Spring naar bijdragen

Wat is jouw spelersnaam bij GG Poker?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 4-10-2021 om 13:58 zei TheGreatOne:

Mijn pokernaam bij GGPoker is ONETIMENL

 

We willen t.z.t. leuke pokertoernooitjes gaan organiseren voor onze Onetimers.

ONETIMENL.png

je kan toch iets van eigen club gaan maken binnen GG net zo iets bij pokerstars toen home games  mijn GG naam is trouwens zelfde als hier op fourm 😛  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-10-2021 om 16:48 zei TheGreatOne:

114293 spelers online (geen grap) groter dan Stars.

 

Je speelt tegen iedereen (niet exclusief tegen Nederlanders).

 

Onze @Lady_Diamondgaat een hele uitgebreide review maken over GG poker aankomende dagen.

true en mooiste is word nog steeds zelfde gespeeld als op stars bedoel je ziet nog steeds hoop mensen met k6 allins callen van 100 bb enzo :P blijft mooi om te zien 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Een prijs als zijnde een toernooi? En dat is onder review? Dat is wel heel raar dan.

Ik vind het vooral vreemd omdat je tegenwoordig alles van te voren moet aanleveren. Ik maak mij niet druk omdat ik weet dat er niets mis is gegaan. Vind het alleen niet klant vriendelijk dat ze niets van zich laten horen. ( inmiddels wel en de bedragen staan nu op proccesing) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Heb eind december ook een account geopend bij GG poker. Huwelijksreis is een leuke actie. Ik kwam vrij vlot tot missie 25 van 25. Dat is goed te doen. Op dag 26 houdt de huwelijksreis voor de meesten wel op denk ik. Je moet dan namelijk een bounty hunter toernooi winnen en dat valt niet mee😁 Ik heb het niet eens geprobeerd. Wel van 50 dollar ca. 235 dollar gemaakt en netjes laten uitbetalen. Ik sta life time up bij GG❤️

Laat die Onetime toernooitjes maar komen. Ik ben er zeker bij als het schema het toelaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...