Spring naar bijdragen

Master Classics of Poker Freerolls


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Lady_Diamond:

die van 19.00 op de 13de..net weer even geprobeerd, zelfde melding. Gister ook gemaild, nog steeds geen reactie terug..

Heb je toevallig al een reservering staan voor die datum en tijd? Laatst toen ik voor een crashgame wou registreren kreeg ik dezelfde melding. Ik was vergeten dat ik eerder de dag al een registratie had gedaan voor een andere vestiging, toen ik eenmaal die registratie had geannuleerd kon ik mezelf weer voor een andere registreren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-10-2021 om 16:52 zei Ace:

Heb je toevallig al een reservering staan voor die datum en tijd? Laatst toen ik voor een crashgame wou registreren kreeg ik dezelfde melding. Ik was vergeten dat ik eerder de dag al een registratie had gedaan voor een andere vestiging, toen ik eenmaal die registratie had geannuleerd kon ik mezelf weer voor een andere registreren. 

nee, dat is hem juist. Geen reserveringen staan. Dit was het allereerste wat ik deed na mijn registratie. Adresgegevens ook gewoon goed. Ondertussen nog steeds geen reactie van HC gekregen en de tickets zijn ondertussen ook niet meer beschikbaar. Heel benieuwd hoe dit opgelost wordt..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee, dat is hem juist. Geen reserveringen staan. Dit was het allereerste wat ik deed na mijn registratie. Adresgegevens ook gewoon goed. Ondertussen nog steeds geen reactie van HC gekregen en de tickets zijn ondertussen ook niet meer beschikbaar. Heel benieuwd hoe dit opgelost wordt..
Niet, vol = vol lijkt me. De eerste 6 levels worst gewerkt met een alternate list, dat is in 'jouw' toernooi dus de eerste 1.5 uur. Kortom: heen gaan en op de alternate list laten zetten. Als je mazzel hebt kan je dan later instromen. De vraag is of je dat wil in een hyperturbo..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-10-2021 om 10:09 zei Remco86:
Op 13-10-2021 om 08:42 zei Lady_Diamond:
nee, dat is hem juist. Geen reserveringen staan. Dit was het allereerste wat ik deed na mijn registratie. Adresgegevens ook gewoon goed. Ondertussen nog steeds geen reactie van HC gekregen en de tickets zijn ondertussen ook niet meer beschikbaar. Heel benieuwd hoe dit opgelost wordt..

Niet, vol = vol lijkt me. De eerste 6 levels worst gewerkt met een alternate list, dat is in 'jouw' toernooi dus de eerste 1.5 uur. Kortom: heen gaan en op de alternate list laten zetten. Als je mazzel hebt kan je dan later instromen. De vraag is of je dat wil in een hyperturbo..

Dat zou wat zijn. Ik ga het wel horen! Ik houd jullie in elk geval op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, infotunes said:

Ik zie nieteens die optin knop. Ik begreep dat je eerst optin moet doen en dan een real money hand moet spelen en dan het ticket krijgt? Tevens staat ook het toernooi niet op mijn lijst.

Ik lees al langer mee hier op het forum, maar dan toch maar even een account aangemaakt 😀 Ik krijg namelijk ook de freeroll niet te zien, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog geen freeroll ticket heb. De zogenaamde opt-in knop zie ik ook nergens staan. Kan iemand mij vertellen welke stappen hij/zij heeft doorlopen om het freeroll ticket te bemachtigen? Ik heb overigens wel 1/2 cent gespeeld een paar handen, maar dat leverde niets op. Dank alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...