Spring naar bijdragen

Betcity nieuwe accounts Letland-Nederland voetbal verhoogde odds 1.06 --> 3.00 promo


Rudi

Aanbevolen berichten

Holla ik zie nu dat Betcity nu voor nieuwe spelers in plaats van de EUR 20 freebet promo, 
als alternatief ook een promo heeft op interland voetbal Letland-Nederland, 
waarbij je als je EUR 20 als eerste storting doet en maximaal een tientje op Nederland zet,
je geen odds van 1.06 krijgt maar odds van 3.00

Dit is bijna een zekerheidje en de waarde van de promo is dus bijna twee tientjes.
Ongeveer hetzelfde als de EUR 20 freebet promo, maar veel gemakkelijker.

Deze promo is vast te combineren met de Onetime actie denk ik.

image.thumb.png.404941415e11368bfbd2a4de3f29fd93.png

 

 

 

betcityverhoogdeodd.thumb.png.70a6aefc925443627d41038a7a982648.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Holla ik zie nu dat betcity nu voor nieuwe spelers in plaats van de EUR 20 freebet promo, 
als alternatief ook een promo heeft op interland voetbal Letland-Nederland, 
waarbij je als je EUR 20 als eerste storting doet en maximaal een tientje op Nederland zet,
je geen odds van 1.06 krijgt maar odds van 3.00

Dit is bijna een zekerheidje en de waarde van de promo is dus bijna twee tientjes.
Ongeveer hetzelfde als de EUR 20 freebet promo, maar veel gemakkelijker.

Deze promo is vast te combineren met de Onetime actie denk ik.

image.thumb.png.404941415e11368bfbd2a4de3f29fd93.png

 

 

 

betcityverhoogdeodd.thumb.png.70a6aefc925443627d41038a7a982648.png

Ik heb me zojuist aangemeld bij betcity en gekozen voor deze promotie. 20 euro gestort en 10 euro ingezet op Nederland voor een quotering van 3. Is het de bedoeling dat ik na het winnen van deze bet nog iets moet rondspelen of kan ik alles laten uitcashen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hello1982 ik heb dit in de kleine lettertjes voor je uitgezocht.
Voor de Letland-Nederland odds boost gelden de Betcity promo voorwaarden zoals gesteld onder 2.3 ODDS BOOST BONUS
2.3.6 Als een weddenschap met een Odds Boost wordt afgehandeld als ‘gewonnen’, dan worden de winst en de ‘Boostwinst’ cash uitbetaald.

(vetgedrukte delen door mij gedaan)
Er is dus géén doorspeelverplichting.

Dan is er nog het feit dat je het andere tientje niet hebt aangeraakt.
Tot voor kort geleden bij de nu illegale aanbieders werd er vaak gesteld dat je gestort geld minstens 1 of 2 keer moest rondspelen in het kader van anti-witwassen. 

Maar uit de algemene voorwaarden van Betcity:
8.7 Betent debiteert de Speelrekening van de Speler ten gunste van de Tegenrekening, tenzij een betrouwbare, verantwoordelijke en controleerbare organisatie van de Diensten zich hiertegen verzet en tenzij een Speler is geschorst op grond van artikel 7 van de Algemene voorwaarden:
a. Indien de Speler daarom verzoekt;

Volgens mij is het dus zo dat als je 20 euro stort en gebruik maakt van de Letland-Nederland odds boost, 
de weddenschap wint en direct het saldo van EUR 40 uitcasht, dat Betcity je uit moet betalen volgens de kleine lettertjes.

Persoonlijk vind ik het wel zo netjes om het geld 1 of een paar keer rond te spelen voordat je uitcasht,
maar dat brengt wel risico mee om je geld kwijt te raken.

Ook denk ik dat Betcity in geval van zo'n cashout het recht heeft je account te schorsen en vervolgens beeindigen op grond van artikel 5 van de algemene voorwaarden, al weet ik niet of ze daar ooit gebruik van zouden maken.
Het is maar dat je het weet:
  d. Bij (een redelijk vermoeden van) misbruik, fraude, vals spel of ander oneigenlijk gebruik van de diensten van Betent of niet naleving van toepasselijke wet- en regelgeving, waaronder in elk geval witwassen;

In ieder geval succes met je mooie weddenschap, dat maakt het kijken naar voetbal toch een stukje leuker!
 

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...