Spring naar bijdragen

De onetime slot


Aanbevolen berichten

Na onlangs in javascript al een eigen roulette gemaakt te hebben, leek het me ook leuk om een slot machine te maken. De eerste poging is best aardig gelukt en ik heb er natuurlijk een Onetime tintje aan gegeven. Leuk om te doen en ik wil zeker meer slots gaan maken. Mochten jullie in deze slot bugs vinden of juist opties die je mist, dan hoor ik ze graag in dit topic. Dan kan ik een volgende slot nog leuker en beter maken.

Je kunt hem hier spelen: Onetime Slot.

 

onetime slot.jpg

  • Like 7
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-10-2021 om 11:54 zei DeValsspeler:

Na onlangs in javascript al een eigen roulette gemaakt te hebben, leek het me ook leuk om een slot machine te maken. De eerste poging is best aardig gelukt en ik heb er natuurlijk een Onetime tintje aan gegeven. Leuk om te doen en ik wil zeker meer slots gaan maken. Mochten jullie in deze slot bugs vinden of juist opties die je mist, dan hoor ik ze graag in dit topic. Dan kan ik een volgende slot nog leuker en beter maken.

Je kunt hem hier spelen: Onetime Slot.

 

onetime slot.jpg

Met plezier de Onetime Slot gespeeld Peter en alles werkt goed🤗.Het enige wat ik mis is het prijzenschema...ik neem aan dat de afbeelding van Armijn als zijnde de grondlegger van Onetime het symbool met de hoogste waarde is😁.Ik had een volle lijn met The Gallant en die tikte aardig aan🤗.Eigenlijk moet je eigen afbeelding ook in het spel staan Peter..je bent te bescheiden denk ik😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei piet:

Met plezier de Onetime Slot gespeeld Peter en alles werkt goed🤗.Het enige wat ik mis is het prijzenschema...ik neem aan dat de afbeelding van Armijn als zijnde de grondlegger van Onetime het symbool met de hoogste waarde is😁.Ik had een volle lijn met The Gallant en die tikte aardig aan🤗.Eigenlijk moet je eigen afbeelding ook in het spel staan Peter..je bent te bescheiden denk ik😉

Blij dat je hem leuk vindt! Dit was mijn eerste poging tot het maken van een slot machine, dus er mist inderdaad nog het een en ander wat in een volgende poging wel naar voren zal komen. Onder andere prijzenschema (Armijn is inderdaad het duurst hier) en turbospin. Overigens zit er in deze versie nog een mooie bug waar de speler voordeel uit kan halen. :)

Juist helemaal niet bescheiden piet, als ik helemaal tevreden ben over hoe een slot te maken, maak ik een complete DeValsspeler slot. 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Enige tijd geleden had ik al gedeeltelijk een tweede slot gemaakt waar ik de bonusgame nog van wilde aanpassen. Inmiddels heb ik andere projecten waar ik meer aandacht aan wil geven en zal ik de bonusgame niet verder aanpassen. Er zullen ongetwijfeld ook nog wel wat bugs in zitten, maar desondanks is de nieuwe slot best aardig geworden en zeker de @Lady_Diamond fans zullen hem leuk vinden. Ik heb ook geen echte aandacht geschonken aan de RTP, maar als het goed is ligt die ruim boven 100%. En verder heeft ie een bonus buy optie en een autospin. Dat laatste maakt hem sowieso al beter dan al het legale online aanbod. :)

Lady Diamond Slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-1-2022 om 11:43 zei DeValsspeler:

Enige tijd geleden had ik al gedeeltelijk een tweede slot gemaakt waar ik de bonusgame nog van wilde aanpassen. Inmiddels heb ik andere projecten waar ik meer aandacht aan wil geven en zal ik de bonusgame niet verder aanpassen. Er zullen ongetwijfeld ook nog wel wat bugs in zitten, maar desondanks is de nieuwe slot best aardig geworden en zeker de @Lady_Diamond fans zullen hem leuk vinden. Ik heb ook geen echte aandacht geschonken aan de RTP, maar als het goed is ligt die ruim boven 100%. En verder heeft ie een bonus buy optie en een autospin. Dat laatste maakt hem sowieso al beter dan al het legale online aanbod. :)

Lady Diamond Slot

Perfect gemaakt Peter.Na 5 minuten spelen stond ik al op 106 euro winst😂.De bonus die ik kreeg was prachtig met als thema"Choose your lady"ofwel kiezen uit 4 Lady Diamonds...was ff moeilijk kiezen want alle 4 Lady Diamonds zijn een genot voor het oog😋😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 27-1-2022 om 14:56 zei Lady_Diamond:

Ik heb het nu echt gemaakt in het leven, als er zelfs een slot van mij is..ik voel me vereerd!! hahaha super gaaf Peet!!

En ik had meteen een dikke"winst van 106 euro Jaimy🤑.Ik kon alleen moeilijk kiezen bij het bonusspel toen ik uit 4 Lady Diamonds moest kiezen..alle 4 even mooi😆.Een RTP van meer dan 100%...ik snap Peter wel hoor aangezien je je meer dan 100% inspant voor Onetime🤗

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2022 om 08:43 zei piet:

En ik had meteen een dikke"winst van 106 euro Jaimy🤑.Ik kon alleen moeilijk kiezen bij het bonusspel toen ik uit 4 Lady Diamonds moest kiezen..alle 4 even mooi😆.Een RTP van meer dan 100%...ik snap Peter wel hoor aangezien je je meer dan 100% inspant voor Onetime🤗

hahaha goed bezig Piet! Waren alle RTP's maar zo he? ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-10-2021 om 11:54 zei DeValsspeler:

Na onlangs in javascript al een eigen roulette gemaakt te hebben, leek het me ook leuk om een slot machine te maken. De eerste poging is best aardig gelukt en ik heb er natuurlijk een Onetime tintje aan gegeven. Leuk om te doen en ik wil zeker meer slots gaan maken. Mochten jullie in deze slot bugs vinden of juist opties die je mist, dan hoor ik ze graag in dit topic. Dan kan ik een volgende slot nog leuker en beter maken.

Je kunt hem hier spelen: Onetime Slot.

 

onetime slot.jpg

Ziet er goed uit  @DeValsspeler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
54 minuten geleden zei TheGreatOne:

Het staat hoog op het verlanglijstje om een heuse Onetime (video) slot te ontwikkelen met een provider. Vandaag toch een kleine doorbraak, omdat een provider aangeven heeft om dit samen met de Onetime community te ontwikkelen. Ik zal binnenkort een nieuw topic openen waarbij ik het een en ander zal uitleggen.

 

 

Ik denk Tombola.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...