Jump to content

Verificatie mail komt niet binnen, TOTO schuift het op KSA [emoji85]


Recommended Posts


Goeie vraag, ik kan eigenlijk bij de toto geen kant op. Behalve bellen. Maar dat vind ik wel een beetje eng.. (met een knipoog) dus ben wel benieuwd of ze uiteindelijk toch mijn vraag gaan beantwoorden via de messenger :-)

Daar ga ik wel vanuit dat je vraag txt beantwoord wordt anders is het geen goeie reclame


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4 uur geleden zei MrT:


Ik neem aan dat deze story een vervolg krijgt hier emoji16.png


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte 🙂 ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het daadwerkelijk duurt voor ze gaan antwoorden.. en hoevaak ik mijn vraag moet gaan stellen om antwoord te krijgen 😛 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 23-10-2021 om 13:22 zei TheTurtle:

Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte 🙂 ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang het daadwerkelijk duurt voor ze gaan antwoorden.. en hoevaak ik mijn vraag moet gaan stellen om antwoord te krijgen 😛 

Ik ben al weken lang bezig. Tot op heden nog geen antwoord. Zelfs een klacht ingediend.Dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.Gelukkig zijn er meer opties dan Toto

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

52 minuten geleden zei Theowkuh:

Ik ben al weken lang bezig. Tot op heden nog geen antwoord. Zelfs een klacht ingediend.Dit heb ik nog nergens anders meegemaakt.Gelukkig zijn er meer opties dan Toto

Meer opties zijn er zeker! Batavia en Betcity zijn erg goede alternatieven! Waarbij Batavia veel games hebben en de games lopen gelukkig niet vast. Wat ik bij andere aanbieders wel zie!

Link to comment
Share on other sites

Meer opties zijn er zeker! Batavia en Betcity zijn erg goede alternatieven! Waarbij Batavia veel games hebben en de games lopen gelukkig niet vast. Wat ik bij andere aanbieders wel zie!

Welke site vind je persoonlijk het prettigst?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Inmiddels weer een paar dagen verder.. en nog steeds geen reactie op de laatste berichten die ik gestuurd heb. Toto!? 
Word wakker! beantwoord je berichten zoals je dit beloofd! :)

Best bijzonder dat ik van het kleine Nederlandse aanbod dat er is maar een paar normaal heb kunnen inloggen. zonder problemen zoals geen verificatie mail of een account die pending is. 

 

Holland Casino laat net als Toto steekjes vallen wat klanten service betreft. 

Ik houd bij beide mijn standpunt vast. ik wil per mail / live chat / messenger mijn probleem opgelost hebben.
Bellen zou niet nodig moeten zijn bij zulke grote organisaties. 

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei TheTurtle:

Tja.. en weer wachten… momentje geduld nog aub.. er zijn nog 10000000 voor u..

IMG_8807.jpg

Hopelijk is het voor het einde van het jaar opgelost 😅

Ik had op 2 oktober via Twitter iets naar de klantenservice gestuurd; nooit iets inhoudelijks terug gekregen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...