Spring naar bijdragen

Hoe snel is je geld op je rekening (na cash out) TOTO


GuusGeluk

Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei GuusGeluk:

Niet geheel onbelangrijk; cash out gedaan op zondagavond 23:00 -> dinsdag  (vandaag) was het voor 17:00 bijgeschreven!

Niet verkeerd Toto🤑

Oké is niet slecht maar in mij ogen moet nog beter. We leven in 2021 intussen helaas kunnen we niet meer op Unibet maar die betalende gewoon meteen. Ik zit bij bunq bank als uitbetaalden was echt paar minuten zelfs in weekend. En speelde soms op PokerStars via betaling muchbetter en daar zelfde uitbetalen en staat meteen in muchbetter. Muchbetter staat nog niet op rekening maar is ook volgende werkdag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-10-2021 om 20:48 zei GuusGeluk:

Niet geheel onbelangrijk; cash out gedaan op zondagavond 23:00 -> dinsdag  (vandaag) was het voor 17:00 bijgeschreven!

Niet verkeerd Toto🤑

Hier duurde het ook een dag of 2. Op zich prima. TOTO komt bij mij betrouwbaar over dus maak me niet zo druk om een dag meer of minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
23 uur geleden zei Mitchbtc:

Wacht sinds vrijdag op een uitbetaling. Spelaanbod is prima, maar ga toch liever voor Betcity of Batavia ivm uitbetalen

Gebeld met de klantenservice, waar ik na 25 minuten wachtrij geholpen werd. Een vreemd iets vonden ze het, zo lang wachten op een uitbetaling. De betaling werd doorgestuurd naar een andere afdeling. Nog even geduld, voor het nieuwe jaar moet wel lukken vertelde de jongen mij.. 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...