Spring naar bijdragen

verwerkingstijd opname bij Holland Casino Online


EEHV040

Aanbevolen berichten

On 10/5/2021 at 9:40 PM, EEHV040 said:

Ga ik ervan uit dat je ook een bevestiging krijgt bij de daadwerkelijke uitbetaling (verwerking)

Nee hier krijg je vanuit HC verder geen mailtje van.
Je kunt denk ik wel bij je bank instellen dat je een melding krijgt als er een bedrag boven een bepaalde drempel op je rekening wordt bijgeschreven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de bedragen zonet ontvangen. Het mag/moet toch wel wat sneller in de toekomst. Sorry voor de vele berichten.

Maar nu kan/mag ik niet meer storten nu tot begin nov omdat er een maandlimiet is ingesteld. Vreemd dat ik niet meer weet of ik dat zelf heb gedaan. Waarschijnlijk wel.😬

Ben nog nooit in een landbased casino geweest, ook niet HC. Ik ga ervan uit dat bij HC Online er niet met de rtp mag worden gemanipuleerd en dat lijkt me goed om hier te gaan spelen👌

bewerkt door EEHV040 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei EEHV040:

Ik heb de bedragen zonet ontvangen. Sorry voor de vele berichten. Maar ik kan/mag niet meer storten tot begin nov omdat er een maandlimiet is ingesteld. Vreemd dat ik zelf niet meer weet of ik dat zelf heb gedaan. Waarschijnlijk wel.😬

Bij het begin (openen van het account) moet je dit ingeven. Je kan dit ook weer zelf herstellen aanpassen, echter zit hier wel een week tussen voordat dit actief is (bescherming van spelers vanwege o.a. tilt sessies). Je kan wel bij een ander online casino spelen, aangezien dat wel helemaal los van elkaar staat die systemen. Oftewel een bijzonder detail in de wet. Je beschermt de speler maar die kan gewoon overstappen en daar weer los gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGreatOne:

Bij het begin (openen van het account) moet je dit ingeven. Je kan dit ook weer zelf herstellen aanpassen, echter zit hier wel een week tussen voordat dit actief is (bescherming van spelers vanwege o.a. tilt sessies). Je kan wel bij een ander online casino spelen, aangezien dat wel helemaal los van elkaar staat die systemen. Oftewel een bijzonder detail in de wet. Je beschermt de speler maar die kan gewoon overstappen en daar weer los gaan.

 

Ok. Ik kijk het even aan. Met stortingslimieten kijkt men niet naar de opnames? Want ik heb geen geld verloren op de stortingen deze week ( iets plus).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei TheGreatOne:

Nee, storten is storten en staat los van opnames.

Weet je misschien hoe het zit daar met toezicht op verantwoord spelen? Is dat anders dan bij bijvoorbeeld een Videoslots, Casumo? Want daar had het bedrijf de mond vol van in de media vorige week, dat er streng toezicht zou zijn. Het is alleen een vraag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren om 20:00 uur een withdrawal aangevraagd... Ik kon inderdaad mijn withdrawal annuleren, alhoewel dit na 60 minuten niet meer mogelijk was. Uit nieuwsgierigheid nam ik rond 08:00 uur telefonisch contact met ze op, ik stond 20 minuten in de wacht dus dat viel wel mee... Meneer gaf telefonisch aan, dat een withdrawal binnen 72 uur (werkdagen) geaccepteerd moet worden. Dit is volgens hun het protocol. Hij had een verzoek ingediend bij het finance department om mijn withdrawal te accepteren en hij zou me op de hoogte houden.

Ik werd netjes teruggebeld 15 minuten geleden... Hij gaf aan dat het finance department niks van zich had laten horen en dat ik nog even geduld moet hebben. Ik vond het erg netjes dat hij me terugbelde en de moeite voor me nam. Hij had me beloofd telefonisch op de hoogte te houden als er meer bekend zou zijn over mijn uitbetaling.

Hij gaf aan dat het finance department ook 24/7 werkt... (wel vaag dat het dan maximaal 72 werkdagenuren duurt voordat ze een withdrawal accepteren) Alhoewel, ik maak me nou niet meer zo druk over hoe lang het duurt... Ik heb bij Holland Casino een veilig gevoel, dat het geld netjes op me rekening wordt gestort. Vroeger was het wel zenuwen, want je had als Nederlandse speler geen rechten om je geld te innen als ze het niet zouden uitbetalen (bij een andere online casino).

Volgens meneer is het super druk bij het Holland Casino, ze streven om in de toekomst uitbetalingen binnen 24 uur te verrichten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangemeld vanmorgen bij Fair Play. Er staat dat ze binnen 1 a 2 werkdagen het uitbetalingsverzoek moeten verwerkt hebben. Beetje teleurstellend, dat het zo lang moet duren. Dat moet wel sneller in de toekomst willen ze klanten behouden of aantrekken imo. Met een paar mooie wins toch wederom geen netto geld verloren. 

Iemand een idee of nu, dat de overheid bepaalde partijen speellicenties geeft, dat die desbetreffende online casino's ook een eerlijker rtp hebben, of maakt dat helemaal niks uit? Ik kreeg bij die online casino's, waar je nu op veel plekken niet meer kunt spelen, toch steeds meer het gevoel dat de winkansen steeds verder afgeknepen, al dan niet legaal of illegaal. 

(De limieten bij HC verhoogd, waar je inderdaad 7 dagen op moet wachten).

bewerkt door EEHV040 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, EEHV040 said:

Aangemeld vanmorgen bij Fair Play. Er staat dat ze binnen 1 a 2 werkdagen het uitbetalingsverzoek moeten verwerkt hebben. Beetje teleurstellend, dat het zo lang moet duren. Dat moet wel sneller in de toekomst willen ze klanten behouden of aantrekken imo. Met een paar mooie wins toch wederom geen netto geld verloren. 

Iemand een idee of nu, dat de overheid bepaalde partijen speellicenties geeft, dat die desbetreffende online casino's ook een eerlijker rtp hebben, of maakt dat helemaal niks uit? Ik kreeg bij die online casino's, waar je nu op veel plekken niet meer kunt spelen, toch steeds meer het gevoel dat de winkansen steeds verder afgeknepen, al dan niet legaal of illegaal. 

(De limieten bij HC verhoogd, waar je inderdaad 7 dagen op moet wachten).

Ik denk dat je gewoon net geluk moet hebben. Ik had bij TOTO casino een winstje, betcity verlies maar veel speeltijd en fairplay was echt rampzalig. Bij de laatste heb ik direct mijn account weer gesloten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DuckieNL:

Ik denk dat je gewoon net geluk moet hebben. Ik had bij Toto casino een winstje, Betcity verlies maar veel speeltijd en fairplay was echt rampzalig. Bij de laatste heb ik direct mijn account weer gesloten. 

Haha, dat deed ik ook in het verleden. Ik heb 2x een goede win gehad vandaag op Fairplay (eerste dag) en ik vind het wel iets tegenvallen. Geen geld verloren. Hoop dat ik een keer heel flink bedrag mag winnen. 5000 of meer. Dat heb ik nog nooit gewonnen. In principe moet dat met bets vanaf 2,00 euro per spin mogelijk zijn mits die slots gewoon 'geven'.  De eeuwige discussie van: 'het is volledig en altijd willkeurig'. 

bewerkt door EEHV040 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De tandjes zeg: 7 oktober approved en nog niet op de rekening. Ai ai ai

Om maar te zwijgen over het mailtje dat ik 5 oktober gestuurd heb. 

Ik zou de tent dichtgooien en pas openen als alles in kan en kruiken is. Dit gaat nergens over natuurlijk en zorgt enkel dat mensen meer en meer terug verlangen naar het illegale aanbod.

Goedgekeurd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier inmiddels ook heel wat uitbetalingen van donderdag t/m zondag geen enkele nog  binnen vaag.  Moet nog heel wat K ontvangen. Wat ik ook irritant vind is dat je bij terugzoeken opnames alleen afgelopen 24 uur kunt zien rest laad niet ook niet bij storingen etc zal wel weer een bug zijn. Meeste spellen laden nu op Iphone wel normaal.

bewerkt door jero074 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...