Spring naar bijdragen

Verificatie mail komt niet binnen, TOTO schuift het op KSA [emoji85]


TheTurtle

Aanbevolen berichten

Op 6-11-2021 om 17:17 zei Remy de rover:
Op 6-11-2021 om 14:44 zei TheTurtle:
Tja.. en weer wachten… momentje geduld nog aub.. er zijn nog 10000000 voor u..
IMG_8807.thumb.jpg.4beed67256d0b48c73dcac4cd0cafe41.jpg

Ik had allang ontploft.....btw bij HC gaat het ook niet makkelijk al is het email verkeer behoorlijk snel

Ik wacht bij HC ook nog steeds op antwoord 🙂

Ook bij TOTO nog steeds geen mail of bericht gehad. 
Ze zouden me op zn minst moeten melden dat t is opgelost neem ik aan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei TV78:

Meer dan een maand bezig en dan krijg je de tip om in de spam te kijken.. alsof je dat zelf nog niet had bedacht. Op naar weer twee weken wachten 🤞

Haha precies dat TV78! 

Om het verhaal nog wat duidelijker te maken richting de TOTO heb ik even deze Video opgenomen
Wellicht komt de boodschap nu langzaam binnen dat ze niet heel handig bezig zijn met deze vragen waar ze mij mee aan het lijntje houden 🙂 

TOTO, Wake up! als ik een video kan opnemen om dit uit te leggen die tevens op Onetime Youtube kanaal is geupload (verborgen) dan moet er toch wel een lampje beginnen te dagen :P 



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Waar was ik gebleven.. 
Oh ja! het Youtube Filmpje, heeft duidelijk impact gemaakt op de gasten bij TOTO 🙂

Of.. nee.. 

IMG_9816.thumb.PNG.c340aebf4797cec01404441ed615761c.PNG

Ik ontving na hun poging wederom geen email.
2 Dagen later (ja de tijd word ineens korter dat ze reageren)
kwamen ze met de volgende reactie waarop ik besloot een klein beetje te helpen.
Ik bood aan dat ze mijn mail adres konden wijzigen.

InkedIMG_9817_LI.thumb.jpg.63eba41b9a81c6544f04abe10f427ed2.jpg

En dat is gelukt!
Ik heb mijn mail adres eindelijk kunnen verifieren.. 
Maar nu komt het volgende..

Ik kan nog steeds niet verder met de verificatie!!!
IMG_9818.thumb.JPEG.71d0a3477105188c910baae034dfb41d.JPEG


De verder knop werkt niet en ik kan ook niet een knop vinden met " Begin helemaal opnieuw "
Wat in dit geval waarschijnlijk het beste geweest was. 

Wellicht had TOTO dit zelf aan kunnen bieden 😉

 

612639132_totoverder.thumb.PNG.0111881867f8ca4b14e4ada0e4f3f25b.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van de kansloze antwoorden bij de klantenservice van TOTO, ik heb hem gevonden! :D
Ik dacht even JA! antwoord.. maar volgens mij denken ze bij de TOTO dat ik niet zo handig ben ofzo? 

Laten we even alles op een rijtje zetten..

2 Oktober Stuurde ik TOTO het bericht dat ik mijn mail adres niet kon verifieren. Het antwoord daarop was dat er problemen waren bij de registratie flow van de KSA. Mijn antwoord was uiteraard daarop dat het naar mijn idee niet de registratie flow was.

6 Okt. stuur ik opnieuw een bericht dat mijn probleem nog steeds niet opgelost is.

10 Okt. Vraag ik " Hallo? "

20 Okt. Krijg ik een automatisch bericht en noemen ze mij " TOTO-speler " Sorry TOTO maar ik ben geen speler. tenminste .. nog niet.. nog steeds niet.. (18 dagen later)

20 Okt. Ik stel opnieuw mijn vraag. 

23 Okt. Vraag ik nogmaals " Hallo? TOTO? " 

26 Okt. Nogmaals " HALLO!? "

29 Oktober (ja ja weer 9 dagen later) krijg ik reactie: Door drukte kan het langer duren. Nogmaals schuiven ze het af op de KSA dat slechte kwaliteits foto's niet automatisch gecontrolleerd kunnen worden.. Euh.. sorry TOTO maar mijn iphone 12 pro max maakt prima duidelijke foto's.. daarbij heeft dit niks te maken met het verificatie proces maar met het simpele feit dat mijn email niet geverifieerd word.

3 Nov. Vragen ze mij wat het mail adres is waarmee ik mijn account mee heb proberen aan te maken. en ik reageer hierop met mijn mail adres op 5 nov. omdat ik het inmiddels wel min of meer zat aan het worden ben. 

9 Nov. Ze kunnen niks ontdekken en vragen mij of ik in mijn spambox wil kijken.

10 nov. Ik reageer met dat al mijn spam automatisch opgevangen word door mijn Spam mail box van mijn eigen website en dat daar echt alles binnen komt normaal. maar geen mail van TOTO te zien.

10 Nov. ik besluit een video te maken van het feit dat ik nu helemaal niks mee zie als ik inlog bij TOTO

14 Nov. Ze bedanken mij voor het contact opnemen (beetje laat niet na meer dan een maand?) en of ik nogmaals wil inloggen via PC en nogmaals de mail zelf wil laten versturen. 
Mijn antwoord hierop is dat ik nog niets heb ontvangen ook niet in mijn spambox. na het opnieuw klikken van " Verstuur verificatie mail opnieuw" op de website van TOTO.nl

16 Nov. Ze zeggen nog een keer dat ik mijn mail moet kijken want ze hebben nu toch echt een mailtje verstuurd, Ik reageer hierop dat helaas er nog steeds geen mail binnen is en verzoek hun dan zelf om mijn mail adres te wijzigen in mijn gmail. 

21 Nov. Ze vragen mij of nu nadat mijn mail is aangepast er een mail binnenkomt.  En JA! ik heb ineens een mailtje binnen! eindelijk dacht ik! eindelijk op TOTO.nl .. maar helaas.. De ID verificatie is de volgende valkuil waar ik tegen aan loop. En stuur dit met screenshot dan ook naar hen toe.

23 Nov. Ik krijg opnieuw de vraag of ik mijn mail adres wil geven (best raar want ze hebben in hun chat geschiedenis neem ik aan wel staan dat dat het vorige probleem was???) Maar goed, ik snap ze zijn niet allemaal even handig met de computer als dat ik ben dus ik geef opnieuw mijn mail adres. 

 

Dan zijn we aangekomen bij vandaag.. 
Ik vind dit antwoord eigenlijk om te janken.. 
Als ze terug hadden gekeken hadden ze gezien dat ik best wel t een en ander begrijp van een computer.
En wat me nog het meeste stoort is dat ik binnen een minuut reageer maar gewoon weer onder aan de stapel van vragen kom te liggen. ze geven antwoord en vervolgens pakken ze de volgende case. 

Ik noem het zorgwekkend en ben dan ook zwaar teleurgesteld in TOTO.nl die als 1 van de weinige toch wel enige ervaring online heeft in Nederland momenteel. 

 InkedIMG_9817_LI.thumb.jpg.1d51586f4620fc16c8b2b8cd20a3f88f.jpg

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het kader van de kansloze antwoorden bij de klantenservice van TOTO, ik heb hem gevonden!
Ik dacht even JA! antwoord.. maar volgens mij denken ze bij de TOTO dat ik niet zo handig ben ofzo? 

Laten we even alles op een rijtje zetten..

2 Oktober Stuurde ik TOTO het bericht dat ik mijn mail adres niet kon verifieren. Het antwoord daarop was dat er problemen waren bij de registratie flow van de KSA. Mijn antwoord was uiteraard daarop dat het naar mijn idee niet de registratie flow was.

6 Okt. stuur ik opnieuw een bericht dat mijn probleem nog steeds niet opgelost is.

10 Okt. Vraag ik " Hallo? "

20 Okt. Krijg ik een automatisch bericht en noemen ze mij " TOTO-speler " Sorry TOTO maar ik ben geen speler. tenminste .. nog niet.. nog steeds niet.. (18 dagen later)
20 Okt. Ik stel opnieuw mijn vraag. 

23 Okt. Vraag ik nogmaals " Hallo? Toto? " 
26 Okt. Nogmaals " HALLO!? "

29 Oktober (ja ja weer 9 dagen later) krijg ik reactie: Door drukte kan het langer duren. Nogmaals schuiven ze het af op de KSA dat slechte kwaliteits foto's niet automatisch gecontrolleerd kunnen worden.. Euh.. sorry toto maar mijn iphone 12 pro max maakt prima duidelijke foto's.. daarbij heeft dit niks te maken met het verificatie proces maar met het simpele feit dat mijn email niet geverifieerd word.

3 Nov. Vragen ze mij wat het mail adres is waarmee ik mijn account mee heb proberen aan te maken. en ik reageer hierop met mijn mail adres op 5 nov. omdat ik het inmiddels wel min of meer zat aan het worden ben. 

9 Nov. Ze kunnen niks ontdekken en vragen mij of ik in mijn spambox wil kijken.

10 nov. Ik reageer met dat al mijn spam automatisch opgevangen word door mijn Spam mail box van mijn eigen website en dat daar echt alles binnen komt normaal. maar geen mail van TOTO te zien.

10 Nov. ik besluit een video te maken van het feit dat ik nu helemaal niks mee zie als ik inlog bij toto. 
14 Nov. Ze bedanken mij voor het contact opnemen (beetje laat niet na meer dan een maand?) en of ik nogmaals wil inloggen via PC en nogmaals de mail zelf wil laten versturen. 
Mijn antwoord hierop is dat ik nog niets heb ontvangen ook niet in mijn spambox. na het opnieuw klikken van " Verstuur verificatie mail opnieuw" op de website van toto.nl

16 Nov. Ze zeggen nog een keer dat ik mijn mail moet kijken want ze hebben nu toch echt een mailtje verstuurd, Ik reageer hierop dat helaas er nog steeds geen mail binnen is en verzoek hun dan zelf om mijn mail adres te wijzigen in mijn gmail. 

21 Nov. Ze vragen mij of nu nadat mijn mail is aangepast er een mail binnenkomt.  En JA! ik heb ineens een mailtje binnen! eindelijk dacht ik! eindelijk op toto.nl .. maar helaas.. De ID verificatie is de volgende valkuil waar ik tegen aan loop. En stuur dit met screenshot dan ook naar hen toe.

23 Nov. Ik krijg opnieuw de vraag of ik mijn mail adres wil geven (best raar want ze hebben in hun chat geschiedenis neem ik aan wel staan dat dat het vorige probleem was???) Maar goed, ik snap ze zijn niet allemaal even handig met de computer als dat ik ben dus ik geef opnieuw mijn mail adres. 
 
Dan zijn we aangekomen bij vandaag.. 
Ik vind dit antwoord eigenlijk om te janken.. 
Als ze terug hadden gekeken hadden ze gezien dat ik best wel t een en ander begrijp van een computer.
En wat me nog het meeste stoort is dat ik binnen een minuut reageer maar gewoon weer onder aan de stapel van vragen kom te liggen. ze geven antwoord en vervolgens pakken ze de volgende case. 

Ik noem het zorgwekkend en ben dan ook zwaar teleurgesteld in TOTO.nl die als 1 van de weinige toch wel enige ervaring online heeft in Nederland momenteel. 

 InkedIMG_9817_LI.thumb.jpg.1d51586f4620fc16c8b2b8cd20a3f88f.jpg

 
Wat een poppekast man, ze willen jou gewoon niet op hun site
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bizar toch hoe slecht zij alles op orde hebben.
Zeker gezien het feit dat TOTO altijd al bestond itt andere partijen. Weliswaar alleen gericht op sportbetting maar wel al jaren actief op dat online gebied.
Ik kreeg laatst een mail met een waarschuwing dat ik alleen geld mag storten met mijn eigen rekening en niet met die van iemand anders en dat volgende keer mijn rekening wordt geblokkeerd (Nooit geld gestort met een andere rekening). Dus aangezien je niet met ze kan chatten, maar even gebeld. Die gaven aan dat meerdere mensen die melding kregen maar niet konden helpen en ze mij doorverbonden naar een andere afdeling. Vervolgens langer dan 30 minuten in de wacht gestaan en toen maar opgehangen.
Nu al mijn geld maar van TOTO gehaald. Heb geen zin in gezeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het is een wonder! 

Ik mag eindelijk spelen op TOTO.nl

Nu heb ik het zelf ook even een weekje of 2 links laten liggen omdat ik er klaar mee ben maar uiteindelijk hebben ze t opgelost. 

Dus mocht je echt graag bij TOTO willen spelen en in een soort gelijke situatie zitten heb even (een maand of 2) geduld! maar het komt !misschien! wel goed :)

Capturetoto.PNG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...