Spring naar bijdragen

Wat is jouw spelersnaam bij GG Poker?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Skale:

@TheGreatOne is er een beetje traffic op ggpoker? En speel je alleen tegen andere nederlanders?

114293 spelers online (geen grap) groter dan Stars.

 

Je speelt tegen iedereen (niet exclusief tegen Nederlanders).

 

Onze @Lady_Diamondgaat een hele uitgebreide review maken over GG poker aankomende dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Zojuist geregistreerd bij ggpoker. Dat ging op een enkel akkefietje na meteen goed. Beter dan bij HC waar mijn account op een of andere manier tijdelijk bevroren is. Mijn username daar is mslangen777

De eerste uitdaging van hun Huwelijksreis lijkt niet mogelijk te zijn. Ik moet drie All in or fold SNGs spelen, maar deze staan helemaal niet in de lijst, ik zie alleen cash games staan. Ach ja......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees net dat er schijnbaar wat problemen zijn omtrent jackpots bij ggpoker..op een instagram account van een speler genaamd LoempiaPoker lees ik wat over problemen omtrent een jackpot van 10000 euro(en waarschijnlijk ook andere jackpots🤔) die schijnbaar(nog niet)door Nederlandse spelers gewonnen kan/kunnen worden maar wel door anderen.Genoemde speler heeft van de organisatie een mail gekregen omtrent dat laatste...ik heb zelf niet zo heel veel verstand van poker(meer van slots)en ik heb (nog)geen account aangemaakt bij genoemde aanbieder.Niet mijn bedoeling hier om genoemde organisatie zwart te maken(gewoon een mededeling mijnerzijds)...ik zag dat genoemde speler LoempiaPoker mij volgde op mn Insta en toen las ik dat bericht🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei mslangen777:

Hoi,

Zojuist geregistreerd bij Ggpoker. Dat ging op een enkel akkefietje na meteen goed. Beter dan bij HC waar mijn account op een of andere manier tijdelijk bevroren is. Mijn username daar is mslangen777

De eerste uitdaging van hun Huwelijksreis lijkt niet mogelijk te zijn. Ik moet drie All in or fold SNGs spelen, maar deze staan helemaal niet in de lijst, ik zie alleen cash games staan. Ach ja......

ik kon hem ook niet vinden, dat wordt een korte huwelijksreis 😒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben er door heen gekomen toen ik het via de desktop probeerde. Nick: Driekwart.
Vind het welheel onoverzichtelijk en mega druk over komen. En mis bij de toernooien zover ik heb kunnen zien de micro stakes. Minimum is 5 buyin. En vind het irritant dat je niet gelijk je kaarten ziet maar alleen het topje zeg maar, alsof je de kaarten zelf moet bekijken. Zal vast via instellingen aangepast kunnen worden.. En vind het ook wat kinderlijk overkomen met die cartoonversie van Negreanu..
Hopelijk andere aanbieders beter en anders wachten totdat stars weer toe gelaten wordt..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei driekwart:

Ben er door heen gekomen toen ik het via de desktop probeerde. Nick: Driekwart.
Vind het welheel onoverzichtelijk en mega druk over komen. En mis bij de toernooien zover ik heb kunnen zien de micro stakes. Minimum is 5 buyin. En vind het irritant dat je niet gelijk je kaarten ziet maar alleen het topje zeg maar, alsof je de kaarten zelf moet bekijken. Zal vast via instellingen aangepast kunnen worden.. En vind het ook wat kinderlijk overkomen met die cartoonversie van Negreanu..
Hopelijk andere aanbieders beter en anders wachten totdat stars weer toe gelaten wordt..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Hoe je kaarten worden getoond kan je inderdaad in de instellingen aanpassen, evenals dat je de aanwezige achtergrondmuziek en evt. achtergrondgeluiden kunt uitzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 9-10-2021 om 20:49 zei Gast ariejantje:

Hoi bedekken jullie ook de bsn nummer of hebben ze juist de bsn nodig?

ik heb alleen voor kant van paspoort geüpload en bsn nummer staan op achter kant en kon gewoon registeren als ik het goed had  maar je moet wel veel meer doen dan voor de legalisatie :P toen was account aan maken storten en klaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...