ervaringen binnen stromen.

Maar goed. Ik blijf sceptisch. Ik kan me voorstellen dat iemand echt ervaringen met deze druppels heeft en mij dan vooral kan vertellen of het ze met gokken heeft geholpen, of andere verslavingen?

Ik hoor het graag van jullie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi. Vervelend te horen dat gokken echt een probleem is voor je. Ik zou zeker niet aan deze vreemde medicijnen beginnen en starten bij je huisarts die je kan doorverwijzen naar een verslavings deskundige. Blijf ver weg van deze onbekende geneesmiddelen. Zeker als je al sceptisch bent tov een veilige vaccinatie is dit wel helemaal next level gokken met je leven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is echt weer een hype waar ontzettend veel geld aan wordt verdiend zonder dat er enig bewezen effect is. Iedereen is opzoek naar verlichting en deze trends spelen daar goed op in. Het is echt kneiter duur zag ik net. In een gemiddelde smartshop kun je voor veel minder geld kruidenmengsels kopen die voor wat ontspanning kunnen zorgen. MAAR als je verslavingsgevoelig bent - en dat ben je schat ik zo in - dan heb je ook in een smartshop niets te zoeken. En sowieso helpt wat voor middel dan ook niet tegen gokken; er bestaat geen medicijn of kruid tegen gokgedrag. Zoek professionele hulp. Laat je verwijzen door de huisarts of meld je bij de anonieme gokkers (AGOG).

En schrijf je vanaf 1 oktober in bij het CRUKS.

bewerkt door TV78 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek hulp. Probeer het niet alleen op te lossen. Je hebt steun nodig van mensen die verstand hebben van verslavingsproblematiek. En alsjeblieft, vergok niet het geld dat je nodig hebt om je huur te betalen. Betaal je geen huur, dan zit je binnen enkele maanden gigantisch in de shit, waarbij je kans loopt om uit je huis gezet te worden.
Zoek hulp voor je goklust, en zoek hulp van een budgetcoach. Zodat de dingen die echt betaald moeten worden, zoals je huur, je energierekening, je waterrekening en je zorgverzekering betaald worden. Je wilt niet weten hoe moeilijk je leven wordt als je het geld wat je daarvoor nodig hebt vergokt.

Heb je die  geldproblemen niet, maak dan een “gokbudget”. Geld dat je niet nodig hebt voor essentiële dingen, maar wat je van jezelf mag vergokken omdat je houdt van een gokje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei GokNee:

Ok. Ik ben dus iemand die van gokken wel een probleem maakt. Ik word er t#ring onzeker van en al m'n geld tot soms m'n huur toe gaat eraan.

Ik zoek al meer dan een 4 jaar een uitweg. Ik heb aan verschillende therapieën en programma's deelgenomen. Vaak met geen en soms met wisselend succes.

Op een gegeven moment kwam ik uit bij Ayahuasca. Een zogenaamd plant medicijn, dat verslavingen zou verhelpen.

Maar ik ben hier flink huiverig voor en slik ook medicatie, wat niet samen gaat.

Nu, kwam ik een shambala druppels review tegen. Normaal gesproken blijf ik uit de weg van die zogenaamde ervaringen, maar deze klonk authentiek. Zeker ook, omdat sinds kort er steeds meer positieve ervaringen binnen stromen.

Maar goed. Ik blijf sceptisch. Ik kan me voorstellen dat iemand echt ervaringen met deze druppels heeft en mij dan vooral kan vertellen of het ze met gokken heeft geholpen, of andere verslavingen?

Ik hoor het graag van jullie.

Medicatie tegen gokken is er niet.Meteen in laten schrijven in het CRUKS straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.