Spring naar bijdragen

Problematische registratie


SCi

Aanbevolen berichten

HC koos er voor om tot maandagavond te wachten om zo issues met de registratie te voorkomen...

Right.. 🙄

 

Postcode / huisnummer wil pas door na een paar pogingen en blijkt  ; nadat het formulier iets verderop weer vastloopt.. ; ook nog eens een keer geen straat en plaatsnaam er bij te kunnen halen..

Nadat die dan met de hand zijn ingevuld ( wat alleen lukt als je terug gaat in het formulier nadat je 'm uiteindelijk hebt weten "door te drukken" ) blijk dat de email toch maar niet geaccepteerd word ( ik heb een regulier HC account op dat mailadres... )

 

Opmerkelijk ; waar betcity al tijdens de registratie om je ID en Idin vraagt lijkt HC dit op te splitsen..

Ik heb nog geen verificatie mail gehad.. 🙄 dus zeker ben ik er niet van..

 

Vooralsnog gaat het erg moeizaam !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijna een week geleden, dinsdag 5 oktober getracht aan te melden. Dat is niet gelukt. Wellicht mijn eigen schuld, want het inscannen van het paspoort ging niet helemaal goed. Toen ik eindelijk een idee had het goed te kunnen doen, kreeg ik geen herkansing meer. Daarna kon ik niet eens meer inloggen. Intussen kan ik wel inloggen, maar nog niet storten, ID verificatie is pending. Mondeling contact met support afgelopen week na ruim een uur wachttijd heeft nog niet geholpen. Gisteren een e-mail gestuurd. Nu krijg ik een reactie dat ze druk bezig zijn etc. maar dat de meeste fouten zouden zijn opgelost en mocht ik nog problemen hebben, dan mocht ik een reply sturen. Natuurlijk gedaan, alleen denk ik dan, waarom lezen ze mijn e-mail niet gewoon in plaats van dat ze ervan uitgaan dat het zich van zelf wel oplost, want dat gaat niet gebeuren zonder een handeling van hen daar. Maar goed, we wachten maar weer af.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn account is ruim week geleden al goedgekeurd, echter gaat sorten nog steeds niet.

Bellen begin ik al niet eens aan, wel al meerdere mails gestuurd. Reactie is een standaard antwoord terug. 

Dit is toch echt slecht. TOTO, Betcity en noem maar op, ging allemaal zeer vlot. Echter het enige casino dat in handen van de overheid is, is zo ontzettend slecht en laks. 

Dat ze na zo'n lange voorbereiding nog zoveel achterstand hebben. Daar hebben heel wat mensen liggen slapen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Martijn1969:

Mijn account is ruim week geleden al goedgekeurd, echter gaat sorten nog steeds niet.

Bellen begin ik al niet eens aan, wel al meerdere mails gestuurd. Reactie is een standaard antwoord terug. 

Dit is toch echt slecht. Toto, Betcity en noem maar op, ging allemaal zeer vlot. Echter het enige casino dat in handen van de overheid is, is zo ontzettend slecht en laks. 

Dat ze na zo'n lange voorbereiding nog zoveel achterstand hebben. Daar hebben heel wat mensen liggen slapen. 

hier het zelfde verhaal document goed gekeurd en nog steeds niet kunnen storten en een week verder. Geen enkele reactie op de mail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.