SCi Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Inmiddels is duidelijk dat je een al bestaand regulier account kunt upgraden naar een online account. Dat is ; als ze weer aanmeldingen toelaten... 🙄 Iig is er de optie om je bestaande mailadres dus te gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrT Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Interessant. Even op de website van HC gekeken. De promoties zijn voor spelers vanaf 24 jaar. Helaas voor mij dus, maar natuurlijk een goede stap om kwetsbare mensen te beschermen.Verstuurd vanaf mijn IN2013 met TapatalkDas idd jammerVerzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrT Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 En we zijn gestart, nog geen live eigen HC tafels actief (zal vanavond wel komen), leuke slots, ziet er goed uit en makkelijk navigeren. Ik ga even een paar uurtjes gokken, tot later Mooi hè die bonussen Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrT Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Na het vallen van nummertje 29, is de eerste 350 euro hier ook weer verdiend door onze staatskas De [mention=553]dobbelsteen[/mention]strategie werkt bij Holland Casino Online blijkbaar nog niet echt lekkerEn die strategie zal ook niet werken denk ikVerzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrT Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Na het vallen van nummertje 29, is de eerste 350 euro hier ook weer verdiend door onze staatskas De [mention=553]dobbelsteen[/mention]strategie werkt bij Holland Casino Online blijkbaar nog niet echt lekkerMisschien werkt de Jackpot strategie hier welVerzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dobbelsteen Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 als je nieuwe software ingebruik gaat nemen , kun je eerst beter een panel gebruiken om de bugs op te sporen. Voorlopig zie ik slechts problemen . ik heb nog even tijd voor ik een account ga aanmaken. Wonderlijk dat de Dobbelsteen theorie nu al in twijfel wordt gebracht. Op ge plaatjes is niets te herkennen van mijn manier van spelen. Ik heb nog niets kunnen laten zien en de eerste negatieve commentaren zijn op het forum al weer te lezen. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeValsspeler Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Zojuist na enige pogingen gelukt om document op te sturen en account aan te maken. Storten ging vlot, 100% bonus direct kunnen kiezen. Toch enkele miskleunen: - als ik naar mijn profiel ga (rechts bovenin), dan staat daar bovenaan: Doe een storting om je account te activeren. Dat heb ik dus zojuist gedaan. - De 25 freespins kwamen naar voren in een pop-up waar de spellen in stonden waarop je de freespins kon spelen. Bij openen van een spel echter geen freespins zichtbaar. In mijn profiel bij Bonussen en Acties staat onder BonusGeschiedenis wel de Welcome free spins, maar onder Free Spins staat Geen gratis spins ontvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DeValsspeler Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 En nog een miskleun: in de mail die ik kreeg dat mijn storting gelukt was, stond een link voor manieren om in contact te komen met ze. Die link leidt naar een 404-pagina. 😒 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jantje Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Ik maak net een account aan, maar heb mijn BSN niet hoeven op te geven. Mijn account en identiteit is geverifieerd, maar hoe hebben ze mij kunnen controleren in CRUKS? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 1 minuut geleden zei jantje: Ik maak net een account aan, maar heb mijn BSN niet hoeven op te geven. Mijn account en identiteit is geverifieerd, maar hoe hebben ze mij kunnen controleren in CRUKS? Volgens mij lezen ze de foto uit (automatisch) met je BSN (nummer). 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Vol goede moed begonnen aan het inschrijfavontuur. Stap 2 liep hij op vast. Allereerst omdat het e-mailadres al bekend was, en daarna kreeg ik een vage error, iets met mobile. Verschillende dingen geprobeerd. Kreeg vervolgens de melding om contact op te nemen met de klantenservice. Allereerst gebeld, en kreeg een robotachtige mevrouw aan de de telefoon. Niet fijn om naar te luisteren. Geen idee hoe lang ik zou moeten wachten, dit opgegeven. Vervolgens geprobeerd via de chat, maar daar heb je een login voor nodig. Toch geprobeerd en er werden al wat gegevens ingevuld (vreemd aangezien ik geen account heb). Vervolgens alsnog een error. Slechte zaak. Laatste poging: mailtje sturen, to be continued. Ik speel wel bij Betcity 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGreatOne Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 1 uur geleden zei TheGreatOne: Volgens mij lezen ze de foto uit (automatisch) met je BSN (nummer). Is bevestigd, geldt ook voor Betcity, TOTO casino, ggpoker en dus ook voor het Holland Casino Online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensor Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 9 minuten geleden zei TheGreatOne: Is bevestigd, geldt ook voor betcity, Toto casino, GGPoker en dus ook voor het Holland Casino Online. Bij TOTO casino hoef je het alleen maar in te typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensor Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 1 uur geleden zei TheGallant: Vol goede moed begonnen aan het inschrijfavontuur. Stap 2 liep hij op vast. Allereerst omdat het e-mailadres al bekend was, en daarna kreeg ik een vage error, iets met mobile. Verschillende dingen geprobeerd. Kreeg vervolgens de melding om contact op te nemen met de klantenservice. Allereerst gebeld, en kreeg een robotachtige mevrouw aan de de telefoon. Niet fijn om naar te luisteren. Geen idee hoe lang ik zou moeten wachten, dit opgegeven. Vervolgens geprobeerd via de chat, maar daar heb je een login voor nodig. Toch geprobeerd en er werden al wat gegevens ingevuld (vreemd aangezien ik geen account heb). Vervolgens alsnog een error. Slechte zaak. Laatste poging: mailtje sturen, to be continued. Ik speel wel bij betcity Je hebt denk ik het grote invulformulier ingevuld, dat deed ik ook, dan komt die melding dat het emailadres al bekend is. Wat je moet kiezen is "Inloggen". Dan log je in met je account voor het aardse casino - email en wachtwoord - en de melding komt dat je moet upgraden voor toegang tot het online casino. Dan volgt de mededeling dat het nu te druk is en log je weer uit. Ik ben er ook nog niet in. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 ^^ bij mij was het email adres ook al bekend bij HC en ik heb een alternatief email adres gebruikt bij de signup voor HC online Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Thanks en ja, dat heb ik inderdaad. Leek me ook de meest logische keuze. Gedaan wat je zegt, en inderdaad: 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheGallant Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Zojuist zei Rudi: ^^ bij mij was het email adres ook al bekend bij HC en ik heb een alternatief email adres gebruikt bij de signup voor HC online Ook geprobeerd, werkte niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SidViscious Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Bij HC de registratieprocedure kunnen voortzetten en alles werkte vlekkeloos. Alleen de resultaten op de speelkasten viel te wensen over, of beter gezegd bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhellevo Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 35min in de wacht gestaan. heb van armoe maar opgehangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SCi Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Zojuist nieuwe poging gedaan om bestaande mail door te drukken maar wederom geen succes... Wat een domper.. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudi Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 (bewerkt) ^^ de popup met 'stort nu' terwijl er wel voldoende speelsaldo was, krijg ik inmiddels niet meer. oktober 5, 2021 bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SCi Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 Ik waagde het er nog eens op en waarachtig ; ik mocht door ! Paspoort scannen was nog een hele toer maar na een aantal pogingen stond alles er dan goed op. Nu aan het wachten op de verificatie... 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SCi Geplaatst oktober 5, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 5, 2021 De live chat heeft het nogal druk... Ik dacht dat je pas weer mocht registreren als alles werkte... 🙄 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SCi Geplaatst oktober 6, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 6, 2021 Tabblad open laten staan ; nog 9 man te gaan tot de chat ineens offline gaat... Goed bezig HC... goed bezig... #beep!# Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhellevo Geplaatst oktober 6, 2021 Rapporteren Delen Geplaatst oktober 6, 2021 15 uur geleden zei rhellevo: 35min in de wacht gestaan. heb van armoe maar opgehangen. Nog een keer geprobeerd 50min in de wacht en toen kreeg ik een vriendelijke jonge man. heeft me goed geholpen , hij wilde ook blijven hangen zodat ik me aanmelding kon afronden, helaas zat ik op dat moment in de auto (moest weg) toen ik thuis kwam geprobeerd en kwam al een stuk verder, helaas niet tot het einde , nu wachten op verificatie. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.