Spring naar bijdragen

Uitstel tot 17:00 uur online gokmarkt!


Aanbevolen berichten

Mijn ervaringen tot nu toe met Toto:

Ik had daar al een account, dus net even proberen in te loggen weer, nu ze weer eindelijk in de lucht zijn.

Zoals verwacht moest ik nog wel een aantal dingen opnieuw aanleveren:

- leeftijd check (gedaan)

- paspoort upload (gedaan)

- instellen limieten (gedaan, maar ging met enige hapering)

Vervolgens wil ik inloggen in mijn account ......... kom ik er niet in, of ik even contact wil opnemen met de Klantenservice.

Deze bel ik en ik hoor ....29 mensen in de wachtrij ....dus telefoon op speaker en w88 maar .....

Het duurde niet heel erg lang, het viel mij 100% mee totdat ik een vrolijke Surinaamse dame aan de lijn kreeg die mijn verhaal aanhoorde en aangaf mij meteen door te verbinden met de juiste afdeling....

IK hoor een beltoon, duurde een tijdje en toen nam er iemand op met  ..."hallo?" (alsof ie net wakker was ...en vervolgens wordt de verbinding verbroken.....grrrrrr

Ik opnieuw bellen met klantenservice ........ 69 wachtende voor mij!! .......ik word gek!!!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.