Spring naar bijdragen

Odds booster


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Eens dat de kleine lettertjes van een promo altijd een beetje verstopt staan.

Daarom heb ik deze promo gisteren elders gepost en daarin duidelijk vermeld dat de minimaal benodigde storting voor deze promo EUR 20  is.
De odds boost van 1.06 naar 3.00 geldt trouwens voor een bet van maximaal EUR 10.

Ik heb nog één of twee vragen over de promo beantwoord. De thread staat hier:
https://www.onetime.nl/forum/topic/10152-betcity-nieuwe-accounts-letland-nederland-voetbal-verhoogde-odds-106-300-promo/

Als je aan de promo meedoet, veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-10-2021 om 11:52 zei Rudi:

Eens dat de kleine lettertjes van een promo altijd een beetje verstopt staan.

Daarom heb ik deze promo gisteren elders gepost en daarin duidelijk vermeld dat de minimaal benodigde storting voor deze promo EUR 20  is.
De odds boost van 1.06 naar 3.00 geldt trouwens voor een bet van maximaal EUR 10.

Ik heb nog één of twee vragen over de promo beantwoord. De thread staat hier:
https://www.onetime.nl/forum/topic/10152-betcity-nieuwe-accounts-letland-nederland-voetbal-verhoogde-odds-106-300-promo/

Als je aan de promo meedoet, veel succes!

Ben benieuwd. Heb zojuist een account aangemaakt via Onetime, Bonus aangeklikt in de vorm van de odds Boost, maar helaas na de storting is deze nog niet beschikbaar. Nu lekker in de rij bij de klantenservice.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@JackpotEnschede Hoi ik heb zelf deze promo niet tot mijn beschikking, maar heb je het volgende al geprobeerd?
Je zoekt de weddenschap op, bijvoorbeeld door in het zoekveld Letland in te vullen.
Dan in de 3-way weddenschap op Nederland clicken, daar staat odds 1.06 of 1.07 
Als je geluk hebt, wordt de promo in het kleine schermpje rechtsonder getoond, zie screenshot.
Dan komt daar iets te staan als: 'promo odds booster Nederland-Letland' met waarde een tientje en veranderende odds naar 3.00 

image.thumb.png.9dc676eeeb399ed4d19982a8d2e23768.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb contact gehad met de klantenservice. Mijn bonus moet eerst door hun goedgekeurd zijn en gelukkig dat is die. Nu moest ik er inderdaad op klikken om de boost te zien. Ik vind dat niet handig. Wanneer ik de pagina open met wedstrijden wil ik dat gewoon direct zien dat die boost er is anders lijkt het voor mij dat die er niet is. Gelukkig hier gelukt en gaan we allemaal proosten op Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...