Spring naar bijdragen

Holland Casino Online is live maar het werkt niet


JackPot

Aanbevolen berichten

als je nieuwe software ingebruik gaat nemen , kun je eerst beter een panel gebruiken om de bugs op te sporen. Voorlopig zie ik slechts problemen . ik heb nog even tijd voor ik een account ga aanmaken. Wonderlijk dat de Dobbelsteen theorie nu al in twijfel wordt gebracht. Op ge plaatjes is niets te herkennen van mijn manier van spelen. Ik heb nog niets kunnen laten zien  en de eerste negatieve commentaren zijn op het forum al weer te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist na enige pogingen gelukt om document op te sturen en account aan te maken. Storten ging vlot, 100% bonus direct kunnen kiezen. Toch enkele miskleunen:

- als ik naar mijn profiel ga (rechts bovenin), dan staat daar bovenaan: Doe een storting om je account te activeren. Dat heb ik dus zojuist gedaan.

- De 25 freespins kwamen naar voren in een pop-up waar de spellen in stonden waarop je de freespins kon spelen. Bij openen van een spel echter geen freespins zichtbaar. In mijn profiel bij Bonussen en Acties staat onder BonusGeschiedenis wel de Welcome free spins, maar onder Free Spins staat Geen gratis spins ontvangen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vol goede moed begonnen aan het inschrijfavontuur. Stap 2 liep hij op vast. Allereerst omdat het e-mailadres al bekend was, en daarna kreeg ik een vage error, iets met mobile. Verschillende dingen geprobeerd. 

Kreeg vervolgens de melding om contact op te nemen met de klantenservice. Allereerst gebeld, en kreeg een robotachtige mevrouw aan de de telefoon. Niet fijn om naar te luisteren. Geen idee hoe lang ik zou moeten wachten, dit opgegeven. Vervolgens geprobeerd via de chat, maar daar heb je een login voor nodig. Toch geprobeerd en er werden al wat gegevens ingevuld (vreemd aangezien ik geen account heb). Vervolgens alsnog een error. Slechte zaak. Laatste poging: mailtje sturen, to be continued.

Ik speel wel bij Betcity

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Vol goede moed begonnen aan het inschrijfavontuur. Stap 2 liep hij op vast. Allereerst omdat het e-mailadres al bekend was, en daarna kreeg ik een vage error, iets met mobile. Verschillende dingen geprobeerd. 

Kreeg vervolgens de melding om contact op te nemen met de klantenservice. Allereerst gebeld, en kreeg een robotachtige mevrouw aan de de telefoon. Niet fijn om naar te luisteren. Geen idee hoe lang ik zou moeten wachten, dit opgegeven. Vervolgens geprobeerd via de chat, maar daar heb je een login voor nodig. Toch geprobeerd en er werden al wat gegevens ingevuld (vreemd aangezien ik geen account heb). Vervolgens alsnog een error. Slechte zaak. Laatste poging: mailtje sturen, to be continued.

Ik speel wel bij betcity

Je hebt denk ik het grote invulformulier ingevuld, dat deed ik ook, dan komt die melding dat het emailadres al bekend is. Wat je moet kiezen is "Inloggen". Dan log je in met je account voor het aardse casino - email en wachtwoord - en de melding komt dat je moet upgraden voor toegang tot het online casino. Dan volgt de mededeling dat het nu te druk is en log je weer uit. Ik ben er ook nog niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei rhellevo:

35min in de wacht gestaan.

heb van armoe maar opgehangen.

 

Nog een keer geprobeerd 50min in de wacht en toen kreeg ik een vriendelijke jonge man.

heeft me goed geholpen , hij wilde ook blijven hangen zodat ik me aanmelding kon afronden, helaas zat ik op dat moment in de auto (moest weg) toen ik thuis kwam geprobeerd en kwam al een stuk verder, helaas niet tot het einde , nu wachten op verificatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...