Spring naar bijdragen

Ik stel me even voor


Rubix

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Budgetvrouw:

Nice! Ook een beetje snel? Ooit aan wedstrijden meegedaan?

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
 

Mijn record was 38 seconden, maar dat was toen ik er echt elke dag mee trainde. Op dit moment haal ik rond de 1.30 minuten. Ik heb nooit aan wedstrijden meegedaan. Wel tijdens goochelmeetings een wedstrijd speedcuber leren kennen en die had gemiddeld ongeveer 10 seconden. Sowieso is het niveau van Nederlandse speedcuber heel hoog en het zit gemiddeld ongeveer op 7,5 seconden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn record was 38 seconden, maar dat was toen ik er echt elke dag mee trainde. Op dit moment haal ik rond de 1.30 minuten. Ik heb nooit aan wedstrijden meegedaan. Wel tijdens goochelmeetings een wedstrijd speedcuber leren kennen en die had gemiddeld ongeveer 10 seconden. Sowieso is het niveau van Nederlandse speedcuber heel hoog en het zit gemiddeld ongeveer op 7,5 seconden.
Aah nice! Welke speedcuber was dat? Misschien ken ik hem

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Budgetvrouw:

Nee maar wel speedcuber haha. Record 15 seconden officieel op een wedstrijd. Gemiddeld doe ik er 25 seconden over op dit moment. Laatste tijd niets meer zoveel gedaan

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
 

Aha, dan weet je precies hoe hoog het niveau is van de Nederlandse cubers. :) Ze heet Mirthe ten Pas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...